- Carnac - Tot -70% | Voyage Privé

De beoordeling van onze klanten

Uw hotel

Welkom bij het Hotel Carnac Thalasso & Spa Resort 4*. Het hotel beschikt over een mooie architectuur en een verfijnde eigentijdse inrichting, in harmonie met de natuur. Het is gelegen in het hart van een licht en luchtig kader dat zorgt voor rust. Om u welkom te heten, krijgt u bij aankomst een lekker pakketje met lekkernijen . De attente service van het personeel en de vele recreatieve mogelijkheden voor alle leeftijden zullen verder bijdragen aan een perfecte vakantie!

Uw pension

Tijdens uw verblijf profiteert u van de ontbijtformule of van de halfpension formule , afhankelijk van de duur van uw verblijf. U kunt van heerlijke maaltijden genieten op het terras of binnen met uitzicht op de zoutvelden of de tuinen. In het restaurant heeft u de keuze uit gastronomische gerechten, vis- en zeevruchten specialiteiten of speciale dieetgerechten. Het hotel beschikt over 3 restaurants en een lounge bar: Restaurant Le Clipper - Volledig gerenoveerd in 2008 en biedt een gastronomische kaart. De chef Pierre-Yves Lorgeoux combineert zijn ervaring, reizen en passie in creatieve en kleurrijke gerechten met regionale kwaliteitsingrediënten. Secrets de cuisine - Heerlijke gerechten met vis en zeevruchten (hiervoor geldt een toeslag). De Lounge Bar i s ideaal voor wijnliefhebbers en voor een kleine snack

Activiteiten

Voor totale ontspanning gaat u naar de Marine Spa van 2500 m². Het complex staat in verbondenheid met de natuur en er worden dan ook veel natuurlijke producten gebruikt, zoals oliën, algen en slib. U kunt verder uit vele activiteiten kiezen bij het hotel, waaronder het verwarmde zwembad met zeewater. De kinderen kunnen naar de Kids Club (alleen geopend tijdens de schoolvakanties en is tegen een supplement). U heeft zelfs de keuze tot danslessen, een potje tennis of een excursie om de omgeving te ontdekken. Liever wat meer ontspannen? Het strand ligt slechts op 2 minuten loopafstand.

Ligging

Avenue de l'Atlantique, Carnac, Frankrijk

Meer details ...

Alle praktische informatie over het hotel:

Het hotel is toegankelijk voor personen met beperkte mobiliteit. Om een kamer te boeken die aan uw behoeften is aangepast, kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice. Zij kunnen de actuele beschikbaarheid voor u controleren.


Aantal kamers in het hotel: 215

Check-in: 16:00
Check-out: 12:00

Huisdieren zijn toegestaan. Mogelijk zijn hier extra kosten aan verbonden. Neem contact op met het hotel indien u uw huisdier wenst mee te nemen.

Indien u een eenpersoonskamer boekt, kan de kamerbezetting niet worden gegarandeerd. Volgens beschikbaarheid wordt u ondergebracht in een éénpersoonskamer, tweepersoonskamer met twee enkele bedden of een tweepersoonskamer met een dubbel bed.

De ligging op onze kaart dient alleen als richtlijn en kan afwijken van de werkelijke locatie van het hotel.

Uw contactgegevens kunnen worden doorgegeven aan het hotel, zodat ze contact met u kunnen opnemen om uw reservering te bespreken voordat u aankomt.

Bij aankomst kan u worden gevraagd om een creditcard voor te leggen om eventuele aankopen in het hotel te waarborgen. Hoewel we ons inspannen om actuele informatie te verstrekken, kunnen we niet garanderen dat alle hotelfaciliteiten en -services beschikbaar zullen zijn tijdens uw verblijf, vooral wanneer u buiten de belangrijkste vakantieperioden reist.

De waardering van het hotel wordt gequoteerd met een aantal sterren. Deze voorwaarden kunnen verschillen afhankelijk van het land van reizen.>

Formaliteiten

Heeft u een paspoort en visum nodig? Bekijk het op de website van de overheid.

Voor België, klik hier.
Voor Nederland, klik hier.

Graag wijzen wij u erop dat voor sommige bestemmingen uw paspoort op de dag van vertrek nog 6 maanden geldig dient te zijn. Reisadviezen, algemene informatie over het land en de administratieve formaliteiten die nodig zijn voor het verblijf en die gevraagd worden aan burgers, kunnen geraadpleegd worden op de webpagina van de overheid.

Sinds 26 juni 2012 mogen de kinderen niet meer ingeschreven staan op de paspoort van hun ouders. Zij moeten dus in het bezit zijn van een eigen reisdocument.

Wanneer u de namen invoert tijdens het boekingsproces vragen wij u te verifiëren dat de voor- en achternamen die u invult dezelfde namen zijn als de namen op uw paspoort dat gebruikt zal worden voor de reis. Enige fouten zullen leiden tot wijzigingskosten om uw ticket aan te passen met de juiste gegevens.

Hoewel wij ernaar streven om u te voorzien van de meest actuele informatie, kunnen wij niet garanderen dat alle faciliteiten en diensten beschikbaar zullen zijn tijdens uw verblijf, vooral wanneer u reist buiten de belangrijkste vakantieperiodes.

Onze beloften

  • Aanbiedingen van zorgvuldig geselecteerde kwaliteitsreizen
  • Exclusieve prijzen en kortingen tot 70%
  • Raadpleeg onze hulprubriek 24 uur per dag, 7 dagen per week
Meer wetenMinder weten

Onze aanbiedingen zijn zorgvuldig gekozen vanwege hun hoge kwaliteit

- Curated aanbiedingen zorgvuldig geselecteerd door onze reisexperts.

- We zijn wereldwijd erkend in de toeristische sector.

- We ontwikkelen ons voortdurend en blijven ons verbeteren dankzij de feedback van onze leden.


Exclusieve prijzen en kortingen tot -70%

Onze flash-verkoop garandeert onze leden de beste tarieven op de markt.

- De flashverkoop van 7 dagen kan uitzonderlijk worden verlengd of aangevuld afhankelijk van beschikbare data.

- Dankzij onze hoog aangeschreven reputatie en groeiend ledenaantal onderhandelen wij de beste prijzen voor u.

- Een exclusieve korting op basis van de referentieprijs aangeboden door onze partners en leveranciers (maximale prijs geadverteerd voor een kamer en op basis van een pension, op een specifieke periode), gegarandeerd door middel van een contract voor elke verkoop.


We bieden betrouwbare, verantwoordelijke en hoogwaardige service.

Ons doel: onze leden een unieke en onvergetelijke reiservaring bieden.

- Een eenvoudige, inspirerende en innovatieve service, zowel op pc als mobiel.

- Lokale ondersteuning van professionals voor al uw vragen.

- Klantenservice die 6 dagen per week voor u beschikbaar is voor, tijdens en na uw reis.

  1. Voyage Privé
  2. Luxe vakantiehuis
  3. - Carnac - Tot -70% | Voyage Privé