Roca Negra Hotel & Spa 4* - Las Palmas de Gran Canaria - Tot -70% | Voyage Privé

Dagelijkse selectie van uitzonderlijke reizen, exclusief gereserveerd voor onze leden.

Dagelijkse uitzonderlijke reizen, alleen voor onze leden.

Wij hebben getest en zijn fan

  • Geniet van Gran Canaria met zijn zonnig weer en diepblauwe zee
  • Bewonder de mooie architectuur van het hotel, geïntegreerd in de oude muren van vulkanisch gesteente
  • Verblijf in een Comfortabele Superior kamer met een uitzicht op zee
  • En ook... laat u verwennen in de Spa waartoe u eenmaal gratis toegang heeft voor 90 minuten!

Trip advisor Certificaat Hospitality Excellence
Dit hotel won de Certificate of Excellence van de toonaangevende website TripAdvisor. Dit is een certificaat voor hotels en accommodaties die zich constant inzetten voor een excellente gastvrijheid. .

Welkom op...Gran Canaria

En meer specifiek, welkom in Agaete! Agaete is een stad op Gran Canaria die bekend staat om zijn vele stranden, ook al zijn ze rotsachtig en moeilijker te bereiken. Het meest bezochte strand is la Playa de las Nieves, gelegen tussen de haven en de oude dokken. Dit vulkaanstrand heeft kalme waters en een promenade met vele restaurants. In Gran Canaria is het vooral smullen van de lokale specialiteiten: cabrillas, viejas, salmonetas en octopus. Vis en zeevruchten alom voor een heerlijke gastronomische keuken. Ook de geitenkaas van het eiland is een aanrader. Gran Canaria zal u zeker verrassen!

Om u te helpen

30%
Boekt u meer dan 35 dagen van te voren en is het totaal bedrag meer dan €1500 ? Dan hoeft u niet alles in één keer te betalen! Klik de optie aan van een voorschot van 30% op het moment van boeken.

Lees hier onze algemene verkoopsvoorwaarden.

Uw hotel

Het Roca negra Hotel & Spa 4* verwelkomt u in de typische architectuur van de stad en neemt de vormen aan van de oude vulkanische muren. Privacy en kalmte staan hier hoog in het vaandel, alsook gezelligheid en comfort.

Vanop het terras geniet u van een spectaculair uitzicht over de Atlantische Oceaan en de statige Teide Vulkaan. Ontspan in dit 4-sterren hotel  en geniet van uw vakantie in de natuur!

Uw kamer

Uw nachten in Gran Canaria brengt u door in een Superior kamer met zeezicht (50 m²).

Al deze kamers beschikken over een uitzicht op de hoogste berg van Spanje, El Teide!

De kamer heeft een woonkamer met bank, bureau en minibar. Ook heeft u een airconditioning, verwarming, telefoon, kluisje en heeft u Wifi. U kunt spectaculaire zonsondergangen vanaf uw terras bewonderen.

Maximale kamercapaciteit:

Volwassenen Volwassenen Volwassenen
3 Volwassenen
of
Volwassenen Volwassenen
2 Volwassenen
+
2 Kinderen

Uw pension en restaurants

Uw dagen in Gran Canaria worden gekleurd door een halfpension formule, inbegrepen in dit aanbod (exclusief dranken).

Verder kan u voor een lunch of het diner terecht in één van de drie restaurants van het hotel:
- De Roca Lounge Pool Bar voor een verfrissend drankje en een snelle hap
- Le Rubinie Restaurant voor buffet en à la carte dineren
- La Caleta met Italiaanse specialiteiten

Activiteiten

Voor een ontspanningsmoment, kan u terecht in de Spa van het hotel. Geef u over aan deze oase en geniet van de rust.

Speciaal voor u een 90 minuten behandeling in de Spa per persoon per verblijf.

