Dona Filipa Hotel 5* - Vale do Lobo - Tot -70% | Voyage Privé

Dagelijkse selectie van uitzonderlijke reizen, exclusief gereserveerd voor onze leden.

Dagelijkse uitzonderlijke reizen, alleen voor onze leden.

Wij hebben getest en zijn fan

  • Bereid u voor op een luxueuze vakantie in het teken van authentieke Portugese charme
  • Geniet van de spectaculaire omgeving met uitzicht op de Atlantische Oceaan
  • Verblijf in een elegante kamer op wandelafstand van het strand
  • En ook... Proef van de heerlijke gastronomie en ervaar de Algarve met al uw zintuigen

Nieuw Voyage Privé

Zorgvuldig door onze reisexperts gekozen

Certificaat van uitmuntendheid

Trip advisor
Het certificaat van uitmuntendheid wordt uitgereikt aan hotels die regelmatig hoge cijfers toebedeeld krijgen van de reizigers. Het certificaat is een jaar geldig en wordt uitgereikt door TripAdvisor.

Welkom in... de Algarve

Turquoise water, eindeloze stranden, een stralende zon... Ziet u het al voor u?
Kom snel naar de Algarve en ontdek de authentieke Portugese charme tijdens een zonovergoten vakantie in het zuiden van Europa. Maar deze streek heeft nog veel meer te bieden: pittoreske dorpjes met witgekalkte huisjes, een dramatische kustlijn met indrukwekkende kliffen, bruisende markten, weelderig groene golfbanen en adembenemende uitzichten.

U verblijf op  een bevoorrechte locatie in Vale do Lobo, omringd door de natuur aan de ene kant en de Atlantische Oceaan aan de andere...
De ideale plek om uw batterijen weer helemaal op te laden!

Om u te helpen

30%
Boekt u meer dan 35 dagen van te voren en is het totaal bedrag meer dan €1000 ? Dan hoeft u niet alles in één keer te betalen! Klik de optie aan van een voorschot van 30% op het moment van boeken.

Lees hier onze algemene verkoopsvoorwaarden.

Uw hotel

Het Dona Filipa Hotel 4* is de ideale uitvalsbasis om deze fascinerende Portugese streek te verkennen. Dit elegant en modern hotel heet u welkom in een warme sfeer op een schitterende locatie. U wandelt in enkele minuten naar het idyllische zandstrand met ligstoelen en parasols en vindt op het domein ook een zwembad, tennisbaan en zelfs een golfbaan. Om u volledig in de watten te laten leggen moet u richting de spa en in de restaurants van het hotel wordt u culinair verwent. 

Speciaal voor u: 1 fles mineraalwater op de kamer bij aankomst, gratis wifi en onbeperkte thee- en koffiefaciliteiten.

Uw kamer

Voor uw verblijf in de Algarve hebben we een Superior/Deluxe Kamer of een Premium Kamer met uitzicht op de golfbaan of de zee gekozen.

De Superior/Deluxe Kamer is ingericht in een traditionele stijl met een typische terracotta vloer, donker houten meubilair en warme kleuren. Door de grote ramen valt veel natuurlijk licht binnen, wat deze ruime kamer een gezellige sfeer geeft. Moderne faciliteiten bestaan uit airconditioning, LCD televisie, een kluis en nog veel meer.

In de Premium Kamer geniet u van hetzelfde hedendaagse comfort en een prachtig uitzicht over de golfbaan of de zee. Deze kamer is modern, strak en elegant ingericht met een luxueuze marmeren badkamer voor een verblijf dat u niet snel zult vergeten.

Maximale kamercapaciteit:

Volwassenen Volwassenen
2 Volwassenen
1 Baby
of
Volwassenen Volwassenen
2 Volwassenen
+
1 Kind

Uw pension en restaurants

Dankzij het dagelijkse ontbijt beginnen uw dagen in het Dona Filipa Hotel op de best mogelijke manier.

Het Primavera Restaurant is het hoofdrestaurant waar u het ontbijt neemt in buffetvorm en waar regelmatige thema-avonden worden georganiseerd voor een diner met zowel plaatselijke als internationale specialiteiten.
In het Dom Grill Duarte restaurant proeft u van de overheerlijke Portugese keuken maar ook van gerechten van over de hele wereld.

Voor een verfrissend drankje of een lekkere cocktail als afsluiter van de avond, moet u in de Duques Lounge Bar zijn.

Activiteiten

Dit hotel is ideaal voor wie wilt genieten van een compleet ontspannende vakantie, maar ook de perfecte uitvalsbasis om de omgeving te verkennen. Neem een verfrissende duik in het buitenzwembad of wandel naar het idyllische strand waar u ligstoelen en parasols vindt. Sportievelingen moeten zeker een bezoekje brengen aan de tennisbanen en op de golfbaan leven golfliefhebbers zich helemaal uit. Wie het liever wat rustiger aan doet, laat zich in de luxueuze spa van het hotel helemaal in de watten leggen.

