ESTIVEL - Residentie Oyana - PYLA - Tot -70% | Voyage Privé

Dagelijkse selectie van uitzonderlijke reizen, exclusief gereserveerd voor onze leden.

Dagelijkse uitzonderlijke reizen, alleen voor onze leden.

Wij hebben getest en zijn fan

  • Verblijf in de buurt van de bekende Dune du Pilat en geniet van een uniek panorama
  • Pak uw koffers uit in een volledig ingericht appartement op enkele meters van het strand
  • Ontdek de omliggende idyllische landschappen, van Banc d'Arguin tot Cap Ferret
  • Verwen uw smaakpapillen met heerlijke lokale specialiteiten

Welkom in... Aquitanië

Bent u op zoek naar een volgende vakantiebestemming?
Dan is deze aanbieding iets voor u! Reis mee naar Aquitanië en ontdek de regio van Arcachon en Pyla-sur-Mer, gekend om zijn prachtige lagune die uitmondt in de Atlantische Oceaan.
Van een goed beschermde natuur tot kleine oesterbanken, het nationaal park Banc d'Arquin, de bekende Dune du Pilat en de schuilhutten nabij het vogeleiland... Hier zult u zich niet snel vervelen!
Pyla-sur-Mer ligt aan de rand van het 13.000-hectare groot bos van La Teste de Buch, een plek waar de stranden van het Bassin d'Arcachon en de oceaan in elkaar lijken over te vloeien.
Waar wacht u nog op?

Uw hotel

De Residentie Oyana ligt op het puntje van de Corniche du Pyla-sur-Mer en op slechts een steenworp afstand van een schitterend zandstrand. Het kijkt elegant uit over het nationaal park Banc d'Arguin. Van hieruit heeft u een magnifiek uitzicht op de vuurtoren van Cap Ferret en de indrukwekkende Dune de Pilat!

Laat u aangenaam verrassen door deze mooie residentie, perfect in harmonie met de omliggende natuur. Hier beleeft u ongetwijfeld onvergetelijke momenten samen met uw gezin of onder vrienden. Uw comfort, geluk en rust liggen binnen handbereik!

Uw kamer

U verblijft in een T2 Appartement met uitzicht op de tuin of T2 Appartement met balkon of terras met uitzicht op zee

T2 Appartement met uitzicht op de tuin voor 2 tot 4 personen (41 tot 52 m²)

In dit mooie appartement bepaalt u zelf het tempo van uw vakantie! Het bestaat uit 1 slaapkamer met een tweepersoonsbed, 1 slaapbank in de woonkamer, 1 badkamer en 1 WC.

T2 Appartement met balkon of terras met uitzicht op zee voor 2 tot 4 personen (37 tot 52 m²)

Geniet van een subtiel ingerichte ruimte en van alle voorzieningen voor een deugddoend verblijf. Dit appartement bestaat uit een terras van 10 m² of 7 m², een of twee balkons van 3 m², een slaapkamer met een tweepersoonsbed, een slaapbank in de woonkamer, een badkamer en een WC.

Activiteiten

Aan activiteiten geen gebrek in deze fenomenale regio! Van lange natuurwandelingen tot zeilen, sportvissen, jetskiën, duiken, tennissen, paardrijden, fietsen, ULM-vliegen of bootje varen... Aan u de keuze!

Uw reis

Informatie over uw vluchten

Indien u een aanbieding met vlucht kiest, zijn deze met een reguliere of chartermaatschappij en heeft u de keuze tussen economy class (inbegrepen) of business class (optioneel en met supplement). U kunt uw gewenste vertrektijden zelf kiezen tijdens uw reservering. Wees voorzichtig wanneer u de vluchten kiest; vertrek- en aankomstluchthavens kunnen verschillen.

Onze vluchten vertrekken uit Brussel-Zaventem (code: BRU), Brussel-Charleroi (code: CRL), Amsterdam (code: AMS), Rotterdam (code: RTM), Eindhoven (code: EIN) of indien beschikbaar vanuit Oostende, Antwerpen, Luik, Rijsel of Parijs. Informeer goed naar uw luchthaven van vertrek.

Sommige vluchten vinden 's nachts plaats, een vroege aankomst in het hotel is dus mogelijk. U kunt te allen tijde vragen aan de receptie bij aankomst of uw kamer al beschikbaar is.

De beschikbaarheid van vluchtschema's getoond tijdens het reserveren in real time, kunnen variëren zowel in uren als in tarieven. Een convocatie wordt via de e-mail verstuurd, een paar dagen na de reservering. Aangekochte vliegtickets worden niet terugbetaald, zo ook geen wijzigingen of annuleringen van de luchtvaartmaatschappij.

De selectie van de vluchtschema's wordt gemaakt door de opdrachtgever (luchtvaartmaatschappij). Voyage Privé is niet verantwoordelijk voor late aankomst door wijzigingen in het vluchtschema. In het geval dat de klant vluchten kiest met een tussenstop en genoodzaakt is een overnachting te nemen, dan dient de klant accommodatie voor de nacht te vinden op zijn eigen verantwoordelijkheid. Voyage Privé kan in geen geval deze kosten dragen. Controleer het aantal nachten van uw bestelling en het tijdstip van de toegang tot het hotel. Voyage Privé is niet verantwoordelijk indien vluchtschema's niet samenvallen met het moment van inchecken in het hotel. Heeft u vragen met betrekking tot het boeken van een vlucht, dan kunt u deze rechtstreeks aan de luchtvaartmaatschappij vragen.

De gegevens van de vluchten kunt u terugvinden op het e-ticket. Indien het type reservatie dit toelaat, kunt u (of bent u in enkele gevallen zelfs verplicht) online in te checken op de website van de luchtvaartmaatschappij, en dient u het ticket zelf uit te printen en mee te nemen naar de luchthaven.

Aangezien wij de vluchttijden niet beheren, kan Voyage Privé niet verantwoordelijk worden gehouden voor een late vlucht op de 1e dag en een vroege vlucht op uw laatste dag.

... verder lezen

Uw bagage

Voor bagage, maaltijden en andere services dient bij sommige luchtvaartmaatschappijen extra te worden betaald. Om te weten of bij uw vliegtickets een stuk ruimbagage is inbegrepen, klikt u op 'details' bij het kiezen van uw vluchten op het moment van uw reservering. Indien u geen bagage heeft toegevoegd aan uw reservering, kunt u vóór uw vertrek op de site van de luchtvaartmaatschappij met behulp van uw bookingsreferentie tegen extra tarief een extra ruimbagage toevoegen. De tarieven zijn onderhevig aan wijzigingen.

... verder lezen

Uw transfers

Retourtransfers tussen de luchthaven en het hotel zijn exclusief. Indien beschikbaar kunt u met bijbetaling een transfer bijboeken tijdens de tweede stap van uw boeking.

Belangrijke informatie wanneer u zonder vlucht boekt en de optie 'transfer' bijboekt of als deze standaard inbegrepen is: Gelieve zo spoedig mogelijk uw vluchtgegevens door te geven middels het daarvoor bestemde formulier in uw account. Zonder deze informatie is het voor ons helaas niet mogelijk om uw transfers te organiseren.

... verder lezen

Ligging

52 Avenue Louis Gaume, 33115 Pyla-sur-Mer, Frankrijk

De afstand tussen de luchthaven van Bordeaux en uw hotel bedraagt 66 km.

Details over de residentie

Alle praktische informatie over de residentie:
De residentie is niet toegankelijk voor personen met beperkte mobiliteit
Het onthaal en de sleuteloverdracht is in de residentie Le Jardin Mauresque (120 Cours Desbiey in Arcachon)
Openingsuren van de receptie (onder voorbehoud van wijzigingen):
Maandag en vrijdag: van 10.00 tot 16.00u
Dinsdag en donderdag: van 10.00 tot 13.00u
Zaterdag: van 8.00 tot 11.00u en van 15.00 tot 19.00u
Zondag: van 10.00 tot 13.00u (uitsluitend van 09/04 tot 17/09)
Sleuteloverdracht aankomst: tussen 17.00 en 19.00u
Sleuteloverdracht vertrek: voor 10.00u
Elke aankomst na deze openingsuren dient telefonisch aan de receptie gemeld te worden tijdens de openingsuren.
Huisdieren zijn toegestaan (€35/week).

De toeristenbelasting (ongeveer €0,66/dag/persoon) moet ter plaatse betaald worden en is niet inbegrepen in deze aanbieding. Tarieven en tijden zijn indicatief en zijn onder voorbehoud van wijzigingen.

Algemene verkoopsvoorwaarden van toepassing.

De residentie beschikt over*:

  • Bedlinnen: niet inbegrepen, proper bedlinnen €15/persoon
  • Badlinnen: €9/persoon/week
  • Keukenhanddoeken: €5
  • Opgemaakte bedden bij aankomst: €35
  • Eindschoonmaak: €80
  • Schoonmaak halverwege het verblijf: €30/uur
  • Verhuur DVD-speler: €20/week
  • Verhuur van babymateriaal (babybedje: €30/week, babystoel €25/week, kinderwagen €30/week, babykit bedje & stoel: €50/week)
  • Uitleen van verschoonkussen, babybadje en flesverwarmer (naar gelang de beschikbaarheid)
  • Internettoegang aan de receptie van de residentie Le Jardin Mauresque

De appartementen zijn uitgerust met*:

  • Exclusieve meubellijn
  • Kamer met een bed van 140x200 (bedlinnen niet inbegrepen), dekens en kussens
  • Slaapbank 140x200 in de woonkamer
  • Volledig uitgeruste keuken (vitrokeramische kookplaten, koelkast/diepvriezer, combinatie-oven, vaatwasser, klein elektro, afzuigkap, wasmachine, droogkast, strijkmateriaal en stofzuiger)
  • TV
  • Gemeubileerd balkon of terras
  • Lift

*Voor sommige voorzieningen/diensten wordt er een toeslag gerekend, ter plekke te betalen. Sommige voorzieningen/diensten zijn onder voorbehoud en kunnen niet beschikbaar zijn.

Belangrijke informatie

Heeft u een paspoort en visum nodig? Bekijk het op de website van de overheid.
Voor België, klik hier.
Voor Nederland, klik hier.

Graag wijzen wij u erop dat voor sommige bestemmingen uw paspoort op de dag van vertrek nog 6 maanden geldig dient te zijn. Reisadviezen, algemene informatie over het land en de administratieve formaliteiten die nodig zijn voor het verblijf en die gevraagd worden aan burgers, kunnen geraadpleegd worden op de webpagina van de overheid.

Sinds 26 juni 2012 mogen de kinderen niet meer ingeschreven staan op de paspoort van hun ouders. Zij moeten dus in het bezit zijn van een eigen reisdocument.

Wanneer u de namen invoert tijdens het boekingsproces vragen wij u te verifiëren dat de voor- en achternamen die u invult dezelfde namen zijn als de namen op uw paspoort dat gebruikt zal worden voor de reis. Enige fouten zullen leiden tot wijzigingskosten om uw ticket aan te passen met de juiste gegevens.

Hoewel wij ernaar streven om u te voorzien van de meest actuele informatie, kunnen wij niet garanderen dat alle faciliteiten en diensten beschikbaar zullen zijn tijdens uw verblijf, vooral wanneer u reist buiten de belangrijkste vakantieperiodes.

Informatie over onze aanbiedingen

Indien u een eenpersoonskamer boekt, kan de kamerbezetting niet worden gegarandeerd. Volgens beschikbaarheid wordt u ondergebracht in een éénpersoonskamer, tweepersoonskamer met twee enkele bedden of een tweepersoonskamer met een dubbel bed.

De ligging op onze kaart dient alleen als richtlijn en kan afwijken van de werkelijke locatie van het hotel.

Uw contactgegevens kunnen worden doorgegeven aan het hotel, zodat ze contact met u kunnen opnemen om uw reservering te bespreken voordat u aankomt.

Bij aankomst kan u worden gevraagd om een creditcard voor te leggen om eventuele aankopen in het hotel te waarborgen. Hoewel we ons inspannen om actuele informatie te verstrekken, kunnen we niet garanderen dat alle hotelfaciliteiten en -services beschikbaar zullen zijn tijdens uw verblijf, vooral wanneer u buiten de belangrijkste vakantieperioden reist.

De waardering van het hotel wordt gequoteerd met een aantal sterren. Deze voorwaarden kunnen verschillen afhankelijk van het land van reizen.

Onze beloften

  • Aanbiedingen van zorgvuldig geselecteerde kwaliteitsreizen
  • Exclusieve prijzen en kortingen tot 70%
  • Raadpleeg onze hulprubriek 24 uur per dag, 7 dagen per week
Meer wetenMinder weten

Onze aanbiedingen zijn zorgvuldig gekozen vanwege hun hoge kwaliteit

- Curated aanbiedingen zorgvuldig geselecteerd door onze reisexperts.

- We zijn wereldwijd erkend in de toeristische sector.

- We ontwikkelen ons voortdurend en blijven ons verbeteren dankzij de feedback van onze leden.


Exclusieve prijzen en kortingen tot -70%

Onze flash-verkoop garandeert onze leden de beste tarieven op de markt.

- De flashverkoop van 7 dagen kan uitzonderlijk worden verlengd of aangevuld afhankelijk van beschikbare data.

- Dankzij onze hoog aangeschreven reputatie en groeiend ledenaantal onderhandelen wij de beste prijzen voor u.

- Een exclusieve korting op basis van de referentieprijs aangeboden door onze partners en leveranciers (maximale prijs geadverteerd voor een kamer en op basis van een pension, op een specifieke periode), gegarandeerd door middel van een contract voor elke verkoop.


We bieden betrouwbare, verantwoordelijke en hoogwaardige service.

Ons doel: onze leden een unieke en onvergetelijke reiservaring bieden.

- Een eenvoudige, inspirerende en innovatieve service, zowel op pc als mobiel.

- Lokale ondersteuning van professionals voor al uw vragen.

- Klantenservice die 6 dagen per week voor u beschikbaar is voor, tijdens en na uw reis.

  1. Voyage Privé
  2. Luxe vakantiehuis
  3. ESTIVEL - Residentie Oyana