Allegro Granada 4* - Granada - Tot -70% | Voyage Privé

Dagelijkse selectie van uitzonderlijke reizen, exclusief gereserveerd voor onze leden.

Dagelijkse uitzonderlijke reizen, alleen voor onze leden.

Wij hebben getest en zijn fan

  • Logeer in de oude stadswijk in Granada en verblijf in het moderne en elegante Allegro Granada 4*.
  • Het hotel ligt op wandelafstand van het centrum en de prachtige middeleeuwse architecturale pareltjes van de stad en heeft bovendien een zwembad en jacuzzi op het dak vanaf waar u een adembenemend uitzicht heeft op de stad 
  • Pak uw koffers uit in een gezellige Standaard Kamer met ontbijt tijdens uw verblijf in deze betoverende stad

Nieuw Voyage Privé

Zorgvuldig door onze reisexperts gekozen

Welkom in ... Granada!

De prachtige stad Granada herbergt het buitengewone Alhambra, het paleis en fort van de laatste Moorse heersers in Spanje en het huis van de Nasridsultans en hoge ambtenaren. Moorse dichters beschrijven het unieke paleis als een 'parel in smaragden gezet', een aanwijzing naar de kleur van de gebouwen en de omliggende bossen. 

De glorie van het Alhambra weerspiegelt zich in de mooie stad en heeft zijn bezoekers veel te bieden. De oude Moorse wijk Albaicín, gelegen op een heuvel, is een fascinerend deel van de stad vol kronkelende straatjes en charmante kleine pleintjes waar u met plezier uren kunt doorbrengen.

Ook in de buurt ligt de majesteitelijke kathedraal van Granada, een van de grootste kathedralen ter wereld en de laatste rustplaats van de christelijke vorsten die de Spaanse natie vormden zoals we ze de dag van vandaag kennen. De rijke geschiedenis van Granada is een smeltkroes van culturen, zowel Joodse, Arabische en christelijke invloeden zijn verweven door de stad en verdeeld over de straten vindt u de talrijke Moorse badhuizen en enkele architecturale pareltjes waaronder het bewonderenswaardige Cartuja kartuizenklooster.

Naast een fascinerend historisch en cultureel erfgoed, biedt de stad ook tal van gezellige tapas bars, Boheemse theehuizen waar de Arabische jeugd waterpijpen rookt en een opwindend nachtleven dat bruist van de creatieve uitspattingen van de tegencultuur.

Uw hotel

Just for you
Onderhandeld voor jou:
  • Late check-out mogelijk tot 14.00 uur (op basis van beschikbaarheid)
Welkom in het avant-garde boetiekhotel Allegro Granada 4* dat deel uitmaakt van de Barceló hotelgroep. Het hotel ligt in de gezellige Beiro wijk aan de rand van de stad aan een rustig plein in de buurt van de oude stadswijk. De perfecte plek voor een rustig en zorgeloos verblijf in de stad met goede bereikbaarheid naar het centrum van de stad.

Het Allegro Granada 4* heeft 122 moderne en stijlvolle kamers voor een fantastisch verblijf. Geniet bovendien van de luxe van een zwembad op het dakterras van het hotel, mét jacuzzi én zonneterras, vanaf waar u de adembenemende zonsondergang over de stad kunt bewonderen en een glimp kunt opvangen van de prachtige middeleeuwse architectuur die verspreid is over de stad.

Uw kamer

Just for you
Onderhandeld voor jou:
  • Standaard Kamer

Standaard Kamer

Vlei u neer op het comfortabele bed van uw gezellige Standaard Kamer en geniet van een goede nachtrust zodat u fris bent voor de dag die komt. Het moderne interieur met speelse, kleurrijke elementen is volledig uitgerust met alle nodige voorzieningen zoals een bureau, een kluis, een minibar, een haardroger en toiletartikelen.

Maximale kamercapaciteit:

Volwassenen Volwassenen
2 Volwassenen

Uw pension

Just for you
Onderhandeld voor jou:
  • Ontbijt
Ga naar het buffetrestaurant waar u iedere ochtend geniet van een uitgebreid ontbijt met internationale en lokale gerechten en een verscheidenheid aan heerlijke lekkernijen om uw dag goed te beginnen!