Details over het hotel:

Alle praktische informatie over het hotel:
Het hotel is toegankelijk voor personen met beperkte mobiliteit
Aantal kamers in het hotel : 154
Check-in: 16u
Check-out: 12u
Huisdieren zijn niet toegestaan

Let op: Deze aanbieding wordt bij annulering niet vergoed.

Sommige vluchten vinden 's nachts plaats, een vroege aankomst in het hotel is dus mogelijk. U kunt te allen tijde vragen aan de receptie bij aankomst of uw kamer al beschikbaar is.

De toeristenbelasting moet ter plaatse betaald worden en is niet inbegrepen in deze aanbieding. Tarieven en tijden zijn indicatief en zijn onder voorbehoud van wijzigingen. Voor sommige voorzieningen/diensten wordt er een toeslag gerekend, ter plekke te betalen.

Praktische informatie over de kamer:
Mits beschikbaar op het moment van reserveren. Verblijf in een eenpersoonskamer mogelijk met supplement. 

Het hotel beschikt over:

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Conciërge
  • Wisselkantoor
  • Restaurant
  • Bar
  • Gratis wifi
  • Gratis parking
  • Autoverhuur
  • Airconditioning
  • Lift
  • Kinderopvang
  • Wasserij en stomerij
  • Roomservice

De kamers zijn uitgerust met:

  • Airconditioning
  • Zithoek
  • Telefoon
  • LCD televisie
  • Wifi
  • Minibar
  • Thee- en koffiefaciliteiten
  • Elektronische kluis
  • Privébadkamer
  • Haardroger
  • Badjas en slippers
  • Make-up spiegel
  • Toiletartikelen

Activiteiten bij het hotel:

  • Strand
  • Buitenzwembad
  • Tennisbanen
  • Golfbaan
  • Spa
  • Beach Club
  • Minigolf
  • Biljart

Uw reis

Vluchten: Indien u een aanbieding met vlucht kiest, zijn deze met een reguliere of chartermaatschappij. U kunt uw gewenste vertrektijden zelf kiezen tijdens uw reservering. Wees voorzichtig wanneer u de vluchten kiest; vertrek- en aankomstluchthavens kunnen verschillen.

Gezien wij de vluchttijden niet beheren, kan Voyage Privé niet verantwoordelijk worden gehouden voor een late vlucht op de 1e dag en een vroege vlucht op uw laatste dag.

Opgelet: Onze vluchten vertrekken uit Brussel-Zaventem (Code: BRU), Brussel-Charleroi (Code: CRL), Amsterdam (Code: AMS), Rotterdam (Code: RTM) of Eindhoven (Code: EIN). Informeer goed naar uw luchthaven van vertrek.

Transfers: Exclusief. De afstand tussen de luchthaven Faro en uw hotel bedraagt 19 km.

Belangrijke informatie wanneer u zonder vlucht boekt en de optie 'transfer' bijboekt of als deze standaard inbegrepen is:
Gelieve zo spoedig mogelijk uw vluchtgegevens door te geven middels het daarvoor bestemde formulier in uw account. Zonder deze informatie is het voor ons helaas niet mogelijk om uw transfers te organiseren.

Bagage: Voor bagage, maaltijden en andere services dient bij sommige luchtvaartmaatschappijen extra te worden betaald.

Tour, excursie of autoverhuur: U ontvangt hiervoor de benodigde documenten met uitgebreide beschrijving van uw verblijf of verhuur van de auto uiterlijk 3 weken voor vertrek.

Tussenstop Verenigde Staten of Canada: Indien u een tussenstop maakt in de Verenigde Staten of in Canada, heeft u hiervoor een visum nodig.

Belangrijke informatie

Heeft u een paspoort en visum nodig? Bekijk het op de website van de overheid.

België: http://diplomatie.belgium.be/nl/Diensten/Op_reis_in_het_buitenland/reisdocumenten
Nederland: https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/reisadviezen/inhoud

Graag wijzen wij u erop dat voor sommige bestemmingen uw paspoort op de dag van vertrek nog 6 maanden geldig dient te zijn. Reisadviezen, algemene informatie over het land en de administratieve formaliteiten die nodig zijn voor het verblijf en die gevraagd worden aan Belgische burgers of inwoners van de Europese Unie, kunnen geraadpleegd worden op de webpagina van de overheid.

Sinds 26 juni 2012 mogen de kinderen niet meer ingeschreven staan op de paspoort van hun ouders. Zij moeten dus in het bezit zijn van een eigen reisdocument.

