Mercure Kensington 4* - Londen - Tot -70% | Voyage Privé

Dagelijkse selectie van uitzonderlijke reizen, exclusief gereserveerd voor onze leden.

Dagelijkse uitzonderlijke reizen, alleen voor onze leden.

Wij hebben getest en zijn fan

  • Verblijf vlak bij Kensington Palace in een chique en trendy hotel
  • Pak uw koffers uit in een comfortabele kamer met een moderne inrichting
  • Nip van een heerlijke cocktail in de bar van het hotel voordat u de winkelstraten bezoekt
  • En ook ... Proef van overheerlijke fish & chips in een traditionele pub

Welkom in ... Londen!

Staat een citytrip naar Londen al lang op uw verlanglijstje?
Boek snel uw verblijf in deze unieke, trendy en elegante hoofdstad. Het Mercure London Kensington 4* ligt in een levendige buurt vanwaar u gemakkelijk alle bezienswaardigheden kunt bezoeken.

En wie Londen zegt, zegt winkelen! Op een kwartiertje staat u in het Westfield London shoppingcenter. Maar ook de belangrijkste bezienswaardigheden van de stad wachten op u: Buckingham Palace, de Royal Albert Hall, Tower Bridge, het National History Museum ... Uw dagen zullen goed gevuld zijn! Pak snel uw koffers!

Uw hotel

Het Mercure London Kensington 4* heet u van harte welkom! Dit schitterende 4* hotel ligt tussen de buurten Kensington en Chelsea, in een van de meest exclusieve wijken van de stad.

Op wandelafstand van het hotel vindt u de metrostations Earls Court en Gloucester Road in de Albertopolis-buurt, zo genoemd ter ere van Prince Albert. Dit moderne designhotel is de perfecte uitvalsbasis om alle schatten van Londen te ontdekken. Veel plezier!

Uw kamer

Just for you
Onderhandeld voor jou:
  • Privilige Kamer

Privilege Kamer

Deze prachtige kamers hebben een stijlvolle inrichting en beschikken zelfs over een iPod docking station en een Nespresso-koffiezetapparaat.Na een drukke dag in de stad komt u hier helemaal tot rust en doet u weer voldoende krachten op voor de volgende dag!

Maximale kamercapaciteit:

Volwassenen Volwassenen
2 Volwassenen
1 Baby

Uw pension

Just for you
Onderhandeld voor jou:
  • Ontbijt
Begin de dag goed met een stevig Engels ontbijt, zodat u voldoende krachten hebt om op ontdekkingstocht te gaan in de stad. Maar u kunt ook richting de Lounge Bar voor heerlijke cocktails of andere dranken. Bezoek het restaurant, waar Mediterrane gerechten geserveerd worden, evenals een selectie van bieren en wijnen.

Activiteiten

Dankzij de gunstige ligging vlak bij twee metrostations, is dit hotel de ideale uitvalsbasis om de vele architecturale, culturele en natuurlijke schatten van de Engelse hoofdstad te ontdekken. Bezoek zeker het Kensington Palace, op slechts enkele passen van uw hotel!

Als u sportief bent aangelegd, kunt u gebruik maken van de recent geopende fitness van het Gym Way Kensington, dat op slechts 1 minuut wandelafstand van het hotel ligt.

Uw reis

Informatie over uw vluchten

Indien u een aanbieding met vlucht kiest, zijn deze met een reguliere of chartermaatschappij en heeft u de keuze tussen economy class (inbegrepen) of business class (optioneel en met supplement). U kunt uw gewenste vertrektijden zelf kiezen tijdens uw reservering. Wees voorzichtig wanneer u de vluchten kiest; vertrek- en aankomstluchthavens kunnen verschillen.

Onze vluchten vertrekken uit Brussel-Zaventem (code: BRU), Brussel-Charleroi (code: CRL), Amsterdam (code: AMS), Rotterdam (code: RTM), Eindhoven (code: EIN) of indien beschikbaar vanuit Oostende, Antwerpen, Luik, Rijsel of Parijs. Informeer goed naar uw luchthaven van vertrek.

