Oberwaid - Das Hotel Die Klinik 4* - Zurich - Tot -70% | Voyage Privé

Dagelijkse selectie van uitzonderlijke reizen, exclusief gereserveerd voor onze leden.

Dagelijkse uitzonderlijke reizen, alleen voor onze leden.

Wij hebben getest en zijn fan

  • Profiteer van de uitstekende wellnessfaciliteiten en geniet van een op en top ontspannen verblijf
  • Kies voor de atypisch ingerichte Junior Suite
  • Neem plaats in het hotelrestaurant en bewonder het uitzicht over het wereldberoemde Bodenmeer

Welkom in... Zwitserland

Trakteer uzelf op een pauze in een prachtige omgeving! Het Hotel Oberwaid - Das Hotel Die Klinik 4* is rustig gelegen op het platteland, op slechts 7 km van de culturele stad Sankt Gallen en enkele minuten van de oevers van het Bodenmeer.

Sankt Gallen betovert zijn bezoekers met een schilderachtige oude stad en een rijk historisch erfgoed. De abdijwijk, met zijn barokke kathedraal en de beroemde abdijbibliotheek, die op de Unesco-Werelderfgoedlijst staat, wordt beschouwd als een iconisch monument van de stad. In deze schitterende omgeving heeft u de keuze uit talrijke excursiemogelijkheden, en ook wandelaars en fietsers komen hier moeiteloos aan hun trekken! Waar wacht u nog op? 

Uw hotel

Het Oberwaid - Das Hotel Die Klinik 4* is de ideale plek voor een verblijf vol ontspanning en plezier. Het park van het hotel heeft indrukwekkende oude bomen en nodigt uit tot ontspanning. De moderne architectuur en de lichte hal gaan harmonieus over in het landschap. Een restaurant, comfortabele kamers en een grote spa zorgen ervoor dat u zich volledig op uw gemak voelt!

Uw kamer

Just for you
Onderhandeld voor jou:
  • Superior Kamer of Junior Suite
  • Upgrade naar Superior Kamer met meerzicht, naar gelang beschikbaarheid

Superior Kamer (34 m²)

Een verblijf in deze lichte, moderne en comfortabel ingerichte kamer staat garant voor perfectie. Op deze schitterende plek is het een waar plezier om 's morgens te ontwaken... Pure verwennerij in een magnifiek kader!

Maximale kamercapaciteit:

Volwassenen Volwassenen
2 Volwassenen
+
1 Kind

Junior Suite (53 m²)

De grote en stralende Junior Suite is de ideale uitvalsbasis voor een verblijf in Oost-Zwitserland. Dankzij de onberispelijke faciliteiten en afwerking mag u rekenen op een onvergetelijke vakantie-ervaring! 

Maximale kamercapaciteit:

Volwassenen Volwassenen
2 Volwassenen
+
2 Kinderen
of
Volwassenen Volwassenen Volwassenen
3 Volwassenen
+
1 Kind

Uw pension

Just for you
Onderhandeld voor jou:
  • Ontbijt
  • Kortingsbon van 50 Zwitserse frank voor het restaurant, per kamer en per verblijf
In het restaurant Seeblick maakt u kennis met het culinaire concept van SMART Cuisine. Chef-kok Daniel Brunner bewijst dat plezier, duurzaamheid en gezond eten perfect samengaan. U dineert in een lichte kamer en geniet van een prachtig uitzicht op het Bodenmeer!

Activiteiten

Just for you
Onderhandeld voor jou:
  • Kortingsbon van 50 Zwitserse frank voor de spa, per kamer en per verblijf
In de Oberwaid Tau Spa staat alles in het teken van uw welzijn en ontspanning. Deze formidabele oase is uitgerust met twee hamams, een biologische sauna, een openluchtjacuzzi, een binnenzwembad, een private spa-suite, zes individuele behandelkamers en drie ontspanningsruimtes. Alle behandelingen zijn gecertificeerd en worden gegarandeerd uitgevoerd door ervaren professionals. Uw vakantie was nog nooit zo rustgevend!

Uw reis

Informatie over uw vluchten

Indien u een aanbieding met vlucht kiest, zijn deze met een reguliere of chartermaatschappij en heeft u de keuze tussen economy class (inbegrepen) of business class (optioneel en met supplement). U kunt uw gewenste vertrektijden zelf kiezen tijdens uw reservering. Wees voorzichtig wanneer u de vluchten kiest; vertrek- en aankomstluchthavens kunnen verschillen.

Onze vluchten vertrekken uit Brussel-Zaventem (code: BRU), Brussel-Charleroi (code: CRL), Amsterdam (code: AMS), Rotterdam (code: RTM), Eindhoven (code: EIN) of indien beschikbaar vanuit Oostende, Antwerpen, Luik, Rijsel of Parijs. Informeer goed naar uw luchthaven van vertrek.

Sommige vluchten vinden 's nachts plaats, een vroege aankomst in het hotel is dus mogelijk. U kunt te allen tijde vragen aan de receptie bij aankomst of uw kamer al beschikbaar is.

