Combinatie Hotels Sthala Ubud 5* en Camakila Legian 4* - Ubud - Tot -70% | Voyage Privé

Dagelijkse selectie van uitzonderlijke reizen, exclusief gereserveerd voor onze leden.

Dagelijkse uitzonderlijke reizen, alleen voor onze leden.

Wij hebben getest en zijn fan

  • Geniet van massages en wandelingen door de rijstvelden in Ubud
  • Profiteer van een perfecte locatie aan Legian Beach
  • Verblijf in twee prachtige en luxueuze resorts in een Deluxe Kamer voor maximaal comfort
  • En ook... Ontdek twee prachtige facetten van Bali dankzij deze onvergetelijke reis!

Nieuw Voyage Privé

Zorgvuldig door onze reisexperts gekozen

Welkom op... Bali!

Prachtige tempels, onophoudelijke festiviteiten, een veelzijdelijke natuur en een rustig leven... U bent aangekomen op het eiland van de Goden! Verlaat de "normale" wereld voor een paar nachten, vergeet het dagelijkse leven en leef in harmonie met mens en natuur. Geniet van ieder moment, iedere plaats, ieder object en iedere glimlach op het prachtige Bali.

Uw betoverde reis begint in Ubud, het culturele hart van Bali. U wordt omgeven door weelderig groene rijstvelden en duizenden kokospalmen. Ontdek de beroemde tempels, de beste ambachten van het land en de prachtige omgeving.

Vervolgens gaat u naar de prachtige stranden van Legian. Dit idyllische dorpje, gekoesterd door de vroegere hippies, is veranderd in een verbluffend strandparadijs. De omgeving is rustgevend en u kunt uw batterijen hier met uw voeten in het water weer helemaal opladen.

De volgende opties voor uw reis zijn mogelijk:
- Verblijf van 7 nachten: 3 nachten in Ubud + 4 nachten in Legian 
- Verblijf van 10 nachten: 4 nachten in Ubud + 6 nachten in Legian  
- Verblijf van 12 nachten: 5 nachten in Ubud + 7 nachten in Legian  
- Verblijf van 14 nachten: 6 nachten in Ubud + 8 nachten in Legian   
- Verblijf van 16 nachten: 7 nachten in Ubud + 9 nachten in Legian   
- Verblijf van 18 nachten: 8 nachten in Ubud + 10 nachten in Legian

Heeft u uw keuze al gemaakt?

Om u te helpen

30%
Boekt u meer dan 35 dagen van te voren en is het totaal bedrag meer dan €1000 ? Dan hoeft u niet alles in één keer te betalen! Klik de optie aan van een voorschot van 30% op het moment van boeken.

Lees hier onze algemene verkoopsvoorwaarden.

Voor meer informatie of voor telefonische hulp, kunt u ons bellen via (+31) 30 808 01 49.

Uw hotels

Hotel Sthala Ubud 5*

In het Sthala Ubud waant u zich direct in een tropisch paradijs. Het hotel is gelegen in de heuvels bij Ubud en biedt een waanzinnig uitzicht op het regenwoud. Hier komt u echt tot rust! Neem een duik in het zwembad, met uitzicht op het bos, of doe mee aan een yogales in het midden van de natuur.

In Ubud overnacht u in een Deluxe Kamer (36 m²). U zult vanaf het eerste moment genieten van de nette en minimalistische inrichting van het hotel. De kamers zijn modern en verfijnd. Geniet van de frisse lucht op het balkon van waarop u een prachtig uitzicht heeft op de omgeving.

Hotel Camakila Legian 4*

Het prachtige Camakila Legian 4* biedt rust, elegantie en moderniteit, in de nabijheid van de beste bezienswaardigheden van Bali. U verblijft op korte afstand van Kuta en Seminyak, in de buurt van de toeristische activiteiten en het bruisende nachtleven van het eiland. Geniet van deze magische plek en relax aan de fantastische infinity pool of het grote lagune zwembad. U wordt hartelijk onthaald met een welkomstdrankje!

Uw nachten brengt u door in een Deluxe Kamer, ingericht in Balinese stijl, om helemaal te ontspannen. De moderne kamers zijn voorzien van een badkamer met douche of ligbad, een LCD TV en een minibar.
Geniet van thee en koffie op uw kamer en twee flessen mineraalwater per dag voor extra comfort.