Sommige vluchten vinden 's nachts plaats, een vroege aankomst in het hotel is dus mogelijk. U kunt te allen tijde vragen aan de receptie bij aankomst of uw kamer al beschikbaar is.

De beschikbaarheid van vluchtschema's getoond tijdens het reserveren in real time, kunnen variëren zowel in uren als in tarieven. Een convocatie wordt via de e-mail verstuurd, een paar dagen na de reservering. Aangekochte vliegtickets worden niet terugbetaald, zo ook geen wijzigingen of annuleringen van de luchtvaartmaatschappij.

De selectie van de vluchtschema's wordt gemaakt door de opdrachtgever (luchtvaartmaatschappij). Voyage Privé is niet verantwoordelijk voor late aankomst door wijzigingen in het vluchtschema. In het geval dat de klant vluchten kiest met een tussenstop en genoodzaakt is een overnachting te nemen, dan dient de klant accommodatie voor de nacht te vinden op zijn eigen verantwoordelijkheid. Voyage Privé kan in geen geval deze kosten dragen. Controleer het aantal nachten van uw bestelling en het tijdstip van de toegang tot het hotel. Voyage Privé is niet verantwoordelijk indien vluchtschema's niet samenvallen met het moment van inchecken in het hotel. Heeft u vragen met betrekking tot het boeken van een vlucht, dan kunt u deze rechtstreeks aan de luchtvaartmaatschappij vragen.

De gegevens van de vluchten kunt u terugvinden op het e-ticket. Indien het type reservatie dit toelaat, kunt u (of bent u in enkele gevallen zelfs verplicht) online in te checken op de website van de luchtvaartmaatschappij, en dient u het ticket zelf uit te printen en mee te nemen naar de luchthaven.

Aangezien wij de vluchttijden niet beheren, kan Voyage Privé niet verantwoordelijk worden gehouden voor een late vlucht op de 1e dag en een vroege vlucht op uw laatste dag.

... verder lezen

Optioneel met de Eurostar naar Londen
Indien u een aanbieding met vlucht reserveert vanuit Brussel, heeft u in de tweede stap van het boekingsproces de mogelijkheid om met de Eurostar trein te reizen. De transfers tussen het station en het hotel zijn niet inbegrepen in de aanbieding.

Praktische informatie:
- U reist in standaard klasse
- Vertrekstation: Brussel Midi
- Aankomststation: Londen Saint Pancras
- U kunt uw vertrektijden kiezen tijdens de tweede stap van uw boekingsproces
- Standaard inbegrepen voor volwassenen: 2 stuks bagage (tot max. 85 cm lang) en 1 kleine handbagage. Buggy's en kinderwagens mogen gratis mee naast uw individuele toegelaten bagage. U moet ze wel opvouwen en opbergen in het bagagerek boven uw zitplaats.
- Let op: de tickets voor de Eurostar zijn niet te wijzigen en kunnen na aankoop ook niet terugbetaald worden.

Indien u kiest voor de treinreis, zult u de reisdocumenten ongeveer 5 dagen na de reservering elektronisch ontvangen. U kunt uw tickets bij het station afhalen, via een automaat en met behulp van uw dossiernummer die op uw reisdocumenten staat.

Tickets voor de Eurostar trein kunnen daarnaast een extra voordeel met zich mee brengen: een 2 voor de prijs van 1-korting op vele musea in Londen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar de website van Eurostar.

... verder lezen

Uw bagage

Voor bagage, maaltijden en andere services dient bij sommige luchtvaartmaatschappijen extra te worden betaald. Om te weten of bij uw vliegtickets een stuk ruimbagage is inbegrepen, klikt u op 'details' bij het kiezen van uw vluchten op het moment van uw reservering. Indien u geen bagage heeft toegevoegd aan uw reservering, kunt u vóór uw vertrek op de site van de luchtvaartmaatschappij met behulp van uw bookingsreferentie tegen extra tarief een extra ruimbagage toevoegen. De tarieven zijn onderhevig aan wijzigingen.

... verder lezen

Uw transfers

Retourtransfers tussen de luchthaven en het hotel zijn exclusief. Indien beschikbaar kunt u met bijbetaling een transfer bijboeken tijdens de tweede stap van uw boeking.