De beschikbaarheid van vluchtschema's getoond tijdens het reserveren in real time, kunnen variëren zowel in uren als in tarieven. Een convocatie wordt via de e-mail verstuurd, een paar dagen na de reservering. Aangekochte vliegtickets worden niet terugbetaald, zo ook geen wijzigingen of annuleringen van de luchtvaartmaatschappij.

De selectie van de vluchtschema's wordt gemaakt door de opdrachtgever (luchtvaartmaatschappij). Voyage Privé is niet verantwoordelijk voor late aankomst door wijzigingen in het vluchtschema. In het geval dat de klant vluchten kiest met een tussenstop en genoodzaakt is een overnachting te nemen, dan dient de klant accommodatie voor de nacht te vinden op zijn eigen verantwoordelijkheid. Voyage Privé kan in geen geval deze kosten dragen. Controleer het aantal nachten van uw bestelling en het tijdstip van de toegang tot het hotel. Voyage Privé is niet verantwoordelijk indien vluchtschema's niet samenvallen met het moment van inchecken in het hotel. Heeft u vragen met betrekking tot het boeken van een vlucht, dan kunt u deze rechtstreeks aan de luchtvaartmaatschappij vragen.

De gegevens van de vluchten kunt u terugvinden op het e-ticket. Indien het type reservatie dit toelaat, kunt u (of bent u in enkele gevallen zelfs verplicht) online in te checken op de website van de luchtvaartmaatschappij, en dient u het ticket zelf uit te printen en mee te nemen naar de luchthaven.

Aangezien wij de vluchttijden niet beheren, kan Voyage Privé niet verantwoordelijk worden gehouden voor een late vlucht op de 1e dag en een vroege vlucht op uw laatste dag.

... verder lezen

Uw bagage

Voor bagage, maaltijden en andere services dient bij sommige luchtvaartmaatschappijen extra te worden betaald. Om te weten of bij uw vliegtickets een stuk ruimbagage is inbegrepen, klikt u op 'details' bij het kiezen van uw vluchten op het moment van uw reservering. Indien u geen bagage heeft toegevoegd aan uw reservering, kunt u vóór uw vertrek op de site van de luchtvaartmaatschappij met behulp van uw bookingsreferentie tegen extra tarief een extra ruimbagage toevoegen. De tarieven zijn onderhevig aan wijzigingen.

... verder lezen

Uw transfers

Retourtransfers tussen de luchthaven en het hotel zijn exclusief. Indien beschikbaar kunt u met bijbetaling een transfer bijboeken tijdens de tweede stap van uw boeking.

Belangrijke informatie wanneer u zonder vlucht boekt en de optie 'transfer' bijboekt of als deze standaard inbegrepen is: Gelieve zo spoedig mogelijk uw vluchtgegevens door te geven middels het daarvoor bestemde formulier in uw account. Zonder deze informatie is het voor ons helaas niet mogelijk om uw transfers te organiseren.

... verder lezen

Het weer

Jan
min : -3°C max : 2°C
Feb
min : -2°C max : 5°C
Mrt
min : 1°C max : 10°C
Apr
min : 4°C max : 15°C
Mei
min : 8°C max : 19°C
Jun
min : 12°C max : 23°C
Jul
min : 14°C max : 25°C
Aug
min : 13°C max : 24°C
Sep
min : 11°C max : 20°C
Okt
min : 6°C max : 14°C
Nov
min : 2°C max : 7°C
Dec
min : -2°C max : 3°C

Ligging

Rorschacher Strasse 311, Sankt Gallen 9016, Zwitserland

De afstand tussen de luchthaven van Zürich en uw hotel bedraagt 86 km.

Details over het hotel

Alle praktische informatie over het hotel:
Het hotel is toegankelijk voor personen met beperkte mobiliteit - neemt u hiervoor met ons contact op mocht u hiervan gebruik willen maken.
Aantal kamers in het hotel: 140
Check-in: 15.00 uur
Check-out: 12.00 uur
Huisdieren zijn niet toegestaan

De toeristenbelasting (ongeveer CHF4/nacht/persoon) moet ter plaatse betaald worden en is niet inbegrepen in deze aanbieding. Tarieven en tijden zijn indicatief en zijn onder voorbehoud van wijzigingen.

Algemene verkoopsvoorwaarden van toepassing. 

