Alegría Costa Ballena 4* - Cadiz - Tot -70% | Voyage Privé

Schrijf u gratis in

Schrijf u gratis in

Bespaar tot 70% op Europese stedentrips, rondreizen & exotische droomvakanties

of
Al lid? Log in
Meer dan 7,3 miljoen mensen hebben ons hun vakantie al toevertrouwd! Exclusieve voordelen voor onze leden
Exceptionele reizen voor de beste prijzen
Onze klantenservice staat voor u klaar

Dagelijkse selectie van uitzonderlijke reizen, exclusief gereserveerd voor onze leden.

Dagelijkse uitzonderlijke reizen, alleen voor onze leden.

Wij hebben getest en zijn fan

  • Ontdek de zonnige Costa de la Luz en geniet van de prachtige stranden en de schitterende natuur
  • Overnacht in Alegría Costa Ballena 4*, een recent gerenoveerd en perfect gelegen hotel
  • Logeer in een Standaard Kamer met uitzicht op het zwembad
  • En ook... Maak uw keuze tussen volpension of all inclusive en ontdek de gastronomie van de streek

Welkom aan... de Costa de la Luz

Zegt een vakantie tussen adembenemende stranden en prachtige duinen u iets? 
Dan moet u naar de schitterende Costa de la Luz in het zuiden van Spanje komen. U verblijft vlakbij de gezellige havenstad Càdiz waar indrukwekkende architectuur te vinden is op spectaculaire locaties. 

Bezoek de prachtige stranden van Conil de la Frontera, de adembenemende landschappen van de regio en idyllische baaien met azuurblauw water. U kunt ook op verkenning gaan naar verschillend badplaatsen in de buurt, zoals Chiclana en Los Caños de Meca. 
Dit is de ideale plek voor een gevarieerde vakantie!

Uw 4* hotel

Een verblijf in het hotel Alegría Costa Ballena 4* staat garant voor een perfecte vakantie die aan al uw wensen voldoet. De uitstekende locatie op wandelafstand van het het strand en in het toeristische centrum van Costa Ballena, maakt het de ideale uitvalsbasis voor een ontspannend verblijf.

Het hotel is in 2017 volledig gerenoveerd en biedt prachtige zwembaden, tuinen, faciliteiten en diensten voor kinderen en volwassenen, een buffetrestaurant, ontspanningsruimte en een wellnesscentrum.
Wat wilt u nog meer?

Uw kamer

Tijdens uw vakantie aan de Costa de la Luz verblijft u in een Standaard Kamer met uitzicht op het zwembad.

Deze comfortabele en gezellige kamers zijn volledig uitgerust en beschikken meestal een eigen balkon, zodat u de prachtige omgeving kunt bewonderen. De moderne faciliteiten bestaan onder andere uit een flatscreen-tv, airconditioning, een minibar, toiletartikelen en wifi.

Maximale kamercapaciteit:

Volwassenen Volwassenen Volwassenen
3 Volwassenen
+
1 Kind
of
Volwassenen Volwassenen
2 Volwassenen
+
2 Kinderen

Uw pension en restaurants

U heeft de keuze tussen een verblijf op basis van volpension of all-inclusive zodat u optimaal kunt genieten van de heerlijke mediterrane keuken tijdens uw verblijf in Alegría Costa Ballena 4*.

De dag begint goed met een stevig en uitgebreid ontbijt met zowel warme als koude gerechten. In het restaurant van het hotel kunt u terecht voor uw andere maaltijden en heeft u de keuze uit typisch Spaanse gerechten en internationale specialiteiten.

Activiteiten

Even ontspannen en wegvluchten uit de dagelijkse routine, daarvoor kunt u terecht in Alegría Costa Ballena 4*. Hier vindt u complete ontspanning dankzij de moderne faciliteiten zoals een heerlijk buitenzwembad en een kinderzwembad. Dankzij de pendeldienst naar het strand kunt u heerlijk zonnebaden en ontspannen op het prachtige zachte zandstand.

Om u te helpen

30%
Boekt u meer dan 35 dagen van te voren en is het totaal bedrag meer dan €1000 ? Dan hoeft u niet alles in één keer te betalen! Klik de optie aan van een voorschot van 30% op het moment van boeken.

Lees hier onze algemene verkoopsvoorwaarden.

Het weer

Jan
min : 7°C max : 16°C
Feb
min : 8°C max : 17°C
Mrt
min : 10°C max : 19°C
Apr
min : 11°C max : 21°C
Mei
min : 14°C max : 23°C
Jun
min : 18°C max : 27°C
Jul
min : 19°C max : 29°C
Aug
min : 20°C max : 29°C
Sep
min : 18°C max : 27°C
Okt
min : 15°C max : 23°C
Nov
min : 11°C max : 19°C
Dec
min : 8°C max : 16°C

Details over het hotel:

Alle praktische informatie over het hotel:
Het hotel is niet toegankelijk voor personen met beperkte mobiliteit
Check-in: 15u
Check-out: 12u
Huisdieren zijn toegestaan (neem alstublieft contact op met het hotel voor meer informatie)

De toeristenbelasting moet ter plaatse betaald worden en is niet inbegrepen in deze aanbieding. Tarieven en tijden zijn indicatief en zijn onder voorbehoud van wijzigingen. Voor sommige voorzieningen/diensten wordt er een toeslag gerekend, ter plekke te betalen.

