Schrijf u gratis in

Schrijf u gratis in

Bespaar tot 70% op Europese stedentrips, rondreizen & exotische droomvakanties

of
Al lid? Log in
Meer dan 5,1 miljoen mensen vertrouwen al op ons voor hun vakantie! Exclusieve voordelen voor onze leden
Exceptionele reizen voor de beste prijzen
Onze klantenservice staat voor u klaar

Dagelijkse selectie van uitzonderlijke reizen, exclusief gereserveerd voor onze leden.

Dagelijkse selectie van uitzonderlijke reizen, exclusief gereserveerd voor onze leden.

Wij hebben getest en zijn fan

  • Geniet van een onvergetelijk relaxmoment in een ultramodern hotel met een ongekende luxe
  • Ontdek de wellnessruimte met zwembaden, jacuzzi's, een relaxruimte en een ruim aanbod aan massages
  • Dankzij deze aanbieding profiteert u van extra voordelen en kortingen, gratis toegang tot de spa en een fles cava bij aankomst
  • En ook... Vigo wordt beschreven als het mooiste strand van Noord-Spanje

Score volgens de reizigers bij TripAdvisor

Welkom in... Vigo

Wilt u het beste van een citytrip en een strandverblijf combineren? Kom dan met ons mee naar de Spaanse regio Galicië!
Tijdens een wandeling door de schilderachtige straatjes van Vigo wordt u ondergedompeld in het rijke culturele erfgoed van deze onafhankelijke regio, de fascinerende geschiedenis en de heerlijke gastronomie. Proef zeker van de verse vis en de plaatselijke specialiteit: oesters! In de omgeving vindt u dan weer de meest idyllische stranden aan de majestueuze Atlantische Oceaan.

Uw hotel ligt op een ideale locatie in het hartje van de stad, vlak bij de haven, de financiële en commerciële buurt. Straten zoals de Gran Via, Urzaiz en Prince liggen op wandelafstand, hier vindt u zowel charmante winkeltjes, Romeinse overblijfselen, prachtige art nouveau gebouwen en kunstgalerijen. En dat is nog niet alles, het centraal gelegen strand van Samil werd uitgeroepen tot 'Beste Strand ter Wereld' door The Guardian, de perfecte plek om helemaal te relaxen.
Wacht niet langer, boek vandaag nog uw volgende vakantie!

Uw hotel

Inspirerend, avant-garde en gesofisticeerd, dat zijn de woorden die bij u opkomen bij het binnenstappen in het Gran Hotel Nagari Boutique & Spa 5*.  Achter de indrukwekkende gevel vindt u de compleet gerenoveerde ruimtes die een moderne stijl combineren met klassieke elementen en zelfs oosterse invloeden. 

Hier staat alles in teken van uw welzijn en comfort met topfaciliteiten zoals een luxueuze spa, fantastische restaurants en nog veel meer.

Om u op gepaste wijze te ontvangen, geniet u van een welkomstgeschenk bij aankomst.

Uw kamer

Om uw verblijf nog extra bijzonder te maken, hebben we voor u een Premium Loft gereserveerd. Bovendien profiteert u van een upgrade naar een Executive Kamer (indien beschikbaar).

Alle kamers van het Gran Hotel Nagari Boutique & Spa zijn stijlvol, modern en elegant ingericht met een avant-garde stijl, warme kleuren en luxueuze materialen. Er is aan elk detail gedacht om u een welverdiende nachtrust te garanderen. Dit is de perfecte oase van rust om te bekomen na een dag onder de Spaanse zon. 

Speciaal voor u hebben we een late check-out tot 14u (volgens beschikbaarheid), gratis wifi, Canal+ met Premium zenders en het gebruik van een PlayStation 3 en 4 (op aanvraag, volgens beschikbaarheid) geregeld.

Maximale kamercapaciteit:

Volwassenen Volwassenen Volwassenen
3 Volwassenen
of
Volwassenen Volwassenen
2 Volwassenen
+
1 Kind

Uw pension en restaurants

Dankzij deze aanbieding profiteert u van het halfpension om de plaatselijke gastronomie te leren kennen.

Het Alameda XXI Restaurant is modern en elegant en combineert traditie met innovatie - zowel in het gezellige interieur als op uw bord. De authentieke smaken worden gecreëerd met verse ingrediënten en aan elk gerecht wordt een creatieve toets gegeven. In de Manhattan Wine & Lounge proeft u van een ruime selectie aan wijnen van over de hele wereld en heerlijk tapas in een warm en stijlvol kader.

Speciaal voor u: €10 krediet per kamer per dag op de à la carte service in het Alameda XXI Restaurant (bij een minimumverbruik van €50, niet combineerbaar met andere aanbiedingen en promoties).

Opmerking: Op 15, 16, 22 en 24 december, 5 januari en 10 tot 17 februari bestaat het halfpension uit een ontbijt en een lunch. Op 25 december en van 1 tot 6 januari bestaat het halfpension uit een ontbijt en een diner. Het hotel biedt speciale galadiners aan op 24 en 25 december (direct te reserveren bij het hotel). 