Maximale kamercapaciteit:

Volwassenen Volwassenen Volwassenen
3 Volwassenen
of
Volwassenen Volwassenen
2 Volwassenen
+
1 Kind

Uw pension en restaurants

U bent vrij om uw dagen te organiseren zoals u dat wenst dankzij uw ontbijtformule.

Hotel Sthala Ubud 5*
Tijdens uw dagen in Ubud kunt u proeven van lokale Balinese gerechten. Het restaurant Sungai serveert u verse ingrediënten en heeft een menu met Balinese specialiteiten, waar u van kunt genieten in een pittoresk kader. Heeft u zin in een verfrissende cocktail? Dan moet u in de Naga Bar zijn!

Hotel Camakila Legian Bali 4*
In hotel Camakila Legian Bali geniet u van internationale smaaksensaties. Restaurant Azaa serveert heerlijke westerse en internationale gerechten met een prachtig uitzicht over het zwembad. In het oosterse restaurant Tao Beach House kunt u proeven van de overheerlijke keuken uit Zuidoost-Azië met typische gerechten uit verschillende landen in de omgeving. Vanop de panoramische Rooftop Bar krijgt u een prachtige zonsondergang te zien en in de lobby of aan het zwembad neemt u overdag een drankje.

Activiteiten

Hotel Sthala Ubud 5*
Blijf in vorm in het fitnesscentrum of trakteer uzelf op een massage in de spa, die een scala aan behandelingen biedt. Kom volledig tot rust aan het zwembad en geniet van de rustige sfeer ter plaatse.

Hotel Camakila Legian Bali 4*
Het Camakila Legian Bali 4* biedt een unieke spa-ervaring in een traditioneel Balinese sfeer. De spa beschikt over 4 behandelkamers en twee kamers speciaal voor koppels. U profiteert hier van 50% korting. Het hotel beschikt ook over een gezondheidscentrum met een fitnessruimte en een sauna, geopend van 9 tot 21 uur. Geniet van pure welzijn in deze omgeving die gericht is op optimale ontspanning. Sportliefhebbers kunnen gebruik maken van de fitnessruimte en zonliefhebbers zullen genieten van de ligbedden aan het zwembad onder de Balinese zon.

U profiteert in beide hotels van gratis wifi.

Het weer

Jan
min : 23°C max : 31°C
Feb
min : 23°C max : 31°C
Mrt
min : 23°C max : 31°C
Apr
min : 23°C max : 31°C
Mei
min : 23°C max : 31°C
Jun
min : 22°C max : 31°C
Jul
min : 21°C max : 31°C
Aug
min : 21°C max : 31°C
Sep
min : 22°C max : 32°C
Okt
min : 23°C max : 32°C
Nov
min : 24°C max : 32°C
Dec
min : 23°C max : 31°C

Details over de hotels:

Alle praktische informatie over het hotel Sthala Ubud:
Het hotel is niet toegankelijk voor personen met beperkte mobiliteit
Aantal kamers in het hotel : 143
Check-in:  15u
Check-out: 12u
Huisdieren zijn niet toegestaan

Alle praktische informatie over het hotel Camakila Legian:
Het hotel is niet toegankelijk voor personen met beperkte mobiliteit
Aantal kamers in het hotel : 117
Check-in:  14u
Check-out: 12u
Huisdieren zijn niet toegestaan

Sommige vluchten vinden 's nachts plaats, een vroege aankomst in het hotel is dus mogelijk. U kunt te allen tijde vragen aan de receptie bij aankomst of uw kamer al beschikbaar is.

De toeristenbelasting moet ter plaatse betaald worden en is niet inbegrepen in deze aanbieding. Tarieven en tijden zijn indicatief en zijn onder voorbehoud van wijzigingen. Voor sommige voorzieningen/diensten wordt er een toeslag gerekend, ter plekke te betalen.

Praktische informatie over de kamer:
Mits beschikbaar op het moment van reserveren. Verblijf in een eenpersoonskamer mogelijk met supplement. De oppervlakte van de kamer staat het niet toe om extra bedden toe te voegen. Boekingen met een hoger aantal deelnemers (inclusief baby) kunnen niet worden bevestigd.