Belangrijke informatie wanneer u zonder vlucht boekt en de optie 'transfer' bijboekt of als deze standaard inbegrepen is: Gelieve zo spoedig mogelijk uw vluchtgegevens door te geven middels het daarvoor bestemde formulier in uw account. Zonder deze informatie is het voor ons helaas niet mogelijk om uw transfers te organiseren.

... verder lezen

Extra opties

Skip-the-lineticket voor The London Eye

Extra opties
Vermijd wachtrijen dankzij uw skip-the-lineticket en stap in het beroemde reuzenrad London Eye om Londen te verkennen vanuit een ander perspectief.

Info: Elke dag geldig

London Pass®: monumenten en bezienswaardigheden – 2 dagen

Extra opties
Ontdek het beste van Londen dankzij de London Pass® die u toegang biedt voor een periode van 48u tot bepaalde musea, bezienswaardigheden en bus tours en waarmee u wachtrijen vermijdt voor de beste bezienswaardigheden van Londen. U kunt meer dan 50 plaatsen en belangrijke monumenten van de Engelse hoofdstad bezoeken!

Info:
-De transportpas is niet inbegrepen in de London Pass®
-De London Pass® biedt geen toegang tot de tijdelijke tentoonstellingen noch tot de rondleidingen met gids

De hoogtepunten van Londen met de bus en de boot – 2 dagen

Extra opties
Hop, stap op de bus en laat u leiden door deze hoofdstad!

Ontdek het beste van Londen dankzij deze Pass die u onbeperkte toegang biedt voor een periode van 48 uur tot een dubbeldekker, waarbij u kunt op- of afstappen naar wens aan de talrijke haltes op de 3 voorgestelde routes, allemaal in de buurt van de belangrijkste bezienswaardigheden van de stad. Een rondvaart van 30 minuten op de Theems en een wandeling met gids zijn eveneens inbegrepen in de Pass.

Buckingham Palace, Westminster Abbey, St Paul’s Cathedral of de Tower of London zullen geen geheimen meer hebben voor u dankzij de meertalige audiotour die uw bezoek zal kleuren met de geschiedenis en anekdotes van de stad en haar monumenten.

Info:
-Elke dag, audiotours in het Nederlands
-De rondvaart gaat van Westminster Pier tot de Tower of London en duurt ongeveer 30 minuten
-De wandeling met gids start om 10.30 uur en duurt 1.30 uur

Ligging

1A Lexham Gardens, Kensington, Londen W8 5JJ, Verenigd Koninkrijk

De afstand tussen de luchthaven van Londen City en uw hotel bedraagt 20 km.
De afstand tussen de luchthaven van Londen Heathrow en uw hotel bedraagt 17 km.
De afstand tussen de luchthaven van Londen Gatwick en uw hotel bedraagt 84 km.

Details over het hotel

Alle praktische informatie over het hotel:
Het hotel is niet toegankelijk voor personen met beperkte mobiliteit
Aantal kamers in het hotel: 82
Check-in: 14.00 uur
Check-out: 11.00 uur
Huisdieren zijn niet toegestaan

De toeristenbelasting moet ter plaatse betaald worden en is niet inbegrepen in deze aanbieding. Tarieven en tijden zijn indicatief en zijn onder voorbehoud van wijzigingen.

Algemene verkoopvoorwaarden van toepassing.

Het hotel beschikt over*:

  • 24-uursreceptie
  • Conciërgeservice
  • Bagageopslag
  • Excursiebalie
  • Wifi
  • Wasservice (met toeslag)
  • Kluis bij de receptie
  • Printer/Fax (met toeslag)
  • Pendeldienst naar de luchthaven (met toeslag)

De kamers zijn uitgerust met*:

  • Kabel- en satelliet TV
  • Bureau
  • Wifi
  • Benodigdheden voor thee en koffie
  • Airconditioning / Verwarming
  • Badkamer met douche of ligbad
  • Haardroger

*Voor sommige voorzieningen/diensten wordt er een toeslag gerekend, ter plekke te betalen. Sommige voorzieningen/diensten zijn onder voorbehoud en kunnen niet beschikbaar zijn.