Praktische informatie over de kamer:
Mits beschikbaar op het moment van reserveren. Verblijf in een eenpersoonskamer mogelijk met supplement. 

Uw all-inclusiveformule bestaat uit:

Alle maaltijden inbegrepen:
Ontbijtbuffet / lunchbuffet / dinerbuffet
Snacks tussen hoofdmaaltijden door
Controleer de openingstijden van het restaurant bij de receptie 

Dranken van 11u tot 23u
Huiswijn en sangria, frisdrank, bier, lokale alcoholische dranken, geselecteerde cocktails, mineraalwater, thee, koffie en kruidenthee.
Premium-merken zijn verkrijgbaar met een speciale korting op de gebruikelijke prijs.

Goed om te weten:
Bij uw aankomst ontvangt u een polsbandje. Er is een aanbetaling van 10 euro per polsbandje, die u op de dag van vertrek op de afgesproken tijd (check-out) kunt retourneren, tenzij u de service wilt verlengen. Als u op de dag van vertrek uw polsbandje later dan de vastgestelde tijd terugbrengt, begrijpen we dat u uw all-inclusive gedurende de dag wilt verlengen. Het polsbandje is persoonlijk en niet-overdraagbaar en uitnodigingen zijn niet toegestaan.

Om redenen van hygiëne en volksgezondheid, kunt u alleen drank en voedsel consumeren in de gebieden waar ze worden geserveerd (bar / restaurant), en ze kunnen niet naar andere gebieden worden verplaatst.
Volgens de Spaanse wetgeving kan alcohol niet worden geserveerd aan kinderen jonger dan 18 jaar.Het onjuiste gebruik van de All-Inclusive-service resulteert in een onmiddellijke annulering zonder recht op terugbetaling. Het hotel behoudt zich het recht voor om geen alcoholische dranken te serveren aan klanten die tekenen van dronkenschap vertonen.

Het hotel is uitgerust met:

  • Bagageopslag
  • Excursiebalie
  • Valutawissel
  • 24-uursreceptie
  • Wifi

De kamers zijn uitgerust met:

  • Airconditioning
  • Verwarming
  • Kluis
  • Wifi
  • Flatscreen TV
  • Telefoon
  • Make-up spiegel
  • Haardroger

Activiteiten bij het hotel:

  • Zwembad
  • Kinderzwembad
  • Kids Club
  • Entertainment
  • Tafeltennis

Uw reis

Vluchten: Indien u een aanbieding met vlucht kiest, zijn deze met een reguliere of chartermaatschappij. U kunt uw gewenste vertrektijden zelf kiezen tijdens uw reservering. Wees voorzichtig wanneer u de vluchten kiest; vertrek- en aankomstluchthavens kunnen verschillen.

Gezien wij de vluchttijden niet beheren, kan Voyage Privé niet verantwoordelijk worden gehouden voor een late vlucht op de 1e dag en een vroege vlucht op uw laatste dag.

Opgelet: Onze vluchten vertrekken uit Brussel-Zaventem (Code: BRU), Brussel-Charleroi (Code: CRL), Amsterdam (Code: AMS), Rotterdam (Code: RTM) of Eindhoven (Code: EIN). Informeer goed naar uw luchthaven van vertrek.

Transfers: Exclusief. De afstand tussen de luchthaven van Jerez en uw hotel bedraagt ongeveer 40 km.

Belangrijke informatie wanneer u zonder vlucht boekt en de optie 'transfer' bijboekt of als deze standaard inbegrepen is:
Gelieve zo spoedig mogelijk uw vluchtgegevens door te geven middels het daarvoor bestemde formulier in uw account. Zonder deze informatie is het voor ons helaas niet mogelijk om uw transfers te organiseren.

Bagage: Voor bagage, maaltijden en andere services dient bij sommige luchtvaartmaatschappijen extra te worden betaald.

Tour, excursie of autoverhuur: U ontvangt hiervoor de benodigde documenten met uitgebreide beschrijving van uw verblijf of verhuur van de auto uiterlijk 3 weken voor vertrek.

Belangrijke informatie

Heeft u een paspoort en visum nodig? Bekijk het op de website van de overheid.

Voor België, klik hier.
Voor Nederland, klik hier.

Graag wijzen wij u erop dat voor sommige bestemmingen uw paspoort op de dag van vertrek nog 6 maanden geldig dient te zijn. Reisadviezen, algemene informatie over het land en de administratieve formaliteiten die nodig zijn voor het verblijf en die gevraagd worden aan burgers, kunnen geraadpleegd worden op de webpagina van de overheid.