Activiteiten

De Nagari Health & Spa is een luxueuze wellnessruimte waar u helemaal tot rust komt dankzij de fantastische faciliteiten en een waaier aan behandelingen massages. Ontdek verschillende therapieën van over de hele wereld zoals Ayerveda uit India, Shiatsu uit Japan, bamboebehandelingen uit China en nog veel meer.

Skyline is een magische plek met een fantastisch zwembad met uitzicht op zee, 2 jacuzzi's, een solarium, barservice (behalve tussen 14 januari en 2 februari, dan het is zwembad gesloten) en het bijzondere 'Sieste' bad waar u het unieke gevoel van gewichtloosheid ervaart.

Speciaal voor u:
- €10 krediet per volwassene per dag, geldig op behandelingen in de Nagari Health & Spa (bij een minimumverbruik van €15, niet combineerbaar met andere promoties en aanbiedingen)
- 1 dagelijkse behandeling per persoon in de Nagari Health & Spa (te kiezen uit 6 mogelijke opties)
- 60 minuten toegang tot Skyline (behalve tussen 30 januari en 9 februari)
- Gratis toegang tot het fitnesscentrum 

Mogelijke opties voor de dagelijkse behandeling in de spa:
- Wellnesscircuit + exotische fruitbaden + ontspannende infusie-thee
- Wellnesscircuit + hydroacupressure bed + remineraliserend sapje
- Wellnesscircuit + Belgische chocoladebad + ontspannende infusie-thee
- Wellnesscircuit + tea tree paraffine wrapping + ontspannende infusie-thee
- Wellnesscircuit + presotherapie sessie + solarium met hoge intensiteit + remineraliserend sapje
- Wellnesscircuit + tea tree paraffine wrapping van handen of voeten + make-up sessie

Om u te helpen

30%
Boekt u meer dan 35 dagen van te voren en is het totaal bedrag meer dan €1000 ? Dan hoeft u niet alles in één keer te betalen! Klik de optie aan van een voorschot van 30% op het moment van boeken.

Lees hier onze algemene verkoopsvoorwaarden.

Het weer

Jan
min : 7°C max : 13°C
Feb
min : 7°C max : 13°C
Mrt
min : 8°C max : 15°C
Apr
min : 9°C max : 16°C
Mei
min : 11°C max : 18°C
Jun
min : 13°C max : 20°C
Jul
min : 15°C max : 22°C
Aug
min : 15°C max : 23°C
Sep
min : 14°C max : 22°C
Okt
min : 12°C max : 19°C
Nov
min : 9°C max : 15°C
Dec
min : 8°C max : 13°C

Details over het hotel:

Alle praktische informatie over het hotel:
Het hotel is toegankelijk voor personen met beperkte mobiliteit
Aantal kamers in het hotel: 63
Check-in: 15u  
Check-out: 12u (late check-out tot 14u)
Huisdieren zijn niet toegestaan

De toeristenbelasting moet ter plaatse betaald worden en is niet inbegrepen in deze aanbieding. Tarieven en tijden zijn indicatief en zijn onder voorbehoud van wijzigingen. Voor sommige voorzieningen/diensten wordt er een toeslag gerekend, ter plekke te betalen.

Praktische informatie over de kamer:
Mits beschikbaar op het moment van reserveren. Verblijf in een eenpersoonskamer mogelijk met supplement. 

Het hotel is uitgerust met:

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Restaurant
  • Lounge
  • Airconditioning
  • Lift
  • Gratis wifi
  • Vergader- en congreszalen
  • Parking
  • Kluis
  • Wasserij
  • Roomservice

De kamers zijn uitgerust met:

  • Geluidsdichte kamers
  • Airconditioning / Verwarming
  • Televisie met Canal+ en Premiumzenders
  • Telefoon
  • Radio
  • Bureau
  • Gratis wifi
  • Minibar
  • Kluis
  • Privébadkamer met douche en bad
  • Haardroger
  • Toiletartikelen

Activiteiten bij het hotel:

  • Nagari Health & Spa
  • Zwembad
  • Sauna
  • Jacuzzi
  • Solarium
  • Massages en behandelingen
  • Fitnessruimte
  • Kapper

Uw reis

Vluchten: Indien u een aanbieding met vlucht kiest, zijn deze met een reguliere of chartermaatschappij. U kunt uw gewenste vertrektijden zelf kiezen tijdens uw reservering. Wees voorzichtig wanneer u de vluchten kiest; vertrek- en aankomstluchthavens kunnen verschillen.

Gezien wij de vluchttijden niet beheren, kan Voyage Privé niet verantwoordelijk worden gehouden voor een late vlucht op de 1e dag en een vroege vlucht op uw laatste dag.

Opgelet: Onze vluchten vertrekken uit Brussel-Zaventem (Code: BRU), Brussel-Charleroi (Code: CRL), Amsterdam (Code: AMS), Rotterdam (Code: RTM) of Eindhoven (Code: EIN). Informeer goed naar uw luchthaven van vertrek.

Transfers: Exclusief. De afstand tussen luchthaven van Vigo en uw hotel bedraagt ongeveer 8 km.

Belangrijke informatie wanneer u zonder vlucht boekt en de optie 'transfer' bijboekt of als deze standaard inbegrepen is:
Gelieve zo spoedig mogelijk uw vluchtgegevens door te geven middels het daarvoor bestemde formulier in uw account. Zonder deze informatie is het voor ons helaas niet mogelijk om uw transfers te organiseren.

Bagage: Voor bagage, maaltijden en andere services dient bij sommige luchtvaartmaatschappijen extra te worden betaald.

Tour, excursie of autoverhuur: U ontvangt hiervoor de benodigde documenten met uitgebreide beschrijving van uw verblijf of verhuur van de auto uiterlijk 3 weken voor vertrek.

Belangrijke informatie

Heeft u een paspoort en visum nodig? Bekijk het op de website van de overheid.

Voor België, klik hier.
Voor Nederland, klik hier.

Graag wijzen wij u erop dat voor sommige bestemmingen uw paspoort op de dag van vertrek nog 6 maanden geldig dient te zijn. Reisadviezen, algemene informatie over het land en de administratieve formaliteiten die nodig zijn voor het verblijf en die gevraagd worden aan burgers, kunnen geraadpleegd worden op de webpagina van de overheid.

Sinds 26 juni 2012 mogen de kinderen niet meer ingeschreven staan op de paspoort van hun ouders. Zij moeten dus in het bezit zijn van een eigen reisdocument.

Wanneer u de namen invoert tijdens het boekingsproces vragen wij u te verifiëren dat de voor- en achternamen die u invult dezelfde namen zijn als de namen op uw paspoort dat gebruikt zal worden voor de reis. Enige fouten zullen leiden tot wijzigingskosten om uw ticket aan te passen met de juiste gegevens.

Hoewel wij ernaar streven om u te voorzien van de meest actuele informatie, kunnen wij niet garanderen dat alle faciliteiten en diensten beschikbaar zullen zijn tijdens uw verblijf, vooral wanneer u reist buiten de belangrijkste vakantieperiodes.

Belangrijke informatie over vluchten

Sommige vluchten vinden 's nachts plaats, een vroege aankomst in het hotel is dus mogelijk. U kunt te allen tijde vragen aan de receptie bij aankomst of uw kamer al beschikbaar is.

De beschikbaarheid van vluchtschema's getoond tijdens het reserveren in real time, kunnen variëren zowel in uren als in tarieven. Een convocatie wordt via de e-mail verstuurd, een paar dagen na de reservering.

Aangekochte vliegtickets worden niet terugbetaald, zo ook geen wijzigingen of annuleringen van de luchtvaartmaatschappij. De selectie van de vluchtschema's wordt gemaakt door de opdrachtgever (luchtvaartmaatschappij). Voyage Privé is niet verantwoordelijk voor late aankomst door wijzigingen in het vluchtschema.

In het geval dat de klant vluchten kiest met een tussenstop en genoodzaakt is een overnachting te nemen, dan dient de klant accommodatie voor de nacht te vinden op zijn eigen verantwoordelijkheid. Voyage Privé kan in geen geval deze kosten dragen. Controleer het aantal nachten van uw bestelling en het tijdstip van de toegang tot het hotel. Voyage Privé is niet verantwoordelijk indien vluchtschema's niet samenvallen met het moment van inchecken in het hotel.

Heeft u vragen met betrekking tot het boeken van een vlucht, dan kunt u deze rechtstreeks aan de luchtvaartmaatschappij vragen. De gegevens van de vluchten kunt u terugvinden op het e-ticket. Indien het type reservatie dit toelaat, kunt u (of bent u in enkele gevallen zelfs verplicht) online in te checken op de website van de luchtvaartmaatschappij, en dient u het ticket zelf uit te printen en mee te nemen naar de luchthaven.

Reisdocumenten

Nadat u de ontvangstbevestiging heeft ontvangen van uw aankoop en wanneer deze betaald is, sturen wij u per e-mail :

- Een document voor het transport in de vorm van een elektronisch ticket (wanneer u een aanbieding met transport heeft gekocht). In dit document vindt u alle informatie betreffende uw transport (tijd en plaats / informatie voor de check-in / bagage informatie).

- Een of meerdere boekingsbewijzen die bij aankomst gepresenteerd moet worden aan de receptie en aan de dienstverlener voor eventuele bijgeboekte opties.
U kunt hier ook alle adres- en contactgegevens van uw hotel of dienstverlener vinden.

Onze beloften

  • Aanbiedingen van zorgvuldig geselecteerde kwaliteitsreizen
  • Exclusieve prijzen en kortingen tot 70%
  • Onze diensten zijn kwalitatief, betrouwbaar en reactief
Meer wetenMinder weten

- Een klantenservice die u voor, tijdens en na uw reis begeleidt.

Een team van experts staat voor u klaar

Om u te helpen bij uw keuze en u te adviseren, staat een team experts van maandag tot en met zaterdag van 10 uur tot 19 uur.

  1. Voyage Privé
  2. Luxe vakantiehuis
  3. Gran Hotel Nagari Boutique & Spa 5*