Hotel Villa Fanny 4* - Sardinië - Tot -70% | Voyage Privé

Dagelijkse selectie van uitzonderlijke reizen, exclusief gereserveerd voor onze leden.

Dagelijkse uitzonderlijke reizen, alleen voor onze leden.

Wij hebben getest en zijn fan

  • Verblijf in een boetiekhotel in een prachtige wijk
  • Profiteer van de locatie bij het historiche centrum van Cagliari
  • