Hotel Juliani 4* - STJUL - Tot -70% | Voyage Privé

Schrijf u gratis in

Schrijf u gratis in

Bespaar tot 70% op Europese stedentrips, rondreizen & exotische droomvakanties

of
Al lid? Log in
Meer dan 7,3 miljoen mensen hebben ons hun vakantie al toevertrouwd! Exclusieve voordelen voor onze leden
Exceptionele reizen voor de beste prijzen
Onze klantenservice staat voor u klaar

Dagelijkse selectie van uitzonderlijke reizen, exclusief gereserveerd voor onze leden.

Dagelijkse uitzonderlijke reizen, alleen voor onze leden.

Wij hebben getest en zijn fan

  • Reis naar het prachtige Malta, gelegen in het hart van de Middellandse Zee, en ontdek de best bewaarde geheimen van het eiland
  • Ontspan in een elegant en gezellig 4* boetiekhotel in St. Julian's, op 15 minuten van de hoofdstad La Valletta
  • Kies tussen een gezellige Standaard Kamer en een Deluxe kamer met uitzicht op de prachtige baai van Spinola
  • Grijp de kans om mooie plaatsen te bezoeken, zoals de kathedraal van Malta of de fascinerende straatjes van Valletta

Welkom in ... Malta!

Zin om er even tussen uit te gaan?
In het hart van de Middellandse Zee, halverwege tussen Gibraltar en Alexandrië, ligt het eiland Malta: een oase van rust waar de architectuur een uniek historisch erfgoed weerspiegelt.

Malta is rijk aan natuurlijke en culturele schatten. Tempels, paleizen en kathedralen zullen u de geschiedenis van dit veelzijdige eiland tonen, die met name gekenmerkt is door de passage van de Ridders van de Orde van St. John. Naast de onmiskenbare culturele activiteiten, biedt Malta een scala aan activiteiten en sporten. Vaar met een boot naar het eiland Gozo, ga zwemmen, duiken of zeilen ... Er is veel te beleven in dit romantische paradijs! Twijfel niet langer en boek vandaag nog uw volgende vakantie!

Uw hotel

Just for you
Speciaal voor u:
  • Welkomstdrankje (alcoholvrij)
  • Langverblijfkorting vanaf 7 nachten (reeds verrekend in de prijs)
Het formidabele Hotel Juliani 4* is gevestigd in een elegant en traditioneel gebouw aan de waterkant van St. Julian's en biedt een magnifiek panoramisch uitzicht op de Spinola-baai. Het hotel wordt gerund door een familie en biedt een gezellige sfeer en een onberispelijke persoonlijke dienstverlening.

Elke kamer beschikt over uitstekende faciliteiten, een frisse mediterrane inrichting en voldoende ruimte. Verder is het hotel uitgerust met wifi en een innovatief restaurant waar u overheerlijke mediterrane specialiteiten kunt proeven.

Naast het hotel vindt u de Spinola-bushalte. Deze biedt uitstekende verbindingen met talrijke locaties op het eiland en zorgt ervoor dat u in 15 minuten in het centrum van de hoofdstad La Valletta bent.

U zult ongetwijfeld intens genieten van elk moment van uw verblijf in een van de beste 100 boetiekhotels ter wereld!

Uw kamer

Just for you
Speciaal voor u:
  • Standaard Kamer of Deluxe Kamer met zeezicht

Standaard Kamer (22 m²)

Deze elegante en comfortabele kamer biedt uitzicht op het omliggende landschap en is uitgerust met alles wat u nodig heeft voor een geslaagd verblijf. De harmonische kleuren met veel turquoise, grijze en witte tinten zorgen voor een rustig en fris verblijf.

De kamer is voorzien van een volledig uitgeruste badkamer, een tweepersoonsbed of twee aparte bedden, een televisie, airconditioning, wifi, een kluis, koffie- en theefaciliteiten en nog veel meer!

Maximale kamercapaciteit:

Volwassenen Volwassenen
2 Volwassenen
+
1 Kind

Deluxe Kamer met zeezicht (25 m²)

Vanaf het balkon van deze prachtige kamer profiteert u van een fantastisch panoramisch uitzicht op de Spinala-baai en St. Julian's.

