Combinatie 5* Royal Tulip Visesa en Melia Bali - Ubud - Tot -70% | Voyage Privé

Dagelijkse selectie van uitzonderlijke reizen, exclusief gereserveerd voor onze leden.

Dagelijkse uitzonderlijke reizen, alleen voor onze leden.

Wij hebben getest en zijn fan

  • Combineer het beste wat Bali te bieden heeft met deze 2 prachtige hotels
  • Verblijf in een groene omgeving in het authentieke hotel Royal Tulip Visesa
  • Ga daarna door voor een heerlijke strandvakantie in Nusa Dua, in het 5* hotel Melia Bali
  • En ook...Beleef een traditionele dansshow in Café Lotus in Ubud!

De beoordeling van onze klanten

Wij hebben te weinig gegevens om een gemiddelde beoordeling weer te geven.

Welkom op...Bali

Bent u op zoek naar een tijdloze vakantie?
Bali is een geweldig eiland dat u uitnodigt voor meer dan gewoon een reis... Het bedwelmt u met zijn unieke sfeer, zacht, gezellig, mysterieus en kleurrijk. Met zijn pittoreske landschap van majestueuze tempels, de groene rijstvelden en zandstranden, biedt het eiland u een ware culturele en spirituele initiatie. U zal niet teleurgesteld worden...

Alles begint in Ubud, het culturele hart van Bali, waar u bij Royal Tulip Visesa 5* verblijft. Naast de elegante cafés, chique boetieks en luxehotels, heeft Ubud zijn authentieke karakter en charme behouden, met zijn typische warongs, de massagesalons en de straatverkopers. Het leven is meer dan aangenaam en de tijd krijgt een nieuwe dimensie, gedirigeerd door ceremonies en offers.
U wordt ondergedompeld in een weelderige natuur, bestaande uit groene rijstvelden, duizenden kokospalmen en bewaarde tempels, traditionele dansen en lokale ambachten...

Vervolgens reist u naar Nusa Dua, in het zuiden van het eiland. Dit strand staat bekend om zijn prachtige zandstranden en blauwe zee die uitermate geschikt is voor watersport zoals jetski, surfen of waterskiën.

Uw reisopties

Stel zelf uw reis samen:
- 7 nachten waarvan 3 in Ubud en 4 in Nusa Dua
- 10 nachten waarvan  4 in Ubud en 6 in Nusa Dua
- 12 nachten waarvan 5 in Ubud en 7 in Nusa Dua 
- 14 nachten waarvan 6 in Ubud en 8 in Nusa Dua
- 16 nachten waarvan 7 in Ubud en 9 in Nusa Dua
- 18 nachten waarvan 8  in Ubud en 10 in Nusa Dua

Om u te helpen

30%
Boekt u meer dan 35 dagen van te voren en is het totaal bedrag meer dan €1000 ? Dan hoeft u niet alles in één keer te betalen! Klik de optie aan van een voorschot van 30% op het moment van boeken.

Lees hier onze algemene verkoopsvoorwaarden.

Uw hotels

Hotel Royal Tulip Visesa 5*

Verspreid over bijna 5 hectare aan natuurlijk groen landschap dat toebehoort aan de koninklijke familie van Ubud, werd het Hotel Royal Tulip Visesa 5* ontworpen als een uitbreiding van het nabijgelegen paleis. In dit recent geopend hotel heeft u een unieke kans om meer te weten te komen over Bali en zijn rijke agrarische erfgoed. Het hotel combineert elegantie, intiem comfort, een Zen sfeer en een authentieke inrichting. Laat uw dagelijkse zorgen los en geniet van enkele betoverende dagen in dit paradijs...

U verblijft in een Suite van ongeveer 53 m², die u comfort en zachtheid biedt voor een verblijf in volledige rust.

Hotel Melia Bali 5*

Uw hotels Uw hotels
Aan de kust van Nusa Dua, aan het kristalheldere water van de Indische Oceaan, ligt Hotel Melia Bali. Dit heiligdom van natuur ligt te midden van 10,7 hectare aan weelderige vegetatie en heeft reeds prijzen gekregen voor hun verantwoordelijke milieubeheer. Het enorme zwembad strekt zich uit door het hele complex. Het hotel lijkt wel een luxueuze oase... Een paradijs op aarde!