Belangrijke informatie

Heeft u een paspoort en visum nodig? Bekijk het op de website van de overheid.
Voor België, klik hier.
Voor Nederland, klik hier.

Graag wijzen wij u erop dat voor sommige bestemmingen uw paspoort op de dag van vertrek nog 6 maanden geldig dient te zijn. Reisadviezen, algemene informatie over het land en de administratieve formaliteiten die nodig zijn voor het verblijf en die gevraagd worden aan burgers, kunnen geraadpleegd worden op de webpagina van de overheid.

Sinds 26 juni 2012 mogen de kinderen niet meer ingeschreven staan op de paspoort van hun ouders. Zij moeten dus in het bezit zijn van een eigen reisdocument.

Wanneer u de namen invoert tijdens het boekingsproces vragen wij u te verifiëren dat de voor- en achternamen die u invult dezelfde namen zijn als de namen op uw paspoort dat gebruikt zal worden voor de reis. Enige fouten zullen leiden tot wijzigingskosten om uw ticket aan te passen met de juiste gegevens.

Hoewel wij ernaar streven om u te voorzien van de meest actuele informatie, kunnen wij niet garanderen dat alle faciliteiten en diensten beschikbaar zullen zijn tijdens uw verblijf, vooral wanneer u reist buiten de belangrijkste vakantieperiodes.

Informatie over onze aanbiedingen

Indien u een eenpersoonskamer boekt, kan de kamerbezetting niet worden gegarandeerd. Volgens beschikbaarheid wordt u ondergebracht in een éénpersoonskamer, tweepersoonskamer met twee enkele bedden of een tweepersoonskamer met een dubbel bed.

De ligging op onze kaart dient alleen als richtlijn en kan afwijken van de werkelijke locatie van het hotel.

Uw contactgegevens kunnen worden doorgegeven aan het hotel, zodat ze contact met u kunnen opnemen om uw reservering te bespreken voordat u aankomt.

Bij aankomst kan u worden gevraagd om een creditcard voor te leggen om eventuele aankopen in het hotel te waarborgen. Hoewel we ons inspannen om actuele informatie te verstrekken, kunnen we niet garanderen dat alle hotelfaciliteiten en -services beschikbaar zullen zijn tijdens uw verblijf, vooral wanneer u buiten de belangrijkste vakantieperioden reist.

De waardering van het hotel wordt gequoteerd met een aantal sterren. Deze voorwaarden kunnen verschillen afhankelijk van het land van reizen.

Onze beloften

  • Aanbiedingen van zorgvuldig geselecteerde kwaliteitsreizen
  • Exclusieve prijzen en kortingen tot 70%
  • Raadpleeg onze hulprubriek 24 uur per dag, 7 dagen per week
Meer wetenMinder weten

Onze aanbiedingen zijn zorgvuldig gekozen vanwege hun hoge kwaliteit

- Curated aanbiedingen zorgvuldig geselecteerd door onze reisexperts.

- We zijn wereldwijd erkend in de toeristische sector.

- We ontwikkelen ons voortdurend en blijven ons verbeteren dankzij de feedback van onze leden.


Exclusieve prijzen en kortingen tot -70%

Onze flash-verkoop garandeert onze leden de beste tarieven op de markt.

- De flashverkoop van 7 dagen kan uitzonderlijk worden verlengd of aangevuld afhankelijk van beschikbare data.

- Dankzij onze hoog aangeschreven reputatie en groeiend ledenaantal onderhandelen wij de beste prijzen voor u.

- Een exclusieve korting op basis van de referentieprijs aangeboden door onze partners en leveranciers (maximale prijs geadverteerd voor een kamer en op basis van een pension, op een specifieke periode), gegarandeerd door middel van een contract voor elke verkoop.


We bieden betrouwbare, verantwoordelijke en hoogwaardige service.

Ons doel: onze leden een unieke en onvergetelijke reiservaring bieden.

- Een eenvoudige, inspirerende en innovatieve service, zowel op pc als mobiel.

- Lokale ondersteuning van professionals voor al uw vragen.

- Klantenservice die 6 dagen per week voor u beschikbaar is voor, tijdens en na uw reis.

  1. Voyage Privé
  2. Luxe vakantiehuis
  3. Mercure Kensington 4*