Ook in deze kamer profiteert u van wifi, airconditioning, een kluis, een minibar, een televisie en koffie- en theefaciliteiten. Comfort verzekerd!

Maximale kamercapaciteit:

Volwassenen Volwassenen
2 Volwassenen

Uw pension

Just for you
Speciaal voor u:
  • Ontbijt
  • 10% korting in het hotelrestaurant Zest
In Malta start u de dag met een uitgebreid ontbijtbuffet. Dit bestaat uit meerdere continentale ontbijtopties, premium thee en koffie en vers geperst vruchtensap.

Optioneel en met bijbetaling kunt u in de tweede stap kiezen voor een verblijf in halfpension (ontbijt en diner geserveerd in het hotelrestaurant Zest, exclusief drankjes).

Het stijlvolle hotelrestaurant Zest presenteert magnifieke sushigerechten met verse Maltese vis en een compleet menu met smaken uit Indonesië, Singapore en Thailand. Pure verwennerij voor al uw zintuigen!

Tenslotte kunt u in het Juliani Café terecht voor een lichte maaltijd of een zoete snack.

Activiteiten

Dompel uzelf onder in de mediterrane manier van leven in de Rooftop Pool & Lounge. U kunt er op comfortabele ligstoelen in een exclusieve omgeving ontspannen onder de Maltese zon. Bewonder het betoverend mooi uitzicht op de baai, nip van een heerlijke cocktail of neem een verfrissende duik in het zwembad ... Aan u de keuze!

Uw reis

Informatie over uw vluchten

Indien u een aanbieding met vlucht kiest, zijn deze met een reguliere of chartermaatschappij en heeft u de keuze tussen economy class (inbegrepen) of business class (optioneel en met supplement). U kunt uw gewenste vertrektijden zelf kiezen tijdens uw reservering. Wees voorzichtig wanneer u de vluchten kiest; vertrek- en aankomstluchthavens kunnen verschillen.

Onze vluchten vertrekken uit Brussel-Zaventem (code: BRU), Brussel-Charleroi (code: CRL), Amsterdam (code: AMS), Rotterdam (code: RTM), Eindhoven (code: EIN) of indien beschikbaar vanuit Oostende, Antwerpen, Luik, Rijsel of Parijs. Informeer goed naar uw luchthaven van vertrek.

Sommige vluchten vinden 's nachts plaats, een vroege aankomst in het hotel is dus mogelijk. U kunt te allen tijde vragen aan de receptie bij aankomst of uw kamer al beschikbaar is.

De beschikbaarheid van vluchtschema's getoond tijdens het reserveren in real time, kunnen variëren zowel in uren als in tarieven. Een convocatie wordt via de e-mail verstuurd, een paar dagen na de reservering. Aangekochte vliegtickets worden niet terugbetaald, zo ook geen wijzigingen of annuleringen van de luchtvaartmaatschappij.

De selectie van de vluchtschema's wordt gemaakt door de opdrachtgever (luchtvaartmaatschappij). Voyage Privé is niet verantwoordelijk voor late aankomst door wijzigingen in het vluchtschema. In het geval dat de klant vluchten kiest met een tussenstop en genoodzaakt is een overnachting te nemen, dan dient de klant accommodatie voor de nacht te vinden op zijn eigen verantwoordelijkheid. Voyage Privé kan in geen geval deze kosten dragen. Controleer het aantal nachten van uw bestelling en het tijdstip van de toegang tot het hotel. Voyage Privé is niet verantwoordelijk indien vluchtschema's niet samenvallen met het moment van inchecken in het hotel. Heeft u vragen met betrekking tot het boeken van een vlucht, dan kunt u deze rechtstreeks aan de luchtvaartmaatschappij vragen.

De gegevens van de vluchten kunt u terugvinden op het e-ticket. Indien het type reservatie dit toelaat, kunt u (of bent u in enkele gevallen zelfs verplicht) online in te checken op de website van de luchtvaartmaatschappij, en dient u het ticket zelf uit te printen en mee te nemen naar de luchthaven.