U verblijft in een elegante Guest Kamer (42m2). Het is een ruimtelijke kamer, gemaakt van natuurlijke materialen met een patio of een terras. Deze kamer is alles wat u tijdens uw paradijselijke vakantie nodig heeft.

Maximale kamercapaciteit:

Volwassenen Volwassenen Volwassenen
3 Volwassenen

Uw pension en restaurants

Tijdens uw verblijf begint u elke dag in alle rust met een zalig ontbijt.

Hotel Royal Tulip Visesa 5*
Begin de dag terwijl u geniet van de vele smaken van het ontbijt, met hartige en zoete gerechten, typisch Balinees en internationaal. Voor de overige maaltijden kan u het restaurant van het hotel uitproberen, om zo de smaken van het land te ontdekken

In Hotel Melia Bali zijn er talloze restaurants om van de lokale en internationale keuken te genieten. Geniet van de intieme sfeer en goede wijnkaart in Sorrento Mediterranean Restaurant, of proef sushi en sashimi in het Japanse Restaurant Sakura. In Restaurant Asiatique Lotus en Restaurant Sateria neemt u plaats in een prachtige, natuurlijke omgeving. Voor ontbijt kunt u terecht in de Patio Coffee Shop en 's avonds geniet u van een drankje in de Lobby Bar. Keuze genoeg!

Activiteiten

Hotel Royal Tulip Visesa 5*
Bereid u voor om even helemaal los te laten... U brengt uw dagen door op maat, tussen ontspanning en verbazingwekkende ontdekkingen, en volledig aan te passen aan al uw wensen! Vertrek op ontdekking van Ubud, in alle gemak dankzij de gratis pendeldienst, en koel nadien af in het zwembad... Of neem deel aan één van de vele activiteiten die worden aangeboden door het hotel: een cursus gamelan, yoga, traditionele dans, schilderen of beeldhouwen, inleiding tot permacultuur, kinderanimatie, raften, fietsen of paardrijden, toeristische excursies naar de tempels van Bali, vulkanen, ... Werkelijk alles is mogelijk!
Bij Hotel Melia Bali springt u op een jetski of waagt u zich met een surfplank op de golven. Ontspan in deze luxueuze omgeving en in de Yhi Spa van 900m2.

Of is de blauwe hemel en het strand genoeg?

Ontdek alvast het hotel Melia Bali

Het weer

Jan
min : 23°C max : 31°C
Feb
min : 23°C max : 31°C
Mrt
min : 23°C max : 31°C
Apr
min : 23°C max : 31°C
Mei
min : 23°C max : 31°C
Jun
min : 22°C max : 31°C
Jul
min : 21°C max : 31°C
Aug
min : 21°C max : 31°C
Sep
min : 22°C max : 32°C
Okt
min : 23°C max : 32°C
Nov
min : 24°C max : 32°C
Dec
min : 23°C max : 31°C

Details over het hotel:

Alle praktische informatie over de hotels:
De hotels zijn niet toegankelijk voor personen met beperkte mobiliteit
Aantal kamers in het hotel Royal Tulip Visesa 5*: 105
Aantal kamers in het hotel Melia Bali 5*: 494
Huisdieren zijn niet toegestaan

Sommige vluchten vinden 's nachts plaats, een vroege aankomst in het hotel is dus mogelijk. U kunt te allen tijde vragen aan de receptie bij aankomst of uw kamer al beschikbaar is.

Tarieven en tijden zijn indicatief en zijn onder voorbehoud van wijzigingen. Voor sommige voorzieningen/diensten wordt er een toeslag gerekend, ter plekke te betalen.

Praktische informatie over de kamer:
Mits beschikbaar op het moment van reserveren. Verblijf in een eenpersoonskamer mogelijk met supplement. 