Sinds 26 juni 2012 mogen de kinderen niet meer ingeschreven staan op de paspoort van hun ouders. Zij moeten dus in het bezit zijn van een eigen reisdocument.

Wanneer u de namen invoert tijdens het boekingsproces vragen wij u te verifiëren dat de voor- en achternamen die u invult dezelfde namen zijn als de namen op uw paspoort dat gebruikt zal worden voor de reis. Enige fouten zullen leiden tot wijzigingskosten om uw ticket aan te passen met de juiste gegevens.

Hoewel wij ernaar streven om u te voorzien van de meest actuele informatie, kunnen wij niet garanderen dat alle faciliteiten en diensten beschikbaar zullen zijn tijdens uw verblijf, vooral wanneer u reist buiten de belangrijkste vakantieperiodes.

Belangrijke informatie over vluchten

Sommige vluchten vinden 's nachts plaats, een vroege aankomst in het hotel is dus mogelijk. U kunt te allen tijde vragen aan de receptie bij aankomst of uw kamer al beschikbaar is.

De beschikbaarheid van vluchtschema's getoond tijdens het reserveren in real time, kunnen variëren zowel in uren als in tarieven. Een convocatie wordt via de e-mail verstuurd, een paar dagen na de reservering.

Aangekochte vliegtickets worden niet terugbetaald, zo ook geen wijzigingen of annuleringen van de luchtvaartmaatschappij. De selectie van de vluchtschema's wordt gemaakt door de opdrachtgever (luchtvaartmaatschappij). Voyage Privé is niet verantwoordelijk voor late aankomst door wijzigingen in het vluchtschema.

In het geval dat de klant vluchten kiest met een tussenstop en genoodzaakt is een overnachting te nemen, dan dient de klant accommodatie voor de nacht te vinden op zijn eigen verantwoordelijkheid. Voyage Privé kan in geen geval deze kosten dragen. Controleer het aantal nachten van uw bestelling en het tijdstip van de toegang tot het hotel. Voyage Privé is niet verantwoordelijk indien vluchtschema's niet samenvallen met het moment van inchecken in het hotel.

Heeft u vragen met betrekking tot het boeken van een vlucht, dan kunt u deze rechtstreeks aan de luchtvaartmaatschappij vragen. De gegevens van de vluchten kunt u terugvinden op het e-ticket. Indien het type reservatie dit toelaat, kunt u (of bent u in enkele gevallen zelfs verplicht) online in te checken op de website van de luchtvaartmaatschappij, en dient u het ticket zelf uit te printen en mee te nemen naar de luchthaven.

Reisdocumenten

Nadat u de ontvangstbevestiging heeft ontvangen van uw aankoop en wanneer deze betaald is, sturen wij u per e-mail :

- Een document voor het transport in de vorm van een elektronisch ticket (wanneer u een aanbieding met transport heeft gekocht). In dit document vindt u alle informatie betreffende uw transport (tijd en plaats / informatie voor de check-in / bagage informatie).

- Een of meerdere boekingsbewijzen die bij aankomst gepresenteerd moet worden aan de receptie en aan de dienstverlener voor eventuele bijgeboekte opties.
U kunt hier ook alle adres- en contactgegevens van uw hotel of dienstverlener vinden.

Onze beloften

  • Aanbiedingen van zorgvuldig geselecteerde kwaliteitsreizen
  • Exclusieve prijzen en kortingen tot 70%
  • Onze diensten zijn kwalitatief, betrouwbaar en reactief
Meer wetenMinder weten

Onze aanbiedingen zijn zorgvuldig gekozen vanwege hun hoge kwaliteit

- Curated aanbiedingen zorgvuldig geselecteerd door onze reisexperts.

- We zijn wereldwijd erkend in de toeristische sector.

- We ontwikkelen ons voortdurend en blijven ons verbeteren dankzij de feedback van onze leden.


Exclusieve prijzen en kortingen tot -70%

Onze flash-verkoop garandeert onze leden de beste tarieven op de markt.

- De flashverkoop van 7 dagen kan uitzonderlijk worden verlengd of aangevuld afhankelijk van beschikbare data.

- Dankzij onze hoog aangeschreven reputatie en groeiend ledenaantal onderhandelen wij de beste prijzen voor u.

- Een exclusieve korting op basis van de referentieprijs aangeboden door onze partners en leveranciers (maximale prijs geadverteerd voor een kamer en op basis van een pension, op een specifieke periode), gegarandeerd door middel van een contract voor elke verkoop.


We bieden betrouwbare, verantwoordelijke en hoogwaardige service.

Ons doel: onze leden een unieke en onvergetelijke reiservaring bieden.

- Een eenvoudige, inspirerende en innovatieve service, zowel op pc als mobiel.

- Lokale ondersteuning van professionals voor al uw vragen.

- Klantenservice die 6 dagen per week voor u beschikbaar is voor, tijdens en na uw reis.

  1. Voyage Privé
  2. Luxe vakantiehuis
  3. Alegría Costa Ballena 4*