Aangezien wij de vluchttijden niet beheren, kan Voyage Privé niet verantwoordelijk worden gehouden voor een late vlucht op de 1e dag en een vroege vlucht op uw laatste dag.

... verder lezen

Uw bagage

Voor bagage, maaltijden en andere services dient bij sommige luchtvaartmaatschappijen extra te worden betaald. Om te weten of bij uw vliegtickets een stuk ruimbagage is inbegrepen, klikt u op 'details' bij het kiezen van uw vluchten op het moment van uw reservering. Indien u geen bagage heeft toegevoegd aan uw reservering, kunt u vóór uw vertrek op de site van de luchtvaartmaatschappij met behulp van uw bookingsreferentie tegen extra tarief een extra ruimbagage toevoegen. De tarieven zijn onderhevig aan wijzigingen.

... verder lezen

Uw transfers

Retourtransfers tussen de luchthaven en het hotel zijn exclusief. Indien beschikbaar kunt u tegen bijbetaling een transfer bijboeken tijdens de tweede stap van uw boeking.

Belangrijke informatie wanneer u zonder vlucht boekt en de optie 'transfer' bijboekt of als deze standaard inbegrepen is: Gelieve zo spoedig mogelijk uw vluchtgegevens door te geven middels het daarvoor bestemde formulier in uw account. Zonder deze informatie is het voor ons helaas niet mogelijk om uw transfers te organiseren.

... verder lezen

Uw optionele huurauto

Om de mooiste plekken van uw bestemming in alle vrijheid te kunnen ontdekken, bieden wij u in de volgende stap van het boekingsproces een optionele huurauto aan. Dankzij Voyage Privé profiteert u van gunstige voorwaarden bij Sixt, zodat u de hele wereld kunt ontdekken achter het stuur van uw favoriete auto!
Deze optie is alleen beschikbaar voor aanbiedingen met vlucht en wordt enkel getoond indien het Sixt-kantoor geopend is op uw aankomsttijd.

Het originele rijbewijs, leesbaar en geldig gedurende minstens 1 jaar moet worden voorgelegd worden wanneer u het voertuig ophaalt (afhankelijk van de voorwaarden van de verhuurder). Voor het verzekeren van uw voertuig moet een creditkaart op naam van de bestuurder worden getoond (houd er rekening mee dat Visa Electron- of Maestro-kaarten niet door de verhuurders worden geaccepteerd). In geval van weigering van uw kant, heeft de huurder het recht om uw huurauto te annuleren. Huur per 24 uur. Voor eventuele bijkomende uren kan een toeslag gelden. Tarieven zijn indicatief onder voorbehoud van wijzigingen.

... verder lezen

Ligging

25 St George's Road, St Julians STJ 3208, Malta

De afstand tussen de luchthaven van Malta en uw hotel bedraagt 11 km.

Details over het hotel

Alle praktische informatie over het hotel:
Het hotel is niet toegankelijk voor personen met beperkte mobiliteit.
Check-in: 15.00 uur
Check-out: 12.00 uur
Huisdieren zijn niet toegestaan. 

Tarieven en tijden zijn indicatief en zijn onder voorbehoud van wijzigingen.

Speciale annuleringsvoorwaarden: bij annulering voor of na vertrek zal 100% van het totaalbedrag incl. BTW in rekening worden gebracht.

Het hotel beschikt over*:

  • 24-uursreceptie
  • Wifi
  • Roomservice
  • Parkeerplaats
  • Vergaderzaal
  • Babybedjes (op aanvraag)

De kamers zijn uitgerust met*:

  • Wifi
  • Airconditioning
  • Koffie- en theefaciliteiten
  • Kluis
  • Minibar
  • Haardroger
  • Televisie
  • DVD-speler
  • Telefoonnummer
  • Toiletartikelen
  • Badjassen en slippers
  • Rookmelders

Activiteiten bij het hotel*:

  • Zwembad
  • Fitness

*Voor sommige voorzieningen/diensten wordt er een toeslag gerekend, deze dient ter plekke betaald te worden. Sommige voorzieningen/diensten zijn onder voorbehoud en kunnen niet beschikbaar zijn.

Belangrijke informatie

Heeft u een paspoort en visum nodig? Bekijk het op de website van de overheid.
Voor België, klik hier.
Voor Nederland, klik hier.

