Hotel Abrat - Sant Antoni de Portmany - Tot -70% | Voyage Privé

Dagelijkse selectie van uitzonderlijke reizen, exclusief gereserveerd voor onze leden.

Dagelijkse uitzonderlijke reizen, alleen voor onze leden.

Wij hebben getest en zijn fan

  • Geniet van de bruisende culturele sfeer in Ibiza
  • Ga op weg voor een mediterrane vakantie voorzien van alle comfort
  • Voel u volledig ontspannen in de warme kamers van het hotel
  • Vergeet niet een bezoek te brengen aan Cala Conta, Es Vedrà, de beroemde markt Las Dalias...

De beoordeling van onze klanten

Welkom op ... Ibiza!

De stad Sant Antoni de Portmany is gelegen in het oosten op het eiland Ibiza.
Ontdek deze prachtige stad - Portmany verwijst naar de naam Portus Magnus - de naam die de Romeinen gaven aan de grote natuurlijke haven die aan de baai van Sant Antoni ligt.
Deze stad is een van de grootste op het eiland waarvan u kunt genieten van de prachtigste zonsondergang van de wereld.
Ontdek deze unieke plek onder de zon waar het strand de hoofdrol speelt!

Uw hotel

Het gerenoveerde Hotel Abrat ligt aan de beeldschone baai van Sant Antoni de Portmany op het eiland Ibiza.

Het hotel ligt op wandelafstand van het beroemde Café del Mar, en beschikt over gezellige kamers met alle moderne voorzieningen. Omringd door grote tuinen, vindt u een superleuke speeltuin speciaal voor de allerkleinsten.
Een van de grootste troeven van dit hotel is de geweldige locatie. Het hotel ligt aan het einde van de nieuwe boulevard, aan de voet van het strand Caló des Moro en op een paar minuten lopen van Cala Gració (op 95 meter afstand). Het emblematische Café del Mar ligt op een steenworp van het hotel, waar u op het terras kunt genieten van een magische zonsondergang wanneer u maar wilt.

Uw kamer

Just for you
Speciaal voor u:
  • Standaard Kamer, Standaard Kamer met zeezicht of Superior Kamer

Standaard Kamer (25 m²)

U overnacht in een Standaard Kamer met 2 eenpersoonsbedden, airconditioning, een eigen balkon, TV en badkamer. Alle kamers zijn voorzien van wifi. 

Standaard Kamer met zeezicht (25 m²)

In deze kamer geniet u extra dankzij het prachtige zicht op zee!

Maximale kamercapaciteit voor beide kamers:

Volwassenen Volwassenen Volwassenen
3 Volwassenen
of
Volwassenen Volwassenen
2 Volwassenen
+
1 Kind

Superior Kamer (34 m²)

Wanneer u overnacht in een Superior Kamer beschikt u over 2 eenpersoonsbedden, airconditioning en een TV. Vanaf het privéterras of balkon kunt u profiteren van een beeldschoon uitzicht op de bergen. De eigen badkamer is volledig uitgerust met een bad, douche en haardroger. Bovendien kunt u nog genieten van enkele extraatjes zoals: een kluis, verwarming en thee- en koffiefaciliteiten. Alle kamers zijn voorzien van wifi.

Maximale kamercapaciteit:

Volwassenen Volwassenen
2 Volwassenen
+
1 Kind

Uw pension

Just for you
Speciaal voor u:
  • Halfpension (exclusief drankjes)
Voor een zorgeloos verblijf kunt u genieten van een verblijf in halfpension (exclusief drankjes) in het buffetrestaurant van het hotel.

U kunt elke dag nieuwe smaken proeven door te genieten van volledige maaltijden, geserveerd in buffetvorm, in het restaurant van het hotel. Voor cocktails en verfrissingen gaat u naar de hotelbar.

Activiteiten

Ibiza profiteert het hele jaar door van de zon en is de ideale plek om uw kleur te perfectioneren. Mis dus niet een zonnebad bij het sublieme buitenzwembad van het hotel. Of blijf lekker fit tijdens uw vakantie in de fitness!

Uw reis

Informatie over uw vluchten

Indien u een aanbieding met vlucht kiest, zijn deze met een reguliere of chartermaatschappij en heeft u de keuze tussen economy class (inbegrepen) of business class (optioneel en met supplement). U kunt uw gewenste vertrektijden zelf kiezen tijdens uw reservering. Wees voorzichtig wanneer u de vluchten kiest; vertrek- en aankomstluchthavens kunnen verschillen.

Onze vluchten vertrekken uit Brussel-Zaventem (code: BRU), Brussel-Charleroi (code: CRL), Amsterdam (code: AMS), Rotterdam (code: RTM), Eindhoven (code: EIN) of indien beschikbaar vanuit Oostende, Antwerpen, Luik, Rijsel of Parijs. Informeer goed naar uw luchthaven van vertrek.

