Corvin Hotel Budapest 4* - Boedapest - Tot -70% | Voyage Privé

Dagelijkse selectie van uitzonderlijke reizen, exclusief gereserveerd voor onze leden.

Dagelijkse uitzonderlijke reizen, alleen voor onze leden.

Wij hebben getest en zijn fan

  • Ontdek een van de meest fascinerende steden van Centraal-Europa
  • Dankzij de centrale ligging zijn alle iconische bezienswaardigheden eenvoudig te bezoeken en kunt u heerlijk wandelen langs de oevers van de Donau
  • Kom tot rust in dit 4* hotel met binnentuin en zijn warme en familiale sfeer
  • En ook... Geniet dagelijks van het ontbijtbuffet voor een goed begin van de dag!

Welkom in... Boedapest

Een stad vol verrassingen en mooie landschappen, met historische gebouwen, prachtige parken, grootse kerken en een majestueuze rivier... Dat is Boedapest!

Dankzij de centrale ligging van uw hotel bereikt u eenvoudig de belangrijkste bezienswaardigheden, waaronder het Handwerkmuseum, het Kunstpaleis, het Holocaustmonument, het Parlement, het Vissersbastion en de Opera. Ontdek één van de meest fascinerende steden van Europa en de wereld!
Een bezoek aan Boedapest is altijd een goed idee, ongeacht het seizoen. Vanaf 9 november wordt Vörösmarty Square, een prachtig plein in het hart van de stad, omgetoverd tot een feestelijke marktplaats.

De locatie van dit evenement is ideaal; centraal in de stad aan het einde van Váci Utca en recht tegenover het prestigieuze Gerbeaud Coffee House. De houten kraampjes en twee buitenpodia staan garant voor een onvergetelijke kerstervaring!

Uw hotel

Het Corvin Hotel Budapest 4* ligt in het hart van Boedapast en vlak bij de Donau.  De sfeer is er warm en aangenaam.

Dit hotel is ideaal voor reizigers die rust zoeken na een dag van sightseeing in de Hongaarse hoofdstad. Met een lieflijke tuin met terras, een restaurant en bar, een privéparking en een 24-uursreceptie, bent u verzekerd van een comfortabel verblijf midden in het centrum van de stad.

U wordt verwelkomd met een welkomstdrankje en u profiteert van gratis wifi!

Uw kamer

Uw nachten in Boedapest brengt u door in een Standaard Kamer (20 m²).

Hier komt u helemaal tot rust dankzij de comfortabele bedden en de verduisterende gordijnen. Ontspan en geniet van de rustige sfeer en uw moderne kamer, voorzien van mooie vloerbedekking, airconditioning en verwarming, een kluis, een bureau, een LCD, een telefoon, een koelkast en een badkamer met douche en haardroger.

Maximale kamercapaciteit:

Volwassenen Volwassenen
2 Volwassenen
+
1 Kind

Uw pension en restaurants

Bij deze aanbieding is het dagelijks ontbijt inbegrepen.

Om de dag met energie te beginnen, is een gezond ontbijt cruciaal! Daarom geniet u bij deze aanbieding van een dagelijks ontbijt met vers brood, vleeswaren, seizoensfruit, eiergerechten, yoghurt en vruchtensappen.

Om u te helpen

30%
Boekt u meer dan 35 dagen van te voren en is het totaal bedrag meer dan €1000 ? Dan hoeft u niet alles in één keer te betalen! Klik de optie aan van een voorschot van 30% op het moment van boeken.

Lees hier onze algemene verkoopsvoorwaarden.

Details over het hotel:

Alle praktische informatie over het hotel:
Het hotel is niet toegankelijk voor personen met beperkte mobiliteit
Aantal kamers in het hotel: 42
Check-in: 14.00u
Check-out: 11.00u
Huisdieren zijn niet toegestaan

Speciale annuleringsvoorwaarden: bij annulering voor of na vertrek zal 100% van het totaalbedrag incl. BTW in rekening worden gebracht.