Tijdens de rest van de dag kunt u terecht in de snackbar en café van het hotel, Allegro Plaza, waar lekkere snacks, drankjes en klassieke cocktails worden geserveerd in de vreedzame omgeving van het terras en de tuin. 

Activiteiten

Wanneer u niet op verkenning gaat langs de fantastische geheimen van de stad, nodigt het hotel u uit om te genieten van het betoverende uitzicht op de Sierra Nevada vanaf het buitenzwembad op het dakterras van het hotel. Ga lekker zonnebaden op de ligbedden of op het terras terwijl u nipt van een verfrissend drankje. Op het terras vindt u ook de jacuzzi en de honesty bar om een gezellige middag door te brengen onder de Spaanse zon.  

Uw reis

Informatie over uw vluchten

Indien u een aanbieding met vlucht kiest, zijn deze met een reguliere of chartermaatschappij en heeft u de keuze tussen economy class (inbegrepen) of business class (optioneel en met supplement). U kunt uw gewenste vertrektijden zelf kiezen tijdens uw reservering. Wees voorzichtig wanneer u de vluchten kiest; vertrek- en aankomstluchthavens kunnen verschillen.

Onze vluchten vertrekken uit Brussel-Zaventem (code: BRU), Brussel-Charleroi (code: CRL), Amsterdam (code: AMS), Rotterdam (code: RTM), Eindhoven (code: EIN) of indien beschikbaar vanuit Oostende, Antwerpen, Luik, Rijsel of Parijs. Informeer goed naar uw luchthaven van vertrek.

Sommige vluchten vinden 's nachts plaats, een vroege aankomst in het hotel is dus mogelijk. U kunt te allen tijde vragen aan de receptie bij aankomst of uw kamer al beschikbaar is.

De beschikbaarheid van vluchtschema's getoond tijdens het reserveren in real time, kunnen variëren zowel in uren als in tarieven. Een convocatie wordt via de e-mail verstuurd, een paar dagen na de reservering. Aangekochte vliegtickets worden niet terugbetaald, zo ook geen wijzigingen of annuleringen van de luchtvaartmaatschappij.

De selectie van de vluchtschema's wordt gemaakt door de opdrachtgever (luchtvaartmaatschappij). Voyage Privé is niet verantwoordelijk voor late aankomst door wijzigingen in het vluchtschema. In het geval dat de klant vluchten kiest met een tussenstop en genoodzaakt is een overnachting te nemen, dan dient de klant accommodatie voor de nacht te vinden op zijn eigen verantwoordelijkheid. Voyage Privé kan in geen geval deze kosten dragen. Controleer het aantal nachten van uw bestelling en het tijdstip van de toegang tot het hotel. Voyage Privé is niet verantwoordelijk indien vluchtschema's niet samenvallen met het moment van inchecken in het hotel. Heeft u vragen met betrekking tot het boeken van een vlucht, dan kunt u deze rechtstreeks aan de luchtvaartmaatschappij vragen.

De gegevens van de vluchten kunt u terugvinden op het e-ticket. Indien het type reservatie dit toelaat, kunt u (of bent u in enkele gevallen zelfs verplicht) online in te checken op de website van de luchtvaartmaatschappij, en dient u het ticket zelf uit te printen en mee te nemen naar de luchthaven.

Aangezien wij de vluchttijden niet beheren, kan Voyage Privé niet verantwoordelijk worden gehouden voor een late vlucht op de 1e dag en een vroege vlucht op uw laatste dag.

... verder lezen

Uw bagage

Voor bagage, maaltijden en andere services dient bij sommige luchtvaartmaatschappijen extra te worden betaald. Om te weten of bij uw vliegtickets een stuk ruimbagage is inbegrepen, klikt u op 'details' bij het kiezen van uw vluchten op het moment van uw reservering. Indien u geen bagage heeft toegevoegd aan uw reservering, kunt u vóór uw vertrek op de site van de luchtvaartmaatschappij met behulp van uw bookingsreferentie tegen extra tarief een extra ruimbagage toevoegen. De tarieven zijn onderhevig aan wijzigingen.

... verder lezen

Uw transfers

Retourtransfers tussen de luchthaven en het hotel zijn exclusief. Indien beschikbaar kunt u tegen bijbetaling een transfer bijboeken tijdens de tweede stap van uw boeking.