Het hotel beschikt over*:

  • Roomservice
  • Wifi
  • Zakencentrum met internettoegang
  • Conciërgeservice
  • Pendeldienst
  • Droogkuis
  • Meertalig personeel
  • Wasservice

De kamers zijn uitgerust met*:

  • Benodigdheden voor thee en koffie
  • Kluisje
  • Televisie met satellietzenders
  • Telefoon
  • Airconditioning / Verwarming
  • Haardroger
  • Wekservice
  • Balkon
  • Radio
  • Bureau
  • Zithoek
  • Toilet
  • Grote bedden (meer dan 2 meter lang)
  • Slippers
  • Communicerende kamers beschikbaar
  • Privétoegang
  • Geluidsisolatie
  • Uitzicht
  • Parket
  • Kledingruimte
  • Anti-allergene kamer
  • Bed- en badlinnen
  • Buitenmeubilair
  • Gezelschapspelen

Activiteiten bij het hotel*:

  • Zwembad
  • Spa
  • Fitness
  • Sauna

*Voor sommige voorzieningen/diensten wordt er een toeslag gerekend, ter plekke te betalen. Sommige voorzieningen/diensten zijn onder voorbehoud en kunnen niet beschikbaar zijn.

Belangrijke informatie

Heeft u een paspoort en visum nodig? Bekijk het op de website van de overheid.
Voor België, klik hier.
Voor Nederland, klik hier.

Graag wijzen wij u erop dat voor sommige bestemmingen uw paspoort op de dag van vertrek nog 6 maanden geldig dient te zijn. Reisadviezen, algemene informatie over het land en de administratieve formaliteiten die nodig zijn voor het verblijf en die gevraagd worden aan burgers, kunnen geraadpleegd worden op de webpagina van de overheid.

Sinds 26 juni 2012 mogen de kinderen niet meer ingeschreven staan op de paspoort van hun ouders. Zij moeten dus in het bezit zijn van een eigen reisdocument.

Wanneer u de namen invoert tijdens het boekingsproces vragen wij u te verifiëren dat de voor- en achternamen die u invult dezelfde namen zijn als de namen op uw paspoort dat gebruikt zal worden voor de reis. Enige fouten zullen leiden tot wijzigingskosten om uw ticket aan te passen met de juiste gegevens.

Hoewel wij ernaar streven om u te voorzien van de meest actuele informatie, kunnen wij niet garanderen dat alle faciliteiten en diensten beschikbaar zullen zijn tijdens uw verblijf, vooral wanneer u reist buiten de belangrijkste vakantieperiodes.

Informatie over onze aanbiedingen

Indien u een eenpersoonskamer boekt, kan de kamerbezetting niet worden gegarandeerd. Volgens beschikbaarheid wordt u ondergebracht in een éénpersoonskamer, tweepersoonskamer met twee enkele bedden of een tweepersoonskamer met een dubbel bed.

De ligging op onze kaart dient alleen als richtlijn en kan afwijken van de werkelijke locatie van het hotel.

Uw contactgegevens kunnen worden doorgegeven aan het hotel, zodat ze contact met u kunnen opnemen om uw reservering te bespreken voordat u aankomt.

Bij aankomst kan u worden gevraagd om een creditcard voor te leggen om eventuele aankopen in het hotel te waarborgen. Hoewel we ons inspannen om actuele informatie te verstrekken, kunnen we niet garanderen dat alle hotelfaciliteiten en -services beschikbaar zullen zijn tijdens uw verblijf, vooral wanneer u buiten de belangrijkste vakantieperioden reist.

De waardering van het hotel wordt gequoteerd met een aantal sterren. Deze voorwaarden kunnen verschillen afhankelijk van het land van reizen.

Onze beloften

  • Aanbiedingen van zorgvuldig geselecteerde kwaliteitsreizen
  • Exclusieve prijzen en kortingen tot 70%
  • Raadpleeg onze hulprubriek 24 uur per dag, 7 dagen per week
Meer wetenMinder weten

Onze aanbiedingen zijn zorgvuldig gekozen vanwege hun hoge kwaliteit

- Curated aanbiedingen zorgvuldig geselecteerd door onze reisexperts.

- We zijn wereldwijd erkend in de toeristische sector.

- We ontwikkelen ons voortdurend en blijven ons verbeteren dankzij de feedback van onze leden.


Exclusieve prijzen en kortingen tot -70%

Onze flash-verkoop garandeert onze leden de beste tarieven op de markt.

- De flashverkoop van 7 dagen kan uitzonderlijk worden verlengd of aangevuld afhankelijk van beschikbare data.

- Dankzij onze hoog aangeschreven reputatie en groeiend ledenaantal onderhandelen wij de beste prijzen voor u.

- Een exclusieve korting op basis van de referentieprijs aangeboden door onze partners en leveranciers (maximale prijs geadverteerd voor een kamer en op basis van een pension, op een specifieke periode), gegarandeerd door middel van een contract voor elke verkoop.


We bieden betrouwbare, verantwoordelijke en hoogwaardige service.

Ons doel: onze leden een unieke en onvergetelijke reiservaring bieden.

- Een eenvoudige, inspirerende en innovatieve service, zowel op pc als mobiel.

- Lokale ondersteuning van professionals voor al uw vragen.

- Klantenservice die 6 dagen per week voor u beschikbaar is voor, tijdens en na uw reis.

  1. Voyage Privé
  2. Luxe vakantiehuis
  3. Oberwaid - Das Hotel Die Klinik 4*