De toeristenbelasting moet ter plaatse betaald worden en is niet inbegrepen in deze aanbieding. Tarieven en tijden zijn indicatief en zijn onder voorbehoud van wijzigingen. Voor sommige voorzieningen/diensten wordt er een toeslag gerekend, ter plekke te betalen.

Praktische informatie over de kamer:
Mits beschikbaar op het moment van reserveren. Verblijf in een eenpersoonskamer mogelijk met supplement. 

Het hotel is uitgerust met:

  • 24-uursreceptie
  • Gratis wifi
  • Airconditioning
  • Verwarming
  • Beveiligde parking
  • Wasservice
  • Restaurant en bar

De kamers zijn uitgerust met:

  • Wifi
  • Vloerbedekking
  • Airconditioning en verwarming
  • Badkamer met douche en haardroger
  • Verduisterende gordijnen
  • Kluis
  • Bureau
  • LCD TV
  • Telefoon
  • Koelkast
  • Uitzicht op de straat of de tuin

Uw reis

Vluchten: Indien u een aanbieding met vlucht kiest, zijn deze met een reguliere of chartermaatschappij. U kunt uw gewenste vertrektijden zelf kiezen tijdens uw reservering. Wees voorzichtig wanneer u de vluchten kiest; vertrek- en aankomstluchthavens kunnen verschillen.

Gezien wij de vluchttijden niet beheren, kan Voyage Privé niet verantwoordelijk worden gehouden voor een late vlucht op de 1e dag en een vroege vlucht op uw laatste dag.

Opgelet: Onze vluchten vertrekken uit Brussel-Zaventem (Code: BRU), Brussel-Charleroi (Code: CRL), Amsterdam (Code: AMS), Rotterdam (Code: RTM) of Eindhoven (Code: EIN). Informeer goed naar uw luchthaven van vertrek.

Transfers: Exclusief. Optioneel bij te boeken in de tweede stap van de reservering indien beschikbaar. De afstand tussen de luchthaven en uw hotel bedraagt ongeveer 19 km.

Belangrijke informatie wanneer u zonder vlucht boekt en de optie 'transfer' bijboekt of als deze standaard inbegrepen is:
Gelieve zo spoedig mogelijk uw vluchtgegevens door te geven middels het daarvoor bestemde formulier in uw account. Zonder deze informatie is het voor ons helaas niet mogelijk om uw transfers te organiseren.

Bagage: Voor bagage, maaltijden en andere services dient bij sommige luchtvaartmaatschappijen extra te worden betaald.

Tour, excursie of autoverhuur: U ontvangt hiervoor de benodigde documenten met uitgebreide beschrijving van uw verblijf of verhuur van de auto uiterlijk 3 weken voor vertrek.

Belangrijke informatie

Heeft u een paspoort en visum nodig? Bekijk het op de website van de overheid.

Voor België, klik hier.
Voor Nederland, klik hier.

Graag wijzen wij u erop dat voor sommige bestemmingen uw paspoort op de dag van vertrek nog 6 maanden geldig dient te zijn. Reisadviezen, algemene informatie over het land en de administratieve formaliteiten die nodig zijn voor het verblijf en die gevraagd worden aan burgers, kunnen geraadpleegd worden op de webpagina van de overheid.

Sinds 26 juni 2012 mogen de kinderen niet meer ingeschreven staan op de paspoort van hun ouders. Zij moeten dus in het bezit zijn van een eigen reisdocument.

Wanneer u de namen invoert tijdens het boekingsproces vragen wij u te verifiëren dat de voor- en achternamen die u invult dezelfde namen zijn als de namen op uw paspoort dat gebruikt zal worden voor de reis. Enige fouten zullen leiden tot wijzigingskosten om uw ticket aan te passen met de juiste gegevens.

Hoewel wij ernaar streven om u te voorzien van de meest actuele informatie, kunnen wij niet garanderen dat alle faciliteiten en diensten beschikbaar zullen zijn tijdens uw verblijf, vooral wanneer u reist buiten de belangrijkste vakantieperiodes.

Belangrijke informatie over vluchten

De beschikbaarheid van vluchtschema's getoond tijdens het reserveren in real time, kunnen variëren zowel in uren als in tarieven. Een convocatie wordt via de e-mail verstuurd, een paar dagen na de reservering.

Aangekochte vliegtickets worden niet terugbetaald, zo ook geen wijzigingen of annuleringen van de luchtvaartmaatschappij. De selectie van de vluchtschema's wordt gemaakt door de opdrachtgever (luchtvaartmaatschappij). Voyage Privé is niet verantwoordelijk voor late aankomst door wijzigingen in het vluchtschema.

In het geval dat de klant vluchten kiest met een tussenstop en genoodzaakt is een overnachting te nemen, dan dient de klant accommodatie voor de nacht te vinden op zijn eigen verantwoordelijkheid. Voyage Privé kan in geen geval deze kosten dragen. Controleer het aantal nachten van uw bestelling en het tijdstip van de toegang tot het hotel. Voyage Privé is niet verantwoordelijk indien vluchtschema's niet samenvallen met het moment van inchecken in het hotel.

Heeft u vragen met betrekking tot het boeken van een vlucht, dan kunt u deze rechtstreeks aan de luchtvaartmaatschappij vragen. De gegevens van de vluchten kunt u terugvinden op het e-ticket. Indien het type reservatie dit toelaat, kunt u (of bent u in enkele gevallen zelfs verplicht) online in te checken op de website van de luchtvaartmaatschappij, en dient u het ticket zelf uit te printen en mee te nemen naar de luchthaven.

Reisdocumenten

Nadat u de ontvangstbevestiging heeft ontvangen van uw aankoop en wanneer deze betaald is, sturen wij u per e-mail :

- Een document voor het transport in de vorm van een elektronisch ticket (wanneer u een aanbieding met transport heeft gekocht). In dit document vindt u alle informatie betreffende uw transport (tijd en plaats / informatie voor de check-in / bagage informatie).

- Een of meerdere boekingsbewijzen die bij aankomst gepresenteerd moet worden aan de receptie en aan de dienstverlener voor eventuele bijgeboekte opties.
U kunt hier ook alle adres- en contactgegevens van uw hotel of dienstverlener vinden.

Onze beloften

  • Aanbiedingen van zorgvuldig geselecteerde kwaliteitsreizen
  • Exclusieve prijzen en kortingen tot 70%
  • Raadpleeg onze hulprubriek 24 uur per dag, 7 dagen per week
Meer wetenMinder weten

Onze aanbiedingen zijn zorgvuldig gekozen vanwege hun hoge kwaliteit

- Curated aanbiedingen zorgvuldig geselecteerd door onze reisexperts.

- We zijn wereldwijd erkend in de toeristische sector.

- We ontwikkelen ons voortdurend en blijven ons verbeteren dankzij de feedback van onze leden.


Exclusieve prijzen en kortingen tot -70%

Onze flash-verkoop garandeert onze leden de beste tarieven op de markt.

- De flashverkoop van 7 dagen kan uitzonderlijk worden verlengd of aangevuld afhankelijk van beschikbare data.

- Dankzij onze hoog aangeschreven reputatie en groeiend ledenaantal onderhandelen wij de beste prijzen voor u.

- Een exclusieve korting op basis van de referentieprijs aangeboden door onze partners en leveranciers (maximale prijs geadverteerd voor een kamer en op basis van een pension, op een specifieke periode), gegarandeerd door middel van een contract voor elke verkoop.


We bieden betrouwbare, verantwoordelijke en hoogwaardige service.

Ons doel: onze leden een unieke en onvergetelijke reiservaring bieden.

- Een eenvoudige, inspirerende en innovatieve service, zowel op pc als mobiel.

- Lokale ondersteuning van professionals voor al uw vragen.

- Klantenservice die 6 dagen per week voor u beschikbaar is voor, tijdens en na uw reis.

  1. Voyage Privé
  2. Luxe vakantiehuis
  3. Corvin Hotel Budapest 4*