Belangrijke informatie wanneer u zonder vlucht boekt en de optie 'transfer' bijboekt of als deze standaard inbegrepen is: Gelieve zo spoedig mogelijk uw vluchtgegevens door te geven middels het daarvoor bestemde formulier in uw account. Zonder deze informatie is het voor ons helaas niet mogelijk om uw transfers te organiseren.

... verder lezen

Uw optionele huurauto

Om de mooiste plekken van uw bestemming in alle vrijheid te kunnen ontdekken, bieden wij u in de volgende stap van het boekingsproces een optionele huurauto aan. Dankzij Voyage Privé profiteert u van gunstige voorwaarden bij Sixt, zodat u de hele wereld kunt ontdekken achter het stuur van uw favoriete auto!
Deze optie is alleen beschikbaar voor aanbiedingen met vlucht en wordt enkel getoond indien het Sixt-kantoor geopend is op uw aankomsttijd.

Het originele rijbewijs, leesbaar en geldig gedurende minstens 1 jaar moet worden voorgelegd worden wanneer u het voertuig ophaalt (afhankelijk van de voorwaarden van de verhuurder). Voor het verzekeren van uw voertuig moet een creditkaart op naam van de bestuurder worden getoond (houd er rekening mee dat Visa Electron- of Maestro-kaarten niet door de verhuurders worden geaccepteerd). In geval van weigering van uw kant, heeft de huurder het recht om uw huurauto te annuleren. Huur per 24 uur. Voor eventuele bijkomende uren kan een toeslag gelden. Tarieven zijn indicatief onder voorbehoud van wijzigingen.

... verder lezen

Het weer

Jan
min : 2°C max : 12°C
Feb
min : 3°C max : 14°C
Mrt
min : 5°C max : 17°C
Apr
min : 7°C max : 20°C
Mei
min : 10°C max : 23°C
Jun
min : 15°C max : 30°C
Jul
min : 17°C max : 34°C
Aug
min : 17°C max : 33°C
Sep
min : 15°C max : 29°C
Okt
min : 10°C max : 23°C
Nov
min : 6°C max : 17°C
Dec
min : 3°C max : 12°C

Ligging

Av. de Pulianas, 10, 18012 Granada, Spanje

De afstand tussen de luchthaven van Granada en uw hotel bedraagt 17,5 km.

Details over het hotel

Alle praktische informatie over het hotel:
Het hotel is toegankelijk voor personen met beperkte mobiliteit. Om een kamer te boeken die aan uw behoeften is aangepast, kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice. Zij kunnen de actuele beschikbaarheid voor u controleren.
Aantal kamers in het hotel : 122
Check-in:  15.00 uur
Check-out: 12.00 uur
Huisdieren zijn niet toegestaan. 

De toeristenbelasting moet ter plaatse betaald worden en is niet inbegrepen in deze aanbieding. Tarieven en tijden zijn indicatief en zijn onder voorbehoud van wijzigingen.

Speciale annuleringsvoorwaarden: bij annulering voor of na vertrek zal 100% van het totaalbedrag incl. BTW in rekening worden gebracht. 

Het hotel beschikt over*:

  • 24-uursreceptie
  • Roomservice (met bijbetaling)
  • Bagageopslag
  • Was- en strijkservice (met bijbetaling)
  • Conciërge
  • Wifi
  • Transferservice (met bijbetaling)
  • Parkeerplaats (met bijbetaling)
  • Faciliteiten aangepast voor personen met beperkte mobiliteit
  • Wekdienst
  • Banket- en vergaderzalen
  • Ontbijtbuffet
  • Allegro Plaza snackbar en café

De kamers zijn uitgerust met*:

  • Airconditioning
  • Wifi
  • Telefoon
  • TV
  • Verwarming
  • Bureau
  • Minibar (met bijbetaling)
  • Kluis
  • Haardroger
  • Toiletartikelen
  • Douche of bad

Activiteiten bij het hotel*:

  • Autoverhuur
  • Excursiebureau
  • Buitenzwembad
  • Zonneterras
  • Jacuzzi

*Voor sommige voorzieningen/diensten wordt er een toeslag gerekend, deze dient ter plekke betaald te worden. Sommige voorzieningen/diensten zijn onder voorbehoud en kunnen niet beschikbaar zijn.

