Hotel Eden Spiez 4* - Spiez - Tot -70% | Voyage Privé

Dagelijkse selectie van uitzonderlijke reizen, exclusief gereserveerd voor onze leden.

Dagelijkse uitzonderlijke reizen, alleen voor onze leden.

Wij hebben getest en zijn fan

  • Verblijf in een gezellige Comfort Kamer met zicht op het dorp of het meer
  • Ontspan na een dag vol activiteiten met een welverdiende massage
  • Profiteer van de directe omgeving van de Thunersee

De beoordeling van onze klanten

Welkom in ... Spiez!

Spiez ligt direct aan het meer van Thun en biedt alles wat u nodig heeft voor een ontspannend verblijf: een indrukwekkend bergpanorama, een prachtig zicht op het meer, een gezellige stad, sport en cultuur. Het maakt niet uit in welk seizoen u naar hier vertrekt, er valt altijd wat te beleven. Ga van de besneewde pistes naar beneden in het dal, warm u op met een kopje koffie en wandel langs de oever van het meer. 

Uw hotel

Hotel Eden Spiez 4* is een traditioneel hotel sinds 1903. Van wellness tot sport en lekker eten - hier wordt u van top tot teen verwend. Het hotel is idyllisch gelegen in een park op een helling en biedt een prachtig uitzicht op het meer van Thun en het unieke bergpanorama, dat u ook kunt bewonderen in de onlangs geopende Eden Spa.

Uw kamer

Just for you
Speciaal voor u:
  • Comfort Kamer met zicht op het dorp of Comfort Kamer met zicht op het meer

Comfort Kamer

U overnacht in een Comfort Kamer, met zicht op het dorp of het meer. Dankzij de rustige kleuren en de huiselijke sfeer voelt u zich direct thuis. Een ware oase van welzijn die rust en ontspanning biedt. Profiteer van uw comfortabel bed, lees een goed boek in de leeshoek of geniet gewoon van het prachtige uitzicht.

Maximale kamercapaciteit:

Volwassenen Volwassenen
2 Volwassenen
+
1 Kind
+
1 Baby

Uw pension

Just for you
Speciaal voor u:
  • Ontbijt
  • Taartjes in de namiddag
Optioneel en tegen bijbetaling kunt u ook kiezen voor een driegangendiner of a-la-cartediner in de Bistro Bar.

Profiteer 's morgens van een rijkelijk ontbijt. Geniet van hartige of zoete gerechten en begin de dag op de juiste voet. Het hotel biedt voor al uw andere maaltijden gastronomische hoogstandjes in verschillende restaurants en bars.

Activiteiten

Just for you
Speciaal voor u:
  • Toegang tot de spa
  • Kortingskaart voor de Thunersee regio
  • 1 toegang tot het Casino Interlaken
Trakteer uzelf op een dag van rust en ontspanning. Ontdek pure wellness in een exclusieve sfeer in de Eden Spa van maar liefst 650 m² met ligweiden. Laat u heerlijk verwennen met een massage voordat u de natuur intrekt!

Uw reis

Informatie over uw vluchten

Indien u een aanbieding met vlucht kiest, zijn de vluchten met een reguliere of chartermaatschappij en heeft u de keuze tussen economy class (inbegrepen) of business class (optioneel en met bijbetaling). U kunt uw gewenste vertrektijden zelf kiezen tijdens uw reservering. Wees voorzichtig wanneer u de vluchten kiest; vertrek- en aankomstluchthavens kunnen verschillen.

Onze vluchten vertrekken vanaf Brussel-Zaventem (code: BRU), Brussel-Charleroi (code: CRL), Amsterdam (code: AMS), Rotterdam (code: RTM) en Eindhoven (code: EIN), of u kunt zelf een andere luchthaven van vertrek selecteren.

Sommige vluchten vinden 's nachts plaats, een vroege aankomst in het hotel is dus mogelijk. U kunt te allen tijde vragen aan de receptie bij aankomst of uw kamer al beschikbaar is. 

De beschikbaarheid van vluchtschema's getoond tijdens het reserveren in real time, kunnen variëren zowel in uren als in tarieven. Een convocatie wordt via de e-mail verstuurd, een paar dagen na de reservering. Aangekochte vliegtickets worden niet terugbetaald, zo ook geen wijzigingen of annuleringen van de luchtvaartmaatschappij. 

De selectie van de vluchtschema's wordt gemaakt door de opdrachtgever (luchtvaartmaatschappij). Voyage Privé is niet verantwoordelijk voor late aankomst door wijzigingen in het vluchtschema. In het geval dat u kiest voor vluchten met een tussenstop en genoodzaakt bent een overnachting te boeken, dan is dit uw eigen verantwoordelijkheid. Voyage Privé kan in geen geval deze kosten dragen. Controleer het aantal nachten van uw reservering en het check-in tijden van het hotel. Voyage Privé is niet verantwoordelijk indien vluchtschema's niet samenvallen met het moment van inchecken in het hotel. Aangezien wij de vluchttijden niet beheren, kan Voyage Privé tevens niet verantwoordelijk worden gehouden voor een late vlucht op de eerste dag en een vroege vlucht op uw laatste dag. Heeft u vragen met betrekking tot het boeken van een vlucht, dan kunt u deze rechtstreeks aan de luchtvaartmaatschappij stellen.