Het hotel Royal Tulip Visesa 5* beschikt over:

  • Receptie
  • Wifi
  • Roomservice
  • Conciërgeservice
  • Bagageopslag
  • Excursiebalie
  • Valutawissel
  • Pendeldienst naar Ubud (vaste uren)

Het hotel Melia Bali 5* beschikt over:

  • 24-uursreceptie
  • Roomservice 24/24
  • Meertalig personeel
  • Souvenirwinkel en andere winkels
  • Wasserij en stomerij
  • Babysitter
  • Wifi
  • Wisselkantoor

De kamers van hotel Royal Tulip Visea 5* zijn uitgerust met:

  • Kingsize bed of twee eenpersoonsbedden
  • Koffiezetapparaat en waterkoker
  • 40" LCD-televisie
  • iPod-dock
  • Kluis
  • Wifi

De kamers van het Melia Bali 5* zijn uitgerust met:

  • Airconditioning met afstandsbediening
  • Sateliettelevisie
  • Telefoon
  • Koffie- & theefaciliteiten
  • Kluisje
  • Minibar
  • Bank
  • Kaptafel/bureau
  • Patio of privéterras
  • Haardroger
  • Kimono's
  • Pantoffels

Activiteiten bij het hotel Royal Tulip Visea 5*:

  • Zwembad
  • Terras
  • Gratis pendeldienst naar het centrum van Ubud

Activiteiten bij hotel Melia Bali 5*:

  • Spa (behandelingen, rituelen, massages, whirlpool, stoombad)
  • Zwembad van 1500m2
  • Fitnesscentrum

Uw reis

Vluchten: Indien u een aanbieding met vlucht kiest, zijn deze met een reguliere of chartermaatschappij. U kunt uw gewenste vertrektijden zelf kiezen tijdens uw reservering. Wees voorzichtig wanneer u de vluchten kiest; vertrek- en aankomstluchthavens kunnen verschillen.

Gezien wij de vluchttijden niet beheren, kan Voyage Privé niet verantwoordelijk worden gehouden voor een late vlucht op de 1e dag en een vroege vlucht op uw laatste dag.

Opgelet: Onze vluchten vertrekken uit Brussel-Zaventem (Code: BRU), Brussel-Charleroi (Code: CRL), Amsterdam (Code: AMS), Rotterdam (Code: RTM) of Eindhoven (Code: EIN). Informeer goed naar uw luchthaven van vertrek.

Transfers: Inclusief indien u een verblijf met vlucht bij ons reserveert.

Belangrijke informatie wanneer u zonder vlucht boekt en de optie 'transfer' bijboekt of als deze standaard inbegrepen is:
Gelieve zo spoedig mogelijk uw vluchtgegevens door te geven middels het daarvoor bestemde formulier in uw account. Zonder deze informatie is het voor ons helaas niet mogelijk om uw transfers te organiseren.

Bagage: Voor bagage, maaltijden en andere services dient bij sommige luchtvaartmaatschappijen extra te worden betaald.

Tour, excursie of autoverhuur: U ontvangt hiervoor de benodigde documenten met uitgebreide beschrijving van uw verblijf of verhuur van de auto uiterlijk 3 weken voor vertrek.

Tussenstop Verenigde Staten of Canada: Indien u een tussenstop maakt in de Verenigde Staten of in Canada, heeft u hiervoor een visum nodig.

Belangrijke informatie

Heeft u een paspoort en visum nodig? Bekijk het op de website van de overheid.

België: http://diplomatie.belgium.be/nl/Diensten/Op_reis_in_het_buitenland/reisdocumenten
Nederland: https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/reisadviezen/inhoud

Graag wijzen wij u erop dat voor sommige bestemmingen uw paspoort op de dag van vertrek nog 6 maanden geldig dient te zijn. Reisadviezen, algemene informatie over het land en de administratieve formaliteiten die nodig zijn voor het verblijf en die gevraagd worden aan Belgische burgers of inwoners van de Europese Unie, kunnen geraadpleegd worden op de webpagina van de overheid.

Sinds 26 juni 2012 mogen de kinderen niet meer ingeschreven staan op de paspoort van hun ouders. Zij moeten dus in het bezit zijn van een eigen reisdocument.

Wanneer u de namen invoert tijdens het boekingsproces vragen wij u te verifiëren dat de voor- en achternamen die u invult dezelfde namen zijn als de namen op uw paspoort dat gebruikt zal worden voor de reis. Enige fouten zullen leiden tot wijzigingskosten om uw ticket aan te passen met de juiste gegevens.

Hoewel wij ernaar streven om u te voorzien van de meest actuele informatie, kunnen wij niet garanderen dat alle faciliteiten en diensten beschikbaar zullen zijn tijdens uw verblijf, vooral wanneer u reist buiten de belangrijkste vakantieperiodes.