Sommige vluchten vinden 's nachts plaats, een vroege aankomst in het hotel is dus mogelijk. U kunt te allen tijde vragen aan de receptie bij aankomst of uw kamer al beschikbaar is.

De beschikbaarheid van vluchtschema's getoond tijdens het reserveren in real time, kunnen variëren zowel in uren als in tarieven. Een convocatie wordt via de e-mail verstuurd, een paar dagen na de reservering. Aangekochte vliegtickets worden niet terugbetaald, zo ook geen wijzigingen of annuleringen van de luchtvaartmaatschappij.

De selectie van de vluchtschema's wordt gemaakt door de opdrachtgever (luchtvaartmaatschappij). Voyage Privé is niet verantwoordelijk voor late aankomst door wijzigingen in het vluchtschema. In het geval dat de klant vluchten kiest met een tussenstop en genoodzaakt is een overnachting te nemen, dan dient de klant accommodatie voor de nacht te vinden op zijn eigen verantwoordelijkheid. Voyage Privé kan in geen geval deze kosten dragen. Controleer het aantal nachten van uw bestelling en het tijdstip van de toegang tot het hotel. Voyage Privé is niet verantwoordelijk indien vluchtschema's niet samenvallen met het moment van inchecken in het hotel. Heeft u vragen met betrekking tot het boeken van een vlucht, dan kunt u deze rechtstreeks aan de luchtvaartmaatschappij vragen.

De gegevens van de vluchten kunt u terugvinden op het e-ticket. Indien het type reservatie dit toelaat, kunt u (of bent u in enkele gevallen zelfs verplicht) online in te checken op de website van de luchtvaartmaatschappij, en dient u het ticket zelf uit te printen en mee te nemen naar de luchthaven.

Aangezien wij de vluchttijden niet beheren, kan Voyage Privé niet verantwoordelijk worden gehouden voor een late vlucht op de 1e dag en een vroege vlucht op uw laatste dag.

... verder lezen

Uw bagage

Voor bagage, maaltijden en andere services dient bij sommige luchtvaartmaatschappijen extra te worden betaald. Om te weten of bij uw vliegtickets een stuk ruimbagage is inbegrepen, klikt u op 'details' bij het kiezen van uw vluchten op het moment van uw reservering. Indien u geen bagage heeft toegevoegd aan uw reservering, kunt u vóór uw vertrek op de site van de luchtvaartmaatschappij met behulp van uw bookingsreferentie tegen extra tarief een extra ruimbagage toevoegen. De tarieven zijn onderhevig aan wijzigingen.

... verder lezen

Uw transfers

Luchthaventransfers zijn niet inbegrepen bij deze aanbieding.


Uw optionele huurauto

Om de mooiste plekken van uw bestemming in alle vrijheid te kunnen ontdekken, bieden wij u in de volgende stap van het boekingsproces een optionele huurauto aan. Dankzij Voyage Privé profiteert u van gunstige voorwaarden bij Sixt, zodat u de hele wereld kunt ontdekken achter het stuur van uw favoriete auto!

Deze optie is alleen beschikbaar voor aanbiedingen met vlucht en wordt enkel getoond indien het Sixt-kantoor geopend is op uw aankomsttijd.

Het originele rijbewijs, leesbaar en geldig gedurende minstens 1 jaar moet worden voorgelegd worden wanneer u het voertuig ophaalt (afhankelijk van de voorwaarden van de verhuurder). Voor het verzekeren van uw voertuig moet een kredietkaart op naam van de bestuurder worden getoond (houd er rekening mee dat Visa Electron- of Maestro-kaarten niet door de verhuurders worden geaccepteerd). In geval van weigering van uw kant, heeft de huurder het recht om uw huurauto te annuleren. Huur per 24 uur. Voor eventuele bijkomende uren kan een toeslag gelden. Tarieven zijn indicatief onder voorbehoud van wijzigingen.

... verder lezen

Ligging

Ctra. de Cala Gració, 5, 07820, Sant Antoni de Portmany, Ibiza, Balearen, Spanje

De afstand tussen de luchthaven van Ibiza en uw hotel bedraagt 22 km.

Details over het hotel

Alle praktische informatie over het hotel:
Het hotel is niet toegankelijk voor personen met beperkte mobiliteit
Check-in: 15.00 uur
Check-out: 12.00 uur
Huisdieren zijn niet toegestaan

De toeristenbelasting (€ 4,00 per persoon per nacht) moet ter plaatse betaald worden en is niet inbegrepen in deze aanbieding. Tarieven en tijden zijn indicatief en zijn onder voorbehoud van wijzigingen. 

Algemene verkoopsvoorwaarden van toepassing.

