Aqua Bay Hotel 5* - Zakynthos - Tot -70% | Voyage Privé

Dagelijkse selectie van uitzonderlijke reizen, exclusief gereserveerd voor onze leden.

Dagelijkse uitzonderlijke reizen, alleen voor onze leden.

Uw hotel

In de bekende badplaats Tsilivi vindt u een elegante plek die welzijn en vrije tijd combineert: het Aqua Bay Hotel 5*. Het rustgevende decor, de omringende olijfbomen en de moderne en comfortabele kamer maken van dit hotel een ideale verblijfplaats voor een zorgeloze vakantie met z'n tweetjes of met het gezin.

 

Het hotel beschikt over maar liefst acht buitenzwembaden en op het domein vindt u het Tsilivi Waterpark, een waar paradijs voor groot en klein. Bovendien ligt het strand op 250 meter van het hotel. Kortom, dit is de perfecte keuze voor een geslaagde vakantie!

 

Gerust op vakantie in Aqua Bay Hotel

Voor een zorgeloos verblijf geniet u van een onthaal in alle rust. Het hotel respecteert de geldende gezondheidsmaatregelen om uw veiligheid en welzijn te garanderen.

Uw kamer

Just for you
Onderhandeld voor jou:
  • Standaard Kamer of Familie Kamer

Standaard Kamer (26 M²)

Elegant, ruim, comfortabel en een neutrale decoratie ... Uw Standaard Kamer is de perfecte accommodatie voor een vakantie met z'n tweetjes. Plof neer op het bed of geniet na op uw balkon.

Maximale kamercapaciteit

Familie Kamer (32 M²)

De Familie Kamers bestaan uit een slaapkamer, een aangename salon en een leuk terras. U beschikt er over voldoende comfort, ruimte en licht voor een optimaal verblijf met het gezin.

Maximale kamercapaciteit

Volwassenen Volwassenen Volwassenen Volwassenen
4 Volwassenen
of
Volwassenen Volwassenen Volwassenen
3 Volwassenen
+
1 Kind
+
1 Baby

Uw pension

Just for you
Onderhandeld voor jou:
  • All inclusive

U gaat een vakantie zonder zorgen tegemoet dankzij de inbegrepen all-inclusiveformule.

Het Aqua Bay Hotel beschikt over voldoende opties om uw honger of dorst te stillen.

 

Helios Restaurant

Het buffetrestaurant is geopend voor ontbijt, lunch en diner. Hier kiest u tussen een ruim aanbod aan internationale smaken.

 

Restaurant Elia

Voor uw diner kunt u ook uw tafel reserveren in het à-la-carterestaurant van het hotel.

 

Helios Bar

Voor een drankje of een late hap kunt u terecht in de Helios Bar, die zich binnen bevindt.

 

Walnut Tree Pool Bar

Zin in een verfrissend drankje of een hongergevoel tussendoor? Neem dan plaats in de bar bij het zwembad en geniet van een cocktail of snack.

 

Restaurants en bars in het waterpark

In het waterpark vindt u een zwembadbar met cocktails en voor kinderen is er de Pirate Bar voor een drankje en hapje. 's Avonds kunt u ook in het waterpark terecht voor uw maaltijd. U geniet bij Garden Restaurant van themabuffetten en kunt zo van Griekse, Mexicaanse, Italiaanse, oosterse of barbecuegerechten smullen. Ook voor een snack overdag bent u hier welkom.

 

Houd er rekening mee dat, naar aanleiding van de huidige gezondheidssituatie, bepaalde restaurants gesloten kunnen zijn, het aantal plaatsen beperkt kan zijn en van de buffetvorm kan worden afgeweken. We raden u sterk aan om twee dagen voor uw aankomst contact op te nemen met het hotel voor meer informatie.

Activiteiten

U gaat een onvergetelijke vakantie tegemoet dankzij uw vrije toegang tot het Tsivili Waterpark met vele glijbanen, zwembaden en waterspelletjes.

 

Het hotel zelf beschikt over wel acht buitenzwembaden en voor de kinderen is een apart zwembad voorzien. Nog meer ontspanning vindt u in de jacuzzi en de sauna, of u kunt gewoon een heerlijke massage of andere spabehandeling reserveren. De minifitness kan dan weer dienen om uw dagelijkse portie sport te nemen.

 

Er is ook een animatieprogramma en er worden tal van thema-avonden georganiseerd. Tot slot is er een brede waaier aan activiteiten waarmee u uw dagen kunt vullen, zoals yogalessen, aerobics, waterpolo en bowling. Aan u de keuze!

 

Houd er rekening mee dat, naar aanleiding van de huidige gezondheidssituatie, bepaalde infrastructuren voor activiteiten in het teken van cultuur, vrije tijd en welzijn en buitenzwembaden gesloten kunnen zijn of de toegang kan worden beperkt. We raden aan om twee dagen voor uw aankomst contact op te nemen met het hotel of het bureau voor toerisme.

Uw reis

Uw vluchten

Indien u een aanbieding met vlucht kiest, zijn de vluchten met een reguliere of chartermaatschappij en heeft u de keuze tussen economy class (inbegrepen) of business class (optioneel en met bijbetaling). U kunt uw gewenste vertrektijden zelf kiezen tijdens uw reservering. Wees voorzichtig wanneer u de vluchten kiest; vertrek- en aankomstluchthavens kunnen verschillen.

Sommige vluchten vinden 's nachts plaats, een vroege aankomst in het hotel is dus mogelijk. U kunt te allen tijde vragen aan de receptie bij aankomst of uw kamer al beschikbaar is. 

De beschikbaarheid van vluchtschema's getoond tijdens het reserveren in real time, kunnen variëren zowel in uren als in tarieven. Een convocatie wordt via de e-mail verstuurd, een paar dagen na de reservering. Aangekochte vliegtickets worden niet terugbetaald, zo ook geen wijzigingen of annuleringen van de luchtvaartmaatschappij. 

De selectie van de vluchtschema's wordt gemaakt door de opdrachtgever (luchtvaartmaatschappij). Voyage Privé is niet verantwoordelijk voor late aankomst door wijzigingen in het vluchtschema. In het geval dat u kiest voor vluchten met een tussenstop en genoodzaakt bent een overnachting te boeken, dan is dit uw eigen verantwoordelijkheid. Voyage Privé kan in geen geval deze kosten dragen. Controleer het aantal nachten van uw reservering en het check-in tijden van het hotel. Voyage Privé is niet verantwoordelijk indien vluchtschema's niet samenvallen met het moment van inchecken in het hotel. Aangezien wij de vluchttijden niet beheren, kan Voyage Privé tevens niet verantwoordelijk worden gehouden voor een late vlucht op de eerste dag en een vroege vlucht op uw laatste dag. Heeft u vragen met betrekking tot het boeken van een vlucht, dan kunt u deze rechtstreeks aan de luchtvaartmaatschappij stellen.

De gegevens van de vluchten kunt u terugvinden op uw e-ticket. Indien het type reservering dit toelaat, kunt u (of bent u in veel gevallen zelfs verplicht) online in te checken op de website van de luchtvaartmaatschappij, en dient u het ticket zelf uit te printen en mee te nemen naar de luchthaven.

Sommige vliegtickets bevatten een treinreis als onderdeel van het traject. Wanneer een treinreis voorafgaat aan uw vlucht, bent u verplicht om de treinreis te gebruiken. Indien u dit niet doet wordt dit als no-show aangemerkt en worden vervolgtickets mogelijk geannuleerd. Als gevolg hiervan zult u verplicht zijn om hoge wijzigingskosten te betalen op de luchthaven om alsnog uw vlucht te kunnen nemen. Voyage Privé kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor deze kosten.

... verder lezen

Gerust op reis

We hebben voor u de beste maatschappijen geselecteerd, zodat u gerust op reis gaat in deze bijzondere tijden.

Uw bagage

Voor bagage, maaltijden en andere services dient bij sommige luchtvaartmaatschappijen extra te worden betaald. Om te weten of bij uw vliegtickets een stuk ruimbagage is inbegrepen, klikt u op 'details' bij het kiezen van uw vluchten op het moment van uw reservering. Indien u geen bagage heeft toegevoegd aan uw reservering, kunt u vóór uw vertrek op de site van de luchtvaartmaatschappij met behulp van uw bookingsreferentie tegen extra tarief een extra ruimbagage toevoegen. De tarieven zijn onderhevig aan wijzigingen.

Uw transfers

Transfers tussen de luchthaven en het hotel zijn niet inbegrepen. Optioneel en tegen bijbetaling kunt u, indien beschikbaar, in de tweede stap van uw boeking een transfer bijboeken voor aanbiedingen met vlucht.

Huurauto

Ontdek het mooie eiland in alle vrijheid door te kiezen voor een huurauto van categorie A (type Citroën C1, Suzuki Selerio, Skoda Citigo, Peugeot 108 of gelijkwaardig) of categorie B (type Fiat Panda, Citroen C3, Lancia Y, Skoda Fabia, Peugeot 208 of gelijkwaardig) voor de hele duur van uw verblijf. Deze huurauto kunt u optioneel bijboeken met toeslag als u een aanbieding met vlucht bij ons boekt.
 
Indien u voor de optionele huurauto kiest, vindt u hieronder de overeenkomstige voorwaarden



- Huurauto van categorie A (type Citroën C1, Suzuki Selerio, Skoda, Citigo, Peugeot 108 of gelijkwaardig) of van categorie B (type Fiat Panda, Citroën C3, Lancia Y, Skoda Fabia of Peugeot 208 of gelijkwaardig) voor de volledige duur van uw verblijf.  
 
NB: de reservering van een voertuig garandeert de levering van een van de auto’s  op de lijst of gelijkwaardig. Het is niet mogelijk om een bepaald model te reserveren.  

- Minimumleeftijd: 21 jaar voor categorie A en categorie B
- De bestuurder moet verplicht over een geldig rijbewijs beschikken dat minstens 12 maanden oud is.
- Een borg van €400 contant of per creditcard is nodig. 
 
De prijs is inclusief: 
- onbeperkte kilometers
- belastingen
- CDW (schadeverzekering) – (behalve voor schade aan chassis en banden*)
- FDW  (volledige schadeverzekering)
- Diefstalbescherming 
- Wettelijke aansprakelijkheidsverzekering 

Alle ‘huurders’ en bestuurders van Autocandia SA zijn verzekerd voor :  
1. Overlijden of verwondingen van een derde  
2. Materiële schade van een derde 
3.  Brandschade  
4. Diefstal en schade veroorzaakt door derden en vandalisme (politierapport vereist)* 
* De schadeverzekering is inbegrepen onder de voorwaarde dat de bestuurder de verkeersregels volgde.  In bepaalde gevallen (besturen van de auto na alcoholgebruik, overtreding bij een verkeerslicht of een keermanoeuvre op een snelweg), is de bestuurder zelf volledig aansprakelijk voor de schade veroorzaakt aan de auto. 
- 24/24 pechservice. Wisseling van de auto binnen de 48 uur bij ongeval of pech. Ongevallen en botsingen moeten binnen de 24 uur gerapporteerd worden. 
- Extra bestuurder  
- Wegenkaart van de bestemming  
 
De prijs is exclusief:  
- Bijkomende diensten die ter plaatse te betalen zijn: banden- en chassisverzekering (€ 3 + 24% BTW per dag) ; kinderzitje (€ 3 per dag) ; gps ( € 6 per dag + 24% BTW), Wifi (€ 7 per dag)  
- Bij nalatigheid doordat u de foute brandstof gebruikt voor de huurauto, wordt u hiervoor verantwoordelijk gehouden en dient u de benodigde reparatie die hiervan het gevolg is, te betalen. Het reeds betaalde bedrag voor een volle tank brandstof is niet overdraagbaar op een vervangend voertuig. 
- In geval van verlies van sleutels of afstandsbediening wordt een toeslag in rekening gebracht. 
- Brandstof : De auto wordt met een volledige tank geleverd, en dient met een lege tank teruggebracht te worden. De brandstofkosten dienen vervolgens bij het terug brengen van de huurauto betaald te worden. 
- Brandplekken door een sigaret en schade aan de velgen of aan het dak (binnenzijde) kunnen niet worden gedekt door de verzekeringen. Dergelijke schade moet gerapporteerd worden tijdens de teruggave. Een toeslag zal in rekening worden gebracht. 
- Administratieve overtredingen / sancties die het gevolg zijn van een verkeersovertreding tijdens de huurperiode, dienen ter plaatse te worden betaald  door de huurder. 
 
Belangrijk: 
Het originele rijbewijs, leesbaar en geldig gedurende minstens 1 jaar moet worden voorgelegd wanneer u het voertuig ophaalt (volgens de voorwaarden van de verhuurder).  
Voor het verzekeren van uw voertuig moet een creditcard op naam van de bestuurder worden getoond (houd er rekening mee dat Visa Electron- of Maestro-kaarten niet door de verhuurders worden geaccepteerd).  Indien u een debetkaart heeft, is het afsluiten van een allriskverzekering ter plaatse verplicht. We raden u aan om voor uw vertrek informatie te vragen bij uw bank om zeker te zijn dat uw kaart onder het type creditcard valt. 
Een aanbetaling in de vorm van een bankrekening of een abonnement op een SCDW- of CDW-verzekering is vereist wanneer u het voertuig ophaalt, behalve wanneer zo’n verzekering reeds inbegrepen is in de aanbieding. Dit bedrag zal gedebiteerd en vervolgens teruggegeven worden wanneer u de auto terugbrengt. In geval van weigering van uw kant, heeft de huurder het recht om uw huurauto te annuleren. Huur per 24 uur. Voor eventuele bijkomende uren kan een toeslag gelden. Tarieven zijn indicatief onder voorbehoud van wijzigingen. 
Ophalen en terugbrengen van de huurauto op de luchthaven of in de buurt daarvan. Meer informatie vindt u in uw reisdocumenten. 

... verder lezen

Welkom op ... Zakynthos!

Zakynthos is een prachtig eiland dat zich in westen van Griekenland bevindt. Het eiland is bekend vanwege haar natuurlijke schoonheid. De prachtige stranden en de karetschildpad zijn de voornaamste reden waarom dit eiland zo populair is. Ook reizigers op zoek naar een combinatie van geschiedenis, cultuur, en culinaire verrassingen zullen zich hier in hun nopjes voelen.

Na een aardbeving in 1953 werd een groot deel van het charmante stadje Zakynthos herbouwd in de klassieke Venetiaanse stijl. Op het Solomos plein kunt u echter de 16de eeuwse Agios Nikolaos kerk bezoeken, dit was het enige gebouw op het plein dat de ramp overleefde. In de straatjes in de rest van de stad vindt u een groot aantal boetiekjes, restauranten, en sommige traditionele tavernes waar u kunt genieten van heerlijke gerechten met zeevruchten.

 

Klaar om te vertrekken?

Ligging

Αρκάδιοι 291 00, Grèce Tsilivi, Griekenland

De afstand tussen de luchthaven van Zakynthos en het hotel bedraagt ongeveer 11 km.

Meer details ...

Alle praktische informatie over het hotel:
Het hotel is niet toegankelijk voor personen met beperkte mobiliteit.
Aantal kamers in het hotel: 144

Check-in: 15:00
Check-out: 12:00

Huisdieren zijn niet toegestaan
De toeristenbelasting (€ 4 per kamer per nacht) moet ter plaatse betaald worden en is niet inbegrepen in deze aanbieding.

 

Tarieven en tijden zijn indicatief en zijn onder voorbehoud van wijzigingen. Voor sommige voorzieningen/diensten wordt er een toeslag gerekend, deze dient ter plekke betaald te worden.

 

Algemene verkoopvoorwaarden van toepassing.

Faciliteiten in het hotel:

  • 24-uursreceptie
  • Airconditioning
  • Wifi
  • Lift
  • Bagageopslag
  • Gratis parkeren
  • Medische service

Faciliteiten in de kamer:

  • Airconditioning
  • Kluisje
  • Tv
  • Balkon
  • Koffie- en theefaciliteiten
  • Koelkast

Restaurants en bars in het hotel:

  • Helios Bar
  • Walnut Tree Pool Bar
  • Restaurant Helios (buffet)
  • Restaurant Elia (à la carte)
  • Garden Restaurant en enkele bars (waterpark)

De all-inclusiveformule omvat:

- Drankjes in bepaalde bars (water, thee, koffie, frisdrank, bier van de tap, huiswijn, sterke dranken en cocktails): 09.00 tot 23.00 uur
- Ontbijt in Restaurant Helios
- Snacks in Walnut Tree Bar en Garden Restaurant: 11.00 - 13.00 uur
- Lunch in Restaurant Helios
- Snacks in Walnut Tree Bar en Garden Restaurant: 15.00 - 17.00 uur
- Diner in Restaurant Helios
- Late avondsnack in Helios Bar: 22.00 - 23.00 uur
- Selfservice voor ijsjes tijden lunch en diner
- Vier thema-avonden per week in het Garden Restaurant (reservering vereist)
- Vegetarische en kindermenu's beschikbaar
- Lunchmand op aanvraag (1 dag op voorhand tot 20.00 uur)

Voor het diner is de dresscode 'smart casual'.

 

Niet inbegrepen in de all-inclusiveformule:

- Drankjes voor 09.00 uur en na 23.00 uur
- Maaltijden in het à-la-carterestaurant Elia

Activiteiten bij het hotel:

  • Buitenzwembad
  • Kinderclub
  • Jacuzzi
  • Sauna
  • Fitness

Indien u een eenpersoonskamer boekt, kan de kamerbezetting niet worden gegarandeerd. Volgens beschikbaarheid wordt u ondergebracht in een éénpersoonskamer, tweepersoonskamer met twee enkele bedden of een tweepersoonskamer met een dubbel bed.

De ligging op onze kaart dient alleen als richtlijn en kan afwijken van de werkelijke locatie van het hotel.

Uw contactgegevens kunnen worden doorgegeven aan het hotel, zodat ze contact met u kunnen opnemen om uw reservering te bespreken voordat u aankomt.

Bij aankomst kan u worden gevraagd om een creditcard voor te leggen om eventuele aankopen in het hotel te waarborgen. Hoewel we ons inspannen om actuele informatie te verstrekken, kunnen we niet garanderen dat alle hotelfaciliteiten en -services beschikbaar zullen zijn tijdens uw verblijf, vooral wanneer u buiten de belangrijkste vakantieperioden reist.

De waardering van het hotel wordt gequoteerd met een aantal sterren. Deze voorwaarden kunnen verschillen afhankelijk van het land van reizen.

 

U dient er rekening mee te houden dat alle vermelde informatie kan wijzigen omwille van de huidige gezondheidssituatie. Wij vragen u daarom om twee dagen voor uw vertrek contact op te nemen met het hotel zodat u op de hoogte blijft van de nieuwste ontwikkelingen. U kunt tevens de FAQ raadplegen voor de meestgestelde vragen over deze situatie. We raden u aan om regelmatig de huidige richtlijnen, regels en het reisadvies na te kijken via onderstaande links:

https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/actueel

https://www.nederlandwereldwijd.nl/reizen/reisadviezen

https://reopen.europa.eu/nl/

Formaliteiten

Heeft u een paspoort en visum nodig? Bekijk het op de website van de overheid.

Voor België, klik hier.
Voor Nederland, klik hier.

Graag wijzen wij u erop dat voor sommige bestemmingen uw paspoort op de dag van vertrek nog 6 maanden geldig dient te zijn. Reisadviezen, algemene informatie over het land en de administratieve formaliteiten die nodig zijn voor het verblijf en die gevraagd worden aan burgers, kunnen geraadpleegd worden op de webpagina van de overheid.

