Hotel Clayton Chiswick 4* - Londen - Tot -70% | Voyage Privé

Dagelijkse selectie van uitzonderlijke reizen, exclusief gereserveerd voor onze leden.

Dagelijkse uitzonderlijke reizen, alleen voor onze leden.

Wij hebben getest en zijn fan

  • Pak uw koffers uit in een mooie Deluxe of Executive Kamer
  • Ontdek de bruisende wijk waar u verblijft vol hippe winkels en leuke pubs
  • Neem een energieke start van de dag dankzij het typisch Engelse ontbijt
  • Bezoek de Old Cinema op Chiswick High Road, een antiekwinkel die nooit teleurstelt!

Certificaat van uitmuntendheid

Trip advisor
Het certificaat van uitmuntendheid wordt uitgereikt aan hotels die regelmatig hoge cijfers toebedeeld krijgen van de reizigers. Het certificaat is een jaar geldig en wordt uitgereikt door TripAdvisor.

Welkom in... Londen

Van Buckingham Palace tot de wijk Soho, van de National Gallery tot de musicals, Londen wacht op u! Winkels, musea, de wisseling van de wacht, het prachtige Westminster Abbey... Breng een bezoek aan Doughty Street nummer 48 en ontdek waar de wereldberoemde schrijver Charles Dickens woonde met zijn vrouw Catherine en zoontje Charles of laat u verwonderen door Oxford Street!

U verblijft op slechts 20 minuten van het centrum van Londen en de voornaamste bezienswaardigheden. Een leuke tip om met kinderen te bezoeken: Het Natural History Museum waar u enorme skeletten van dinosauriërs kunt bewonderen en een levensgroot model van een blauwe vinvis van maar liefst 30 meter! Welcome to London!

Om u te helpen

30%
Boekt u meer dan 35 dagen van te voren en is het totaal bedrag meer dan €1000 ? Dan hoeft u niet alles in één keer te betalen! Klik de optie aan van een voorschot van 30% op het moment van boeken.

Lees hier onze algemene verkoopsvoorwaarden.

Uw hotel

Welkom in het Hotel Clayton Chiswick 4* in de trendy wijk Chiswick, ten westen van de stad, vlak bij het Gunnesbury park en de oevers van de Theems. Omgeven door hippe boetiekjes, restaurants en pubs, is dit de perfecte uitvalsbasis om Londen te ontdekken!

Dit elegante hotel is modern en geraffineerd ingericht, voor een meer dan aangenaam verblijf! In het Napa restaurant kunt u genieten van heerlijke maaltijden en de Globe bar serveert uw favoriete drankje.

De kamers zijn ruim en licht. U zult hier heerlijke nachten doorbrengen!

Uw kamer

U verblijft in een Deluxe Kamer of in een Executive Kamer.

Deluxe Kamer (30 m²)

Pak uw koffers uit in een moderne, lichte en kleurrijke kamer die aan al uw wensen qua standing en comfort zal voldoen.

Executive Kamer (33 m²)
Zachte bedden, kussens en een gezellige inrichting: u gaat een aangenaam verblijf tegemoet. De kamers zijn ruim en licht en voorzien van zachte kleuren, met eveneens een zithoek met twee stoelen. Uw badkamer is van alle moderne gemakken voorzien, u kunt er zelfs een lekker bad nemen om even bij te komen na een drukke dag sightseeing.

Maximale kamercapaciteit van een Deluxe Kamer:

Volwassenen Volwassenen
2 Volwassenen
of
Volwassenen
1 Volwassene
+
1 Kind

Maximale kamercapaciteit van een Executive Kamer:

Volwassenen Volwassenen Volwassenen
3 Volwassenen
of
Volwassenen Volwassenen
2 Volwassenen
+
1 Kind
+
1 Baby

Uw pension en restaurants

Uw ochtenden in Londen beginnen met een typisch Engels ontbijt, inbegrepen in dit aanbod.

Het  Napa Restaurant serveert originele gerechten die zijn bereid met uitsluitend verse ingrediënten. In de Globe Bar kunt u één van de 25 soorten bier proeven en tevens kunt u hier kleine gerechten krijgen.

Activiteiten

Houdt u ervan uw dag te beginnen met een sessie in de sportschool? U heeft geluk: dit hotel beschikt over een fitness zodat u uw dag in Londen energiek begint. Hierna kan uw dag sightseeing echt beginnen. Off we go!

Details over het hotel:

Alle praktische informatie over het hotel:
Het hotel is toegankelijk voor personen met beperkte mobiliteit - neemt u hiervoor met ons contact op mocht u hiervan gebruik willen maken.
Aantal kamers in het hotel: 227
Check-in: 14.00u
Check-out: 12.00u
Huisdieren zijn niet toegestaan

De toeristenbelasting moet ter plaatse betaald worden en is niet inbegrepen in deze aanbieding. Tarieven en tijden zijn indicatief en zijn onder voorbehoud van wijzigingen. Voor sommige voorzieningen/diensten wordt er een toeslag gerekend, ter plekke te betalen.

Praktische informatie over de kamer:
Mits beschikbaar op het moment van reserveren. Verblijf in een eenpersoonskamer mogelijk met supplement.

Het hotel is uitgerust met:

  • Gratis wifi
  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Droogkuis
  • Wasservice
  • Kranten
  • Lift
  • Verwarming / Airconditioning

De kamers zijn uitgerust met:

  • Zithoek
  • Airconditioning
  • Televisie
  • Strijkbenodigdheden
  • Badkamer
  • Bad en douche
  • Badartikelen
  • Thee & koffie
  • Kluis met ruimte voor laptop
  • Wekservice

Activiteiten bij het hotel:

  • Restaurant
  • Bar

Uw reis

Vluchten: Indien u een aanbieding met vlucht kiest, zijn deze met een reguliere of chartermaatschappij. U kunt uw gewenste vertrektijden zelf kiezen tijdens uw reservering. Wees voorzichtig wanneer u de vluchten kiest; vertrek- en aankomstluchthavens kunnen verschillen.

Gezien wij de vluchttijden niet beheren, kan Voyage Privé niet verantwoordelijk worden gehouden voor een late vlucht op de 1e dag en een vroege vlucht op uw laatste dag.

Opgelet: Onze vluchten vertrekken uit Brussel-Zaventem (Code: BRU), Brussel-Charleroi (Code: CRL), Amsterdam (Code: AMS), Rotterdam (Code: RTM) of Eindhoven (Code: EIN). Informeer goed naar uw luchthaven van vertrek.

Transfers: Retourtransfers tussen de luchthaven en het hotel zijn exclusief. Indien beschikbaar kunt u met bijbetaling een transfer bijboeken tijdens de tweede stap van uw boeking. Luchthaven Heathrow op 15,9 km, luchthaven Londen City op 47 km, luchthaven Luton op 66,6 km, luchthaven Gatwick op 75,6 km, luchthaven Stansted op 79,4 km.

Belangrijke informatie wanneer u zonder vlucht boekt en de optie 'transfer' bijboekt of als deze standaard inbegrepen is:
Gelieve zo spoedig mogelijk uw vluchtgegevens door te geven middels het daarvoor bestemde formulier in uw account. Zonder deze informatie is het voor ons helaas niet mogelijk om uw transfers te organiseren.

Bagage: Voor bagage, maaltijden en andere services dient bij sommige luchtvaartmaatschappijen extra te worden betaald.

Tour, excursie of autoverhuur: U ontvangt hiervoor de benodigde documenten met uitgebreide beschrijving van uw verblijf of verhuur van de auto uiterlijk 3 weken voor vertrek.

Trein
In deze aanbieding heeft u de mogelijkheid te reizen met de Eurostar trein. De transfers tussen het station en het hotel zijn niet inbegrepen in de aanbieding. Het station van Eurostar, Saint Pancras, ligt op ongeveer 5 kilometer van het hotel.

 Praktische informatie:
- U reist in standaard klasse
- Vertrekstation: Brussel Midi
- Aankomststation: Londen Saint Pancras
- Vertrektijd Brussel naar Londen: op zijn laatst om 11.30u
- Vertrektijd Londen naar Brussel: niet voor 15.00u

- Let op: de tickets voor de Eurostar zijn niet te wijzigen en kunnen na aankoop ook niet terugbetaald worden.


Indien u kiest voor de treinreis, zult u de reisdocumenten met de definitieve vertrek- en aankomsttijden ongeveer 5 dagen na de reservering elektronisch ontvangen. U kunt uw tickets bij het station afhalen, via een automaat en met behulp van uw dossiernummer die op uw reisdocumenten staat.


Tickets voor de Eurostar trein kunnen daarnaast een extra voordeel met zich mee brengen: een 2 voor de prijs van 1-korting op vele musea in Londen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar de website van Eurostar.


Belangrijke informatie

Heeft u een paspoort en visum nodig? Bekijk het op de website van de overheid.

Voor België, klik hier.
Voor Nederland, klik hier.

Graag wijzen wij u erop dat voor sommige bestemmingen uw paspoort op de dag van vertrek nog 6 maanden geldig dient te zijn. Reisadviezen, algemene informatie over het land en de administratieve formaliteiten die nodig zijn voor het verblijf en die gevraagd worden aan burgers, kunnen geraadpleegd worden op de webpagina van de overheid.