Het hotel Sthala Ubud beschikt over:

  • Gratis pendeldienst
  • Gratis wifi
  • Conciërgeservice
  • 24-uursreceptie
  • Strijkservice
  • Wasserij (betaald)
  • Vergaderruimte
  • Roomservice

Het hotel Camakila Legian beschikt over:

  • 24-uursreceptie
  • Conciërge
  • Gratis wifi
  • Bagageopslag
  • Excursiebalie
  • Wisselkantoor
  • Airconditioning
  • Lift
  • Kinderopvang
  • Wasserij en stomerij
  • Strijkdienst
  • Roomservice

De kamers van hotel Sthala Ubud zijn uitgerust met:

  • Balkon
  • Minibar
  • TV
  • Telefoon
  • Airconditioning
  • Haardroger
  • Bureau
  • Toilettes
  • Badkamer
  • Toiletartikelen

De kamers van hotel Camakila Legian zijn uitgerust met:

  • Privébalkon
  • Telefoon
  • Airconditioning
  • Kluis
  • Snel internet
  • TV
  • Haardrooger
  • Koffie- en theefaciliteiten
  • Minibar

Activiteiten bij hotel Sthala Ubud:

  • Zwembad
  • Spa en wellness
  • Fiets- en wandeltochten (met supplement)

Activiteiten bij hotel Camakila Legian:

  • Fitnessruimte
  • Wellness
  • Zwembaden
  • Strand
  • Spa

Uw reis

Vluchten: Indien u een aanbieding met vlucht kiest, zijn deze met een reguliere of chartermaatschappij. U kunt uw gewenste vertrektijden zelf kiezen tijdens uw reservering. Wees voorzichtig wanneer u de vluchten kiest; vertrek- en aankomstluchthavens kunnen verschillen.

Gezien wij de vluchttijden niet beheren, kan Voyage Privé niet verantwoordelijk worden gehouden voor een late vlucht op de 1e dag en een vroege vlucht op uw laatste dag.

Opgelet: Onze vluchten vertrekken uit Brussel-Zaventem (Code: BRU), Brussel-Charleroi (Code: CRL), Amsterdam (Code: AMS), Rotterdam (Code: RTM) of Eindhoven (Code: EIN). Informeer goed naar uw luchthaven van vertrek.

Transfers: Inclusief tussen beide hotels. Inclusief tussen de luchthaven en de hotels indien u de vlucht bij ons boekt en optioneel bij te boeken voor verblijven zonder vlucht. De afstand van luchthaven van Denpasar naar het Sthala Ubud bedraagt ongeveer 36 km en naar het Camakila Legian ongeveer 6 km.

Belangrijke informatie wanneer u zonder vlucht boekt en de optie 'transfer' bijboekt of als deze standaard inbegrepen is:
Gelieve zo spoedig mogelijk uw vluchtgegevens door te geven middels het daarvoor bestemde formulier in uw account. Zonder deze informatie is het voor ons helaas niet mogelijk om uw transfers te organiseren.

Bagage: Voor bagage, maaltijden en andere services dient bij sommige luchtvaartmaatschappijen extra te worden betaald.

Tour, excursie of autoverhuur: U ontvangt hiervoor de benodigde documenten met uitgebreide beschrijving van uw verblijf of verhuur van de auto uiterlijk 3 weken voor vertrek.

Belangrijke informatie

Heeft u een paspoort en visum nodig? Bekijk het op de website van de overheid.

Voor België, klik hier.
Voor Nederland, klik hier.

Graag wijzen wij u erop dat voor sommige bestemmingen uw paspoort op de dag van vertrek nog 6 maanden geldig dient te zijn. Reisadviezen, algemene informatie over het land en de administratieve formaliteiten die nodig zijn voor het verblijf en die gevraagd worden aan burgers, kunnen geraadpleegd worden op de webpagina van de overheid.

Sinds 26 juni 2012 mogen de kinderen niet meer ingeschreven staan op de paspoort van hun ouders. Zij moeten dus in het bezit zijn van een eigen reisdocument.

Wanneer u de namen invoert tijdens het boekingsproces vragen wij u te verifiëren dat de voor- en achternamen die u invult dezelfde namen zijn als de namen op uw paspoort dat gebruikt zal worden voor de reis. Enige fouten zullen leiden tot wijzigingskosten om uw ticket aan te passen met de juiste gegevens.