Het weer

Jan
min : 15°C max : 20°C
Feb
min : 15°C max : 20°C
Mrt
min : 15°C max : 21°C
Apr
min : 15°C max : 22°C
Mei
min : 17°C max : 22°C
Jun
min : 18°C max : 23°C
Jul
min : 21°C max : 25°C
Aug
min : 22°C max : 26°C
Sep
min : 20°C max : 24°C
Okt
min : 20°C max : 24°C
Nov
min : 17°C max : 23°C
Dec
min : 15°C max : 21°C

Details over het hotel:

Alle praktische informatie over het hotel:
Het hotel is niet toegankelijk voor personen met beperkte mobiliteit
Aantal kamers in het hotel : 87
Check-in:  14.00 uur
Check-out: 12.00 uur
Huisdieren zijn niet toegestaan

Sommige vluchten vinden 's nachts plaats, een vroege aankomst in het hotel is dus mogelijk. U kunt te allen tijde vragen aan de receptie bij aankomst of uw kamer al beschikbaar is.

De toeristenbelasting moet ter plaatse betaald worden en is niet inbegrepen in deze aanbieding. Tarieven en tijden zijn indicatief en zijn onder voorbehoud van wijzigingen. Voor sommige voorzieningen/diensten wordt er een toeslag gerekend, ter plekke te betalen.

Praktische informatie over de kamer:
Mits beschikbaar op het moment van reserveren. Verblijf in een eenpersoonskamer mogelijk met supplement. 

Het hotel beschikt over:

  • WiFi
  • Airconditioning
  • Roomservice
  • Wasserij

De kamers zijn uitgerust met:

  • Telefoon
  • Flatscreen TV
  • Kluis
  • Telefoon
  • Minibar

Activiteiten bij het hotel:

  • Spa
  • Zwembad
  • Fitness

Uw reis

Vluchten: Indien u een aanbieding met vlucht kiest, zijn deze met een reguliere of chartermaatschappij. U kunt uw gewenste vertrektijden zelf kiezen tijdens uw reservering. Wees voorzichtig wanneer u de vluchten kiest; vertrek- en aankomstluchthavens kunnen verschillen.

Opgelet: Onze vluchten vertrekken meestal uit Amsterdam (Code: AMS), Rotterdam (Code: RTM) of Eindhoven (Code: EIN). Informeer goed naar uw luchthaven van vertrek.

Transfers: Exclusief. De afstand tussen de luchthaven en uw hotel bedraagt 57 km.

Belangrijke informatie wanneer u zonder vlucht boekt en de optie 'transfer' bijboekt of als deze standaard inbegrepen is:
Gelieve zo spoedig mogelijk uw vluchtgegevens door te geven middels het daarvoor bestemde formulier in uw account. Zonder deze informatie is het voor ons helaas niet mogelijk om uw transfers te organiseren.

Bagage: Voor bagage, maaltijden en andere services dient bij sommige luchtvaartmaatschappijen extra te worden betaald.

Gezien wij de vluchttijden niet beheren, kan Voyage Privé niet verantwoordelijk worden gehouden voor een late vlucht op de 1e dag en een vroege vlucht op uw laatste dag.

Belangrijke informatie

Heeft u een paspoort en visum nodig? Bekijk het hier!

Graag wijzen wij u erop dat voor sommige bestemmingen uw paspoort op de dag van vertrek nog 6 maanden geldig dient te zijn. Reisadviezen, algemene informatie over het land en de administratieve formaliteiten die nodig zijn voor het verblijf en die gevraagd worden aan Nederlandse burgers of inwoners van de Europese Unie, kunnen geraadpleegd worden op de webpagina van de Rijksoverheid Nederland.

Sinds 26 juni 2012 mogen de kinderen niet meer ingeschreven staan op de paspoort van hun ouders. Zij moeten dus in het bezit zijn van een eigen reisdocument.

Wanneer u de namen invoert tijdens het boekingsproces vragen wij u te verifiëren dat de voor- en achternamen die u invult dezelfde namen zijn als de namen op uw paspoort dat gebruikt zal worden voor de reis. Enige fouten zullen leiden tot wijzigingskosten om uw ticket aan te passen met de juiste gegevens.

Hoewel wij ernaar streven om u te voorzien van de meest actuele informatie, kunnen wij niet garanderen dat alle faciliteiten en diensten beschikbaar zullen zijn tijdens uw verblijf, vooral wanneer u reist buiten de belangrijkste vakantieperiodes.