Belangrijke informatie

Heeft u een paspoort en visum nodig? Bekijk het op de website van de overheid.
Voor België, klik hier.
Voor Nederland, klik hier.

Graag wijzen wij u erop dat voor sommige bestemmingen uw paspoort op de dag van vertrek nog 6 maanden geldig dient te zijn. Reisadviezen, algemene informatie over het land en de administratieve formaliteiten die nodig zijn voor het verblijf en die gevraagd worden aan burgers, kunnen geraadpleegd worden op de webpagina van de overheid.

Sinds 26 juni 2012 mogen de kinderen niet meer ingeschreven staan op de paspoort van hun ouders. Zij moeten dus in het bezit zijn van een eigen reisdocument.

Wanneer u de namen invoert tijdens het boekingsproces vragen wij u te verifiëren dat de voor- en achternamen die u invult dezelfde namen zijn als de namen op uw paspoort dat gebruikt zal worden voor de reis. Enige fouten zullen leiden tot wijzigingskosten om uw ticket aan te passen met de juiste gegevens.

Hoewel wij ernaar streven om u te voorzien van de meest actuele informatie, kunnen wij niet garanderen dat alle faciliteiten en diensten beschikbaar zullen zijn tijdens uw verblijf, vooral wanneer u reist buiten de belangrijkste vakantieperiodes.

Informatie over onze aanbiedingen

Indien u een eenpersoonskamer boekt, kan de kamerbezetting niet worden gegarandeerd. Volgens beschikbaarheid wordt u ondergebracht in een éénpersoonskamer, tweepersoonskamer met twee enkele bedden of een tweepersoonskamer met een dubbel bed.

De ligging op onze kaart dient alleen als richtlijn en kan afwijken van de werkelijke locatie van het hotel.

Uw contactgegevens kunnen worden doorgegeven aan het hotel, zodat ze contact met u kunnen opnemen om uw reservering te bespreken voordat u aankomt.

Bij aankomst kan u worden gevraagd om een creditcard voor te leggen om eventuele aankopen in het hotel te waarborgen. Hoewel we ons inspannen om actuele informatie te verstrekken, kunnen we niet garanderen dat alle hotelfaciliteiten en -services beschikbaar zullen zijn tijdens uw verblijf, vooral wanneer u buiten de belangrijkste vakantieperioden reist.

De waardering van het hotel wordt gequoteerd met een aantal sterren. Deze voorwaarden kunnen verschillen afhankelijk van het land van reizen.

Onze beloften

  • Aanbiedingen van zorgvuldig geselecteerde kwaliteitsreizen
  • Exclusieve prijzen en kortingen tot 70%
  • Raadpleeg onze hulprubriek 24 uur per dag, 7 dagen per week
Meer wetenMinder weten

Onze aanbiedingen zijn zorgvuldig gekozen vanwege hun hoge kwaliteit

- Curated aanbiedingen zorgvuldig geselecteerd door onze reisexperts.

- We zijn wereldwijd erkend in de toeristische sector.

- We ontwikkelen ons voortdurend en blijven ons verbeteren dankzij de feedback van onze leden.


Exclusieve prijzen en kortingen tot -70%

Onze flash-verkoop garandeert onze leden de beste tarieven op de markt.

- De flashverkoop van 7 dagen kan uitzonderlijk worden verlengd of aangevuld afhankelijk van beschikbare data.

- Dankzij onze hoog aangeschreven reputatie en groeiend ledenaantal onderhandelen wij de beste prijzen voor u.

- Een exclusieve korting op basis van de referentieprijs aangeboden door onze partners en leveranciers (maximale prijs geadverteerd voor een kamer en op basis van een pension, op een specifieke periode), gegarandeerd door middel van een contract voor elke verkoop.


We bieden betrouwbare, verantwoordelijke en hoogwaardige service.

Ons doel: onze leden een unieke en onvergetelijke reiservaring bieden.

- Een eenvoudige, inspirerende en innovatieve service, zowel op pc als mobiel.

- Lokale ondersteuning van professionals voor al uw vragen.

- Klantenservice die 6 dagen per week voor u beschikbaar is voor, tijdens en na uw reis.

  1. Voyage Privé
  2. Luxe vakantiehuis
  3. Allegro Granada 4*