Sinds 26 juni 2012 mogen de kinderen niet meer ingeschreven staan op de paspoort van hun ouders. Zij moeten dus in het bezit zijn van een eigen reisdocument.

Wanneer u de namen invoert tijdens het boekingsproces vragen wij u te verifiëren dat de voor- en achternamen die u invult dezelfde namen zijn als de namen op uw paspoort dat gebruikt zal worden voor de reis. Enige fouten zullen leiden tot wijzigingskosten om uw ticket aan te passen met de juiste gegevens.

Hoewel wij ernaar streven om u te voorzien van de meest actuele informatie, kunnen wij niet garanderen dat alle faciliteiten en diensten beschikbaar zullen zijn tijdens uw verblijf, vooral wanneer u reist buiten de belangrijkste vakantieperiodes.

COVID-19
Om ervoor te zorgen dat u veilig op reis kunt, heeft de Griekse overheid haar maatregelen met betrekking tot de gezondheidscontrole bij aankomst in het land aangescherpt.

Voor vertrek
Alle reizigers zijn verplicht om uiterlijk 48 uur voor aankomst in Griekenland een Passenger Locator Form (PLF) in te vullen op de volgende website: https://travel.gov.gr/#/. Vervolgens ontvangt u een QR-code die u dient te presenteren bij vertrek. Ook moet u een negatieve COVID-19 PCR-test (in het Engels) laten zien bij aankomst. Deze test moet maximaal 72 uur voor inreis zijn afgenomen.

Ter plaatse
Bij aankomst op de luchthaven worden er steekproefsgewijs testen uitgevoerd. Bij aankomst in Griekenland gaat u 7 dagen in thuisquarantaine. Met ingang van 14 mei vervalt de quarantaineplicht voor reizigers die zijn gevaccineerd tegen Covid-19.

Bij terugkomst
Na een verblijf in Griekenland gaat u bij terugkeer in Nederland 10 dagen in thuisquarantaine. Op dag 5 van uw quarantaine kunt u zich bij de GGD laten testen. Als deze test negatief is, eindigt de quarantaineperiode.

Raadpleeg de website van de overheid voor meer informatie en de actuele situatie: https://www.nederlandwereldwijd.nl/landen/griekenland/reizen/reisadvies

Onze beloften

  • Aanbiedingen van zorgvuldig geselecteerde kwaliteitsreizen
  • Exclusieve prijzen en kortingen tot 70%
  • Raadpleeg onze hulprubriek 24 uur per dag, 7 dagen per week
Meer wetenMinder weten

Onze aanbiedingen zijn zorgvuldig gekozen vanwege hun hoge kwaliteit

- Curated aanbiedingen zorgvuldig geselecteerd door onze reisexperts.

- We zijn wereldwijd erkend in de toeristische sector.

- We ontwikkelen ons voortdurend en blijven ons verbeteren dankzij de feedback van onze leden.


Exclusieve prijzen en kortingen tot -70%

Onze flash-verkoop garandeert onze leden de beste tarieven op de markt.

- De flashverkoop van 7 dagen kan uitzonderlijk worden verlengd of aangevuld afhankelijk van beschikbare data.

- Dankzij onze hoog aangeschreven reputatie en groeiend ledenaantal onderhandelen wij de beste prijzen voor u.

- Een exclusieve korting op basis van de referentieprijs aangeboden door onze partners en leveranciers (maximale prijs geadverteerd voor een kamer en op basis van een pension, op een specifieke periode), gegarandeerd door middel van een contract voor elke verkoop.


We bieden betrouwbare, verantwoordelijke en hoogwaardige service.

Ons doel: onze leden een unieke en onvergetelijke reiservaring bieden.

- Een eenvoudige, inspirerende en innovatieve service, zowel op pc als mobiel.

- Lokale ondersteuning van professionals voor al uw vragen.

- Klantenservice die 6 dagen per week voor u beschikbaar is voor, tijdens en na uw reis.

  1. Voyage Privé
  2. Luxe vakantiehuis
  3. Aqua Bay Hotel 5*