Hoewel wij ernaar streven om u te voorzien van de meest actuele informatie, kunnen wij niet garanderen dat alle faciliteiten en diensten beschikbaar zullen zijn tijdens uw verblijf, vooral wanneer u reist buiten de belangrijkste vakantieperiodes.


Regenseizoen
Houd er rekening mee dat u te maken heeft met regenseizoenen. Voordat u uw periode boekt raden wij u aan om op internet te informeren naar deze periodes.


Belangrijke informatie over vluchten

De beschikbaarheid van vluchtschema's getoond tijdens het reserveren in real time, kunnen variëren zowel in uren als in tarieven. Een convocatie wordt verstuurd een paar dagen na de reservering via e-mail ter bevestiging.

Aangekochte vliegtickets worden niet terugbetaald, zo ook geen wijzigingen of annuleringen van de luchtvaartmaatschappij. De selectie van de vluchtschema's wordt gemaakt door de opdrachtgever (luchtvaartmaatschappij). Voyage Privé is niet verantwoordelijk voor late aankomst door wijzigingen in het vluchtschema.

In het geval dat de klant vluchten kiest met een tussenstop en genoodzaakt is een overnachting te nemen, dan dient de klant accommodatie voor de nacht te vinden op zijn eigen verantwoordelijkheid. Voyage Privé kan in geen geval deze kosten dragen. Controleer het aantal nachten van uw bestelling en het tijdstip van de toegang tot het hotel. Voyage Privé is niet verantwoordelijk indien vluchtschema's niet samenvallen met het moment van inchecken in het hotel.

Heeft u vragen met betrekking tot het boeken van een vlucht, dan kunt u deze rechtstreeks aan de luchtvaartmaatschappij vragen. De gegevens van de vluchten kunt u terugvinden op het e-ticket. Indien het type reservatie dit toelaat, kunt u (of bent u in enkele gevallen zelfs verplicht) online in te checken op de website van de luchtvaartmaatschappij.

Reisdocumenten

Nadat u de ontvangstbevestiging heeft ontvangen van uw aankoop en wanneer deze betaald is, sturen wij u per e-mail :

- Een document voor het transport in de vorm van een elektronisch ticket (wanneer u een aanbieding met transport heeft gekocht). In dit document vindt u alle informatie betreffende uw transport (tijd en plaats / informatie voor de check-in / bagage informatie).

- Een of meerdere boekingsbewijzen die bij aankomst gepresenteerd moet worden aan de receptie en aan de dienstverlener voor eventuele bijgeboekte opties.
U kunt hier ook alle adres- en contactgegevens van uw hotel of dienstverlener vinden.

Onze beloften

  • Aanbiedingen van zorgvuldig geselecteerde kwaliteitsreizen
  • Exclusieve prijzen en kortingen tot 70%
  • Raadpleeg onze hulprubriek 24 uur per dag, 7 dagen per week
Meer wetenMinder weten

Onze aanbiedingen zijn zorgvuldig gekozen vanwege hun hoge kwaliteit

- Curated aanbiedingen zorgvuldig geselecteerd door onze reisexperts.

- We zijn wereldwijd erkend in de toeristische sector.

- We ontwikkelen ons voortdurend en blijven ons verbeteren dankzij de feedback van onze leden.


Exclusieve prijzen en kortingen tot -70%

Onze flash-verkoop garandeert onze leden de beste tarieven op de markt.

- De flashverkoop van 7 dagen kan uitzonderlijk worden verlengd of aangevuld afhankelijk van beschikbare data.

- Dankzij onze hoog aangeschreven reputatie en groeiend ledenaantal onderhandelen wij de beste prijzen voor u.

- Een exclusieve korting op basis van de referentieprijs aangeboden door onze partners en leveranciers (maximale prijs geadverteerd voor een kamer en op basis van een pension, op een specifieke periode), gegarandeerd door middel van een contract voor elke verkoop.


We bieden betrouwbare, verantwoordelijke en hoogwaardige service.

Ons doel: onze leden een unieke en onvergetelijke reiservaring bieden.

- Een eenvoudige, inspirerende en innovatieve service, zowel op pc als mobiel.

- Lokale ondersteuning van professionals voor al uw vragen.

- Klantenservice die 6 dagen per week voor u beschikbaar is voor, tijdens en na uw reis.

  1. Voyage Privé
  2. Luxe vakantiehuis
  3. Combinatie Hotels Sthala Ubud 5* en Camakila Legian 4*