Wanneer u de namen invoert tijdens het boekingsproces vragen wij u te verifiëren dat de voor- en achternamen die u invult dezelfde namen zijn als de namen op uw paspoort dat gebruikt zal worden voor de reis. Enige fouten zullen leiden tot wijzigingskosten om uw ticket aan te passen met de juiste gegevens.

Hoewel wij ernaar streven om u te voorzien van de meest actuele informatie, kunnen wij niet garanderen dat alle faciliteiten en diensten beschikbaar zullen zijn tijdens uw verblijf, vooral wanneer u reist buiten de belangrijkste vakantieperiodes.

Belangrijke informatie over vluchten

De beschikbaarheid van vluchtschema's getoond tijdens het reserveren in real time, kunnen variëren zowel in uren als in tarieven. Een convocatie wordt via de e-mail verstuurd, een paar dagen na de reservering.

Aangekochte vliegtickets worden niet terugbetaald, zo ook geen wijzigingen of annuleringen van de luchtvaartmaatschappij. De selectie van de vluchtschema's wordt gemaakt door de opdrachtgever (luchtvaartmaatschappij). Voyage Privé is niet verantwoordelijk voor late aankomst door wijzigingen in het vluchtschema.

In het geval dat de klant vluchten kiest met een tussenstop en genoodzaakt is een overnachting te nemen, dan dient de klant accommodatie voor de nacht te vinden op zijn eigen verantwoordelijkheid. Voyage Privé kan in geen geval deze kosten dragen. Controleer het aantal nachten van uw bestelling en het tijdstip van de toegang tot het hotel. Voyage Privé is niet verantwoordelijk indien vluchtschema's niet samenvallen met het moment van inchecken in het hotel.

Heeft u vragen met betrekking tot het boeken van een vlucht, dan kunt u deze rechtstreeks aan de luchtvaartmaatschappij vragen. De gegevens van de vluchten kunt u terugvinden op het e-ticket. Indien het type reservatie dit toelaat, kunt u (of bent u in enkele gevallen zelfs verplicht) online in te checken op de website van de luchtvaartmaatschappij, en dient u het ticket zelf uit te printen en mee te nemen naar de luchthaven.

Reisdocumenten

Nadat u de ontvangstbevestiging heeft ontvangen van uw aankoop en wanneer deze betaald is, sturen wij u per e-mail :

- Een document voor het transport in de vorm van een elektronisch ticket (wanneer u een aanbieding met transport heeft gekocht). In dit document vindt u alle informatie betreffende uw transport (tijd en plaats / informatie voor de check-in / bagage informatie).

- Een of meerdere boekingsbewijzen die bij aankomst gepresenteerd moet worden aan de receptie en aan de dienstverlener voor eventuele bijgeboekte opties.
U kunt hier ook alle adres- en contactgegevens van uw hotel of dienstverlener vinden.

Onze beloften

  • Aanbiedingen van zorgvuldig geselecteerde kwaliteitsreizen
  • Exclusieve prijzen en kortingen tot 70%
  • Raadpleeg onze hulprubriek 24 uur per dag, 7 dagen per week
Meer wetenMinder weten

Onze aanbiedingen zijn zorgvuldig gekozen vanwege hun hoge kwaliteit

- Curated aanbiedingen zorgvuldig geselecteerd door onze reisexperts.

- We zijn wereldwijd erkend in de toeristische sector.

- We ontwikkelen ons voortdurend en blijven ons verbeteren dankzij de feedback van onze leden.


Exclusieve prijzen en kortingen tot -70%

Onze flash-verkoop garandeert onze leden de beste tarieven op de markt.

- De flashverkoop van 7 dagen kan uitzonderlijk worden verlengd of aangevuld afhankelijk van beschikbare data.

- Dankzij onze hoog aangeschreven reputatie en groeiend ledenaantal onderhandelen wij de beste prijzen voor u.

- Een exclusieve korting op basis van de referentieprijs aangeboden door onze partners en leveranciers (maximale prijs geadverteerd voor een kamer en op basis van een pension, op een specifieke periode), gegarandeerd door middel van een contract voor elke verkoop.


We bieden betrouwbare, verantwoordelijke en hoogwaardige service.

Ons doel: onze leden een unieke en onvergetelijke reiservaring bieden.

- Een eenvoudige, inspirerende en innovatieve service, zowel op pc als mobiel.

- Lokale ondersteuning van professionals voor al uw vragen.

- Klantenservice die 6 dagen per week voor u beschikbaar is voor, tijdens en na uw reis.

  1. Voyage Privé
  2. Luxe vakantiehuis
  3. Dona Filipa Hotel 5*