De gegevens van de vluchten kunt u terugvinden op uw e-ticket. Indien het type reservering dit toelaat, kunt u (of bent u in veel gevallen zelfs verplicht) online in te checken op de website van de luchtvaartmaatschappij, en dient u het ticket zelf uit te printen en mee te nemen naar de luchthaven.

Sommige vliegtickets bevatten een treinreis als onderdeel van het traject. Wanneer een treinreis voorafgaat aan uw vlucht, bent u verplicht om de treinreis te gebruiken. Indien u dit niet doet wordt dit als no-show aangemerkt en worden vervolgtickets mogelijk geannuleerd. Als gevolg hiervan zult u verplicht zijn om hoge wijzigingskosten te betalen op de luchthaven om alsnog uw vlucht te kunnen nemen. Voyage Privé kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor deze kosten.

... verder lezen

Uw bagage

Voor bagage, maaltijden en andere services dient bij sommige luchtvaartmaatschappijen extra te worden betaald. Om te weten of bij uw vliegtickets een stuk ruimbagage is inbegrepen, klikt u op 'details' bij het kiezen van uw vluchten op het moment van uw reservering. Indien u geen bagage heeft toegevoegd aan uw reservering, kunt u vóór uw vertrek op de site van de luchtvaartmaatschappij met behulp van uw bookingsreferentie tegen extra tarief een extra ruimbagage toevoegen. De tarieven zijn onderhevig aan wijzigingen.

... verder lezen

Uw transfers

Retourtransfers tussen de luchthaven en het hotel zijn exclusief. Indien beschikbaar kunt u tegen bijbetaling een transfer bijboeken tijdens de tweede stap van uw boeking.

Belangrijke informatie wanneer u zonder vlucht boekt en de optie 'transfer' bijboekt of als deze standaard inbegrepen is: Gelieve zo spoedig mogelijk uw vluchtgegevens door te geven middels het daarvoor bestemde formulier in uw account. Zonder deze informatie is het voor ons helaas niet mogelijk om uw transfers te organiseren.

... verder lezen

Uw optionele huurauto

Om de mooiste plekken van uw bestemming in alle vrijheid te kunnen ontdekken, bieden wij u in de volgende stap van het boekingsproces een optionele huurauto aan. Dankzij Voyage Privé profiteert u van gunstige voorwaarden bij Sixt, zodat u de hele wereld kunt ontdekken achter het stuur van uw favoriete auto!
Deze optie is alleen beschikbaar voor aanbiedingen met vlucht en wordt enkel getoond indien het Sixt-kantoor geopend is op uw aankomsttijd.

Het originele rijbewijs, leesbaar en geldig gedurende minstens 1 jaar moet worden voorgelegd worden wanneer u het voertuig ophaalt (afhankelijk van de voorwaarden van de verhuurder). Voor het verzekeren van uw voertuig moet een creditkaart op naam van de bestuurder worden getoond (houd er rekening mee dat Visa Electron- of Maestro-kaarten niet door de verhuurders worden geaccepteerd). In geval van weigering van uw kant, heeft de huurder het recht om uw huurauto te annuleren. Huur per 24 uur. Voor eventuele bijkomende uren kan een toeslag gelden. Tarieven zijn indicatief onder voorbehoud van wijzigingen.

... verder lezen

Ligging

Seestr. 58, 3700 Spiez, Zwitserland

De afstand tussen de luchthaven van Bern en uw hotel bedraagt 35 km.

Details over het hotel

Alle praktische informatie over het hotel:
Het hotel is niet toegankelijk voor personen met beperkte mobiliteit.
Aantal kamers in het hotel: 70
Check-in: 15.00 uur
Check-out: 11.00 uur
Huisdieren zijn toegestaan (CHF 25 per dier per nacht). Neem contact op met het hotel indien u uw huisdier wenst mee te nemen.

De toeristenbelasting (CHF 3,50 per persoon per nacht) moet ter plaatse betaald worden en is niet inbegrepen in deze aanbieding. Tarieven en tijden zijn indicatief en zijn onder voorbehoud van wijzigingen.

Algemene verkoopvoorwaarden van toepassing.