Het hotel beschikt over*:

  • Buffetrestaurant
  • Bar
  • Wifi

De kamers zijn uitgerust met*:

  • Airconditioning
  • TV
  • Telefoon
  • Kluis
  • Minibar
  • Haardroger

Activiteiten bij het hotel*:

  • Zwembad
  • Fitness

*Voor sommige voorzieningen/diensten wordt er een toeslag gerekend, ter plekke te betalen. Sommige voorzieningen/diensten zijn onder voorbehoud en kunnen niet beschikbaar zijn.

Belangrijke informatie

Heeft u een paspoort en visum nodig? Bekijk het op de website van de overheid.
Voor België, klik hier.
Voor Nederland, klik hier.

Graag wijzen wij u erop dat voor sommige bestemmingen uw paspoort op de dag van vertrek nog 6 maanden geldig dient te zijn. Reisadviezen, algemene informatie over het land en de administratieve formaliteiten die nodig zijn voor het verblijf en die gevraagd worden aan burgers, kunnen geraadpleegd worden op de webpagina van de overheid.

Sinds 26 juni 2012 mogen de kinderen niet meer ingeschreven staan op de paspoort van hun ouders. Zij moeten dus in het bezit zijn van een eigen reisdocument.

Wanneer u de namen invoert tijdens het boekingsproces vragen wij u te verifiëren dat de voor- en achternamen die u invult dezelfde namen zijn als de namen op uw paspoort dat gebruikt zal worden voor de reis. Enige fouten zullen leiden tot wijzigingskosten om uw ticket aan te passen met de juiste gegevens.

Hoewel wij ernaar streven om u te voorzien van de meest actuele informatie, kunnen wij niet garanderen dat alle faciliteiten en diensten beschikbaar zullen zijn tijdens uw verblijf, vooral wanneer u reist buiten de belangrijkste vakantieperiodes.

Informatie over onze aanbiedingen

Indien u een eenpersoonskamer boekt, kan de kamerbezetting niet worden gegarandeerd. Volgens beschikbaarheid wordt u ondergebracht in een éénpersoonskamer, tweepersoonskamer met twee enkele bedden of een tweepersoonskamer met een dubbel bed.

De ligging op onze kaart dient alleen als richtlijn en kan afwijken van de werkelijke locatie van het hotel.

Uw contactgegevens kunnen worden doorgegeven aan het hotel, zodat ze contact met u kunnen opnemen om uw reservering te bespreken voordat u aankomt.

Bij aankomst kan u worden gevraagd om een creditcard voor te leggen om eventuele aankopen in het hotel te waarborgen. Hoewel we ons inspannen om actuele informatie te verstrekken, kunnen we niet garanderen dat alle hotelfaciliteiten en -services beschikbaar zullen zijn tijdens uw verblijf, vooral wanneer u buiten de belangrijkste vakantieperioden reist.

De waardering van het hotel wordt gequoteerd met een aantal sterren. Deze voorwaarden kunnen verschillen afhankelijk van het land van reizen.

Onze beloften

  • Aanbiedingen van zorgvuldig geselecteerde kwaliteitsreizen
  • Exclusieve prijzen en kortingen tot 70%
  • Onze diensten zijn kwalitatief, betrouwbaar en reactief
Meer wetenMinder weten

Onze aanbiedingen zijn zorgvuldig gekozen vanwege hun hoge kwaliteit

- Curated aanbiedingen zorgvuldig geselecteerd door onze reisexperts.

- We zijn wereldwijd erkend in de toeristische sector.

- We ontwikkelen ons voortdurend en blijven ons verbeteren dankzij de feedback van onze leden.


Exclusieve prijzen en kortingen tot -70%

Onze flash-verkoop garandeert onze leden de beste tarieven op de markt.

- De flashverkoop van 7 dagen kan uitzonderlijk worden verlengd of aangevuld afhankelijk van beschikbare data.

- Dankzij onze hoog aangeschreven reputatie en groeiend ledenaantal onderhandelen wij de beste prijzen voor u.

- Een exclusieve korting op basis van de referentieprijs aangeboden door onze partners en leveranciers (maximale prijs geadverteerd voor een kamer en op basis van een pension, op een specifieke periode), gegarandeerd door middel van een contract voor elke verkoop.


We bieden betrouwbare, verantwoordelijke en hoogwaardige service.

Ons doel: onze leden een unieke en onvergetelijke reiservaring bieden.

- Een eenvoudige, inspirerende en innovatieve service, zowel op pc als mobiel.

- Lokale ondersteuning van professionals voor al uw vragen.

- Klantenservice die 6 dagen per week voor u beschikbaar is voor, tijdens en na uw reis.

  1. Voyage Privé
  2. Luxe vakantiehuis
  3. Hotel Abrat