Belangrijke informatie over vluchten

De beschikbaarheid van vluchtschema's getoond tijdens het reserveren in real time, kunnen variëren zowel in uren als in tarieven. Een convocatie wordt verstuurd een paar dagen na de reservering via e-mail ter bevestiging.

Aangekochte vliegtickets worden niet terugbetaald, zo ook geen wijzigingen of annuleringen van de luchtvaartmaatschappij. De selectie van de vluchtschema's wordt gemaakt door de opdrachtgever (luchtvaartmaatschappij). Voyage Privé is niet verantwoordelijk voor late aankomst door wijzigingen in het vluchtschema.

In het geval dat de klant vluchten kiest met een tussenstop en genoodzaakt is een overnachting te nemen, dan dient de klant accommodatie voor de nacht te vinden op zijn eigen verantwoordelijkheid. Voyage Privé kan in geen geval deze kosten dragen. Controleer het aantal nachten van uw bestelling en het tijdstip van de toegang tot het hotel. Voyage Privé is niet verantwoordelijk indien vluchtschema's niet samenvallen met het moment van inchecken in het hotel.

Heeft u vragen met betrekking tot het boeken van een vlucht, dan kunt u deze rechtstreeks aan de luchtvaartmaatschappij vragen. De gegevens van de vluchten kunt u terugvinden op het e-ticket. Indien het type reservatie dit toelaat, kunt u (of bent u in enkele gevallen zelfs verplicht) online in te checken op de website van de luchtvaartmaatschappij.

Reisdocumenten

Nadat u de ontvangstbevestiging heeft ontvangen van uw aankoop en wanneer deze betaald is, sturen wij u per e-mail :

- Een document voor het transport in de vorm van een elektronisch ticket (wanneer u een aanbieding met transport heeft gekocht). In dit document vindt u alle informatie betreffende uw transport (tijd en plaats / informatie voor de check-in / bagage informatie).

- Een of meerdere boekingsbewijzen die bij aankomst gepresenteerd moet worden aan de receptie en aan de dienstverlener voor eventuele bijgeboekte opties.
U kunt hier ook alle adres- en contactgegevens van uw hotel of dienstverlener vinden.

Onze beloften

  • Aanbiedingen van zorgvuldig geselecteerde kwaliteitsreizen
  • Exclusieve prijzen en kortingen tot 70%
  • Raadpleeg onze hulprubriek 24 uur per dag, 7 dagen per week
Meer wetenMinder weten

Onze aanbiedingen zijn zorgvuldig gekozen vanwege hun hoge kwaliteit

- Curated aanbiedingen zorgvuldig geselecteerd door onze reisexperts.

- We zijn wereldwijd erkend in de toeristische sector.

- We ontwikkelen ons voortdurend en blijven ons verbeteren dankzij de feedback van onze leden.


Exclusieve prijzen en kortingen tot -70%

Onze flash-verkoop garandeert onze leden de beste tarieven op de markt.

- De flashverkoop van 7 dagen kan uitzonderlijk worden verlengd of aangevuld afhankelijk van beschikbare data.

- Dankzij onze hoog aangeschreven reputatie en groeiend ledenaantal onderhandelen wij de beste prijzen voor u.

- Een exclusieve korting op basis van de referentieprijs aangeboden door onze partners en leveranciers (maximale prijs geadverteerd voor een kamer en op basis van een pension, op een specifieke periode), gegarandeerd door middel van een contract voor elke verkoop.


We bieden betrouwbare, verantwoordelijke en hoogwaardige service.

Ons doel: onze leden een unieke en onvergetelijke reiservaring bieden.

- Een eenvoudige, inspirerende en innovatieve service, zowel op pc als mobiel.

- Lokale ondersteuning van professionals voor al uw vragen.

- Klantenservice die 6 dagen per week voor u beschikbaar is voor, tijdens en na uw reis.

  1. Voyage Privé
  2. Luxe vakantiehuis
  3. Roca Negra Hotel & Spa 4*