Regenseizoen
Houd er rekening mee dat u te maken heeft met regenseizoenen. Voordat u uw periode boekt raden wij u aan om op internet te informeren naar deze periodes.


Belangrijke informatie over vluchten

De beschikbaarheid van vluchtschema's getoond tijdens het reserveren in real time, kunnen variëren zowel in uren als in tarieven. Een convocatie wordt via de e-mail verstuurd, een paar dagen na de reservering.

Aangekochte vliegtickets worden niet terugbetaald, zo ook geen wijzigingen of annuleringen van de luchtvaartmaatschappij. De selectie van de vluchtschema's wordt gemaakt door de opdrachtgever (luchtvaartmaatschappij). Voyage Privé is niet verantwoordelijk voor late aankomst door wijzigingen in het vluchtschema.

In het geval dat de klant vluchten kiest met een tussenstop en genoodzaakt is een overnachting te nemen, dan dient de klant accommodatie voor de nacht te vinden op zijn eigen verantwoordelijkheid. Voyage Privé kan in geen geval deze kosten dragen. Controleer het aantal nachten van uw bestelling en het tijdstip van de toegang tot het hotel. Voyage Privé is niet verantwoordelijk indien vluchtschema's niet samenvallen met het moment van inchecken in het hotel.

Heeft u vragen met betrekking tot het boeken van een vlucht, dan kunt u deze rechtstreeks aan de luchtvaartmaatschappij vragen. De gegevens van de vluchten kunt u terugvinden op het e-ticket. Indien het type reservatie dit toelaat, kunt u (of bent u in enkele gevallen zelfs verplicht) online in te checken op de website van de luchtvaartmaatschappij, en dient u het ticket zelf uit te printen en mee te nemen naar de luchthaven.

Reisdocumenten

Nadat u de ontvangstbevestiging heeft ontvangen van uw aankoop en wanneer deze betaald is, sturen wij u per e-mail :

- Een document voor het transport in de vorm van een elektronisch ticket (wanneer u een aanbieding met transport heeft gekocht). In dit document vindt u alle informatie betreffende uw transport (tijd en plaats / informatie voor de check-in / bagage informatie).

- Een of meerdere boekingsbewijzen die bij aankomst gepresenteerd moet worden aan de receptie en aan de dienstverlener voor eventuele bijgeboekte opties.
U kunt hier ook alle adres- en contactgegevens van uw hotel of dienstverlener vinden.

Onze beloften

  • Aanbiedingen van zorgvuldig geselecteerde kwaliteitsreizen
  • Exclusieve prijzen en kortingen tot 70%
  • Raadpleeg onze hulprubriek 24 uur per dag, 7 dagen per week
Meer wetenMinder weten

Onze aanbiedingen zijn zorgvuldig gekozen vanwege hun hoge kwaliteit

- Curated aanbiedingen zorgvuldig geselecteerd door onze reisexperts.

- We zijn wereldwijd erkend in de toeristische sector.

- We ontwikkelen ons voortdurend en blijven ons verbeteren dankzij de feedback van onze leden.


Exclusieve prijzen en kortingen tot -70%

Onze flash-verkoop garandeert onze leden de beste tarieven op de markt.

- De flashverkoop van 7 dagen kan uitzonderlijk worden verlengd of aangevuld afhankelijk van beschikbare data.

- Dankzij onze hoog aangeschreven reputatie en groeiend ledenaantal onderhandelen wij de beste prijzen voor u.

- Een exclusieve korting op basis van de referentieprijs aangeboden door onze partners en leveranciers (maximale prijs geadverteerd voor een kamer en op basis van een pension, op een specifieke periode), gegarandeerd door middel van een contract voor elke verkoop.


We bieden betrouwbare, verantwoordelijke en hoogwaardige service.

Ons doel: onze leden een unieke en onvergetelijke reiservaring bieden.

- Een eenvoudige, inspirerende en innovatieve service, zowel op pc als mobiel.

- Lokale ondersteuning van professionals voor al uw vragen.

- Klantenservice die 6 dagen per week voor u beschikbaar is voor, tijdens en na uw reis.

  1. Voyage Privé
  2. Luxe vakantiehuis
  3. Combinatie 5* Royal Tulip Visesa en Melia Bali