Graag wijzen wij u erop dat voor sommige bestemmingen uw paspoort op de dag van vertrek nog 6 maanden geldig dient te zijn. Reisadviezen, algemene informatie over het land en de administratieve formaliteiten die nodig zijn voor het verblijf en die gevraagd worden aan burgers, kunnen geraadpleegd worden op de webpagina van de overheid.

Sinds 26 juni 2012 mogen de kinderen niet meer ingeschreven staan op de paspoort van hun ouders. Zij moeten dus in het bezit zijn van een eigen reisdocument.

Wanneer u de namen invoert tijdens het boekingsproces vragen wij u te verifiëren dat de voor- en achternamen die u invult dezelfde namen zijn als de namen op uw paspoort dat gebruikt zal worden voor de reis. Enige fouten zullen leiden tot wijzigingskosten om uw ticket aan te passen met de juiste gegevens.

Hoewel wij ernaar streven om u te voorzien van de meest actuele informatie, kunnen wij niet garanderen dat alle faciliteiten en diensten beschikbaar zullen zijn tijdens uw verblijf, vooral wanneer u reist buiten de belangrijkste vakantieperiodes.

Informatie over onze aanbiedingen

Indien u een eenpersoonskamer boekt, kan de kamerbezetting niet worden gegarandeerd. Volgens beschikbaarheid wordt u ondergebracht in een éénpersoonskamer, tweepersoonskamer met twee enkele bedden of een tweepersoonskamer met een dubbel bed.

De ligging op onze kaart dient alleen als richtlijn en kan afwijken van de werkelijke locatie van het hotel.

Uw contactgegevens kunnen worden doorgegeven aan het hotel, zodat ze contact met u kunnen opnemen om uw reservering te bespreken voordat u aankomt.

Bij aankomst kan u worden gevraagd om een creditcard voor te leggen om eventuele aankopen in het hotel te waarborgen. Hoewel we ons inspannen om actuele informatie te verstrekken, kunnen we niet garanderen dat alle hotelfaciliteiten en -services beschikbaar zullen zijn tijdens uw verblijf, vooral wanneer u buiten de belangrijkste vakantieperioden reist.

De waardering van het hotel wordt gequoteerd met een aantal sterren. Deze voorwaarden kunnen verschillen afhankelijk van het land van reizen.

Onze beloften

  • Aanbiedingen van zorgvuldig geselecteerde kwaliteitsreizen
  • Exclusieve prijzen en kortingen tot 70%
  • Onze diensten zijn kwalitatief, betrouwbaar en reactief
Meer wetenMinder weten

Onze aanbiedingen zijn zorgvuldig gekozen vanwege hun hoge kwaliteit

- Curated aanbiedingen zorgvuldig geselecteerd door onze reisexperts.

- We zijn wereldwijd erkend in de toeristische sector.

- We ontwikkelen ons voortdurend en blijven ons verbeteren dankzij de feedback van onze leden.


Exclusieve prijzen en kortingen tot -70%

Onze flash-verkoop garandeert onze leden de beste tarieven op de markt.

- De flashverkoop van 7 dagen kan uitzonderlijk worden verlengd of aangevuld afhankelijk van beschikbare data.

- Dankzij onze hoog aangeschreven reputatie en groeiend ledenaantal onderhandelen wij de beste prijzen voor u.

- Een exclusieve korting op basis van de referentieprijs aangeboden door onze partners en leveranciers (maximale prijs geadverteerd voor een kamer en op basis van een pension, op een specifieke periode), gegarandeerd door middel van een contract voor elke verkoop.


We bieden betrouwbare, verantwoordelijke en hoogwaardige service.

Ons doel: onze leden een unieke en onvergetelijke reiservaring bieden.

- Een eenvoudige, inspirerende en innovatieve service, zowel op pc als mobiel.

- Lokale ondersteuning van professionals voor al uw vragen.

- Klantenservice die 6 dagen per week voor u beschikbaar is voor, tijdens en na uw reis.

  1. Voyage Privé
  2. Luxe vakantiehuis
  3. Hotel Juliani 4*