Het hotel beschikt over*:

  • Receptie
  • Lift
  • Bagageservice
  • Leeszaal
  • Wintertuin
  • Wifi

De kamers zijn uitgerust met*:

  • Bad of douche
  • Toilet
  • Haardroger
  • Airconditioning
  • Verwarming
  • Minibar (tegen betaling)
  • Radio
  • Telefoon
  • Wifi
  • Badjas en slippers
  • TV
  • Kluis

Activiteiten bij het hotel*:

  • Binnenzwembad
  • Stoombad
  • Finse sauna
  • Biologische sauna
  • Ontspanningsruimte
  • Avontuurlijke douches
  • Zoutgrot
  • Beautycentrum
  • Massage
  • Fitness
  • Fietsverhuur

*Voor sommige voorzieningen/diensten wordt er een toeslag gerekend, deze dient ter plekke betaald te worden. Sommige voorzieningen/diensten zijn onder voorbehoud en kunnen niet beschikbaar zijn.

Belangrijke informatie

Heeft u een paspoort en visum nodig? Bekijk het op de website van de overheid.
Voor België, klik hier.
Voor Nederland, klik hier.

Graag wijzen wij u erop dat voor sommige bestemmingen uw paspoort op de dag van vertrek nog 6 maanden geldig dient te zijn. Reisadviezen, algemene informatie over het land en de administratieve formaliteiten die nodig zijn voor het verblijf en die gevraagd worden aan burgers, kunnen geraadpleegd worden op de webpagina van de overheid.

Sinds 26 juni 2012 mogen de kinderen niet meer ingeschreven staan op de paspoort van hun ouders. Zij moeten dus in het bezit zijn van een eigen reisdocument.

Wanneer u de namen invoert tijdens het boekingsproces vragen wij u te verifiëren dat de voor- en achternamen die u invult dezelfde namen zijn als de namen op uw paspoort dat gebruikt zal worden voor de reis. Enige fouten zullen leiden tot wijzigingskosten om uw ticket aan te passen met de juiste gegevens.

Hoewel wij ernaar streven om u te voorzien van de meest actuele informatie, kunnen wij niet garanderen dat alle faciliteiten en diensten beschikbaar zullen zijn tijdens uw verblijf, vooral wanneer u reist buiten de belangrijkste vakantieperiodes.

Informatie over onze aanbiedingen

Indien u een eenpersoonskamer boekt, kan de kamerbezetting niet worden gegarandeerd. Volgens beschikbaarheid wordt u ondergebracht in een éénpersoonskamer, tweepersoonskamer met twee enkele bedden of een tweepersoonskamer met een dubbel bed.

De ligging op onze kaart dient alleen als richtlijn en kan afwijken van de werkelijke locatie van het hotel.

Uw contactgegevens kunnen worden doorgegeven aan het hotel, zodat ze contact met u kunnen opnemen om uw reservering te bespreken voordat u aankomt.

Bij aankomst kan u worden gevraagd om een creditcard voor te leggen om eventuele aankopen in het hotel te waarborgen. Hoewel we ons inspannen om actuele informatie te verstrekken, kunnen we niet garanderen dat alle hotelfaciliteiten en -services beschikbaar zullen zijn tijdens uw verblijf, vooral wanneer u buiten de belangrijkste vakantieperioden reist.

De waardering van het hotel wordt gequoteerd met een aantal sterren. Deze voorwaarden kunnen verschillen afhankelijk van het land van reizen.

Onze beloften

  • Aanbiedingen van zorgvuldig geselecteerde kwaliteitsreizen
  • Exclusieve prijzen en kortingen tot 70%
  • Onze diensten zijn kwalitatief, betrouwbaar en reactief
Meer wetenMinder weten

Onze aanbiedingen zijn zorgvuldig gekozen vanwege hun hoge kwaliteit

- Curated aanbiedingen zorgvuldig geselecteerd door onze reisexperts.

- We zijn wereldwijd erkend in de toeristische sector.

- We ontwikkelen ons voortdurend en blijven ons verbeteren dankzij de feedback van onze leden.


Exclusieve prijzen en kortingen tot -70%

Onze flash-verkoop garandeert onze leden de beste tarieven op de markt.

- De flashverkoop van 7 dagen kan uitzonderlijk worden verlengd of aangevuld afhankelijk van beschikbare data.

- Dankzij onze hoog aangeschreven reputatie en groeiend ledenaantal onderhandelen wij de beste prijzen voor u.

- Een exclusieve korting op basis van de referentieprijs aangeboden door onze partners en leveranciers (maximale prijs geadverteerd voor een kamer en op basis van een pension, op een specifieke periode), gegarandeerd door middel van een contract voor elke verkoop.


We bieden betrouwbare, verantwoordelijke en hoogwaardige service.

Ons doel: onze leden een unieke en onvergetelijke reiservaring bieden.

- Een eenvoudige, inspirerende en innovatieve service, zowel op pc als mobiel.

- Lokale ondersteuning van professionals voor al uw vragen.

- Klantenservice die 6 dagen per week voor u beschikbaar is voor, tijdens en na uw reis.

  1. Voyage Privé
  2. Luxe vakantiehuis
  3. Hotel Eden Spiez 4*