Sinds 26 juni 2012 mogen de kinderen niet meer ingeschreven staan op de paspoort van hun ouders. Zij moeten dus in het bezit zijn van een eigen reisdocument.

Wanneer u de namen invoert tijdens het boekingsproces vragen wij u te verifiëren dat de voor- en achternamen die u invult dezelfde namen zijn als de namen op uw paspoort dat gebruikt zal worden voor de reis. Enige fouten zullen leiden tot wijzigingskosten om uw ticket aan te passen met de juiste gegevens.

Hoewel wij ernaar streven om u te voorzien van de meest actuele informatie, kunnen wij niet garanderen dat alle faciliteiten en diensten beschikbaar zullen zijn tijdens uw verblijf, vooral wanneer u reist buiten de belangrijkste vakantieperiodes.

Belangrijke informatie over vluchten

De beschikbaarheid van vluchtschema's getoond tijdens het reserveren in real time, kunnen variëren zowel in uren als in tarieven. Een convocatie wordt via de e-mail verstuurd, een paar dagen na de reservering.

Aangekochte vliegtickets worden niet terugbetaald, zo ook geen wijzigingen of annuleringen van de luchtvaartmaatschappij. De selectie van de vluchtschema's wordt gemaakt door de opdrachtgever (luchtvaartmaatschappij). Voyage Privé is niet verantwoordelijk voor late aankomst door wijzigingen in het vluchtschema.

In het geval dat de klant vluchten kiest met een tussenstop en genoodzaakt is een overnachting te nemen, dan dient de klant accommodatie voor de nacht te vinden op zijn eigen verantwoordelijkheid. Voyage Privé kan in geen geval deze kosten dragen. Controleer het aantal nachten van uw bestelling en het tijdstip van de toegang tot het hotel. Voyage Privé is niet verantwoordelijk indien vluchtschema's niet samenvallen met het moment van inchecken in het hotel.

Heeft u vragen met betrekking tot het boeken van een vlucht, dan kunt u deze rechtstreeks aan de luchtvaartmaatschappij vragen. De gegevens van de vluchten kunt u terugvinden op het e-ticket. Indien het type reservatie dit toelaat, kunt u (of bent u in enkele gevallen zelfs verplicht) online in te checken op de website van de luchtvaartmaatschappij, en dient u het ticket zelf uit te printen en mee te nemen naar de luchthaven.

Reisdocumenten

Nadat u de ontvangstbevestiging heeft ontvangen van uw aankoop en wanneer deze betaald is, sturen wij u per e-mail :

- Een document voor het transport in de vorm van een elektronisch ticket (wanneer u een aanbieding met transport heeft gekocht). In dit document vindt u alle informatie betreffende uw transport (tijd en plaats / informatie voor de check-in / bagage informatie).

- Een of meerdere boekingsbewijzen die bij aankomst gepresenteerd moet worden aan de receptie en aan de dienstverlener voor eventuele bijgeboekte opties.
U kunt hier ook alle adres- en contactgegevens van uw hotel of dienstverlener vinden.

Onze beloften

  • Aanbiedingen van zorgvuldig geselecteerde kwaliteitsreizen
  • Exclusieve prijzen en kortingen tot 70%
  • Raadpleeg onze hulprubriek 24 uur per dag, 7 dagen per week
Meer wetenMinder weten

Onze aanbiedingen zijn zorgvuldig gekozen vanwege hun hoge kwaliteit

- Curated aanbiedingen zorgvuldig geselecteerd door onze reisexperts.

- We zijn wereldwijd erkend in de toeristische sector.

- We ontwikkelen ons voortdurend en blijven ons verbeteren dankzij de feedback van onze leden.


Exclusieve prijzen en kortingen tot -70%

Onze flash-verkoop garandeert onze leden de beste tarieven op de markt.

- De flashverkoop van 7 dagen kan uitzonderlijk worden verlengd of aangevuld afhankelijk van beschikbare data.

- Dankzij onze hoog aangeschreven reputatie en groeiend ledenaantal onderhandelen wij de beste prijzen voor u.

- Een exclusieve korting op basis van de referentieprijs aangeboden door onze partners en leveranciers (maximale prijs geadverteerd voor een kamer en op basis van een pension, op een specifieke periode), gegarandeerd door middel van een contract voor elke verkoop.


We bieden betrouwbare, verantwoordelijke en hoogwaardige service.

Ons doel: onze leden een unieke en onvergetelijke reiservaring bieden.

- Een eenvoudige, inspirerende en innovatieve service, zowel op pc als mobiel.

- Lokale ondersteuning van professionals voor al uw vragen.

- Klantenservice die 6 dagen per week voor u beschikbaar is voor, tijdens en na uw reis.

  1. Voyage Privé
  2. Luxe vakantiehuis
  3. Hotel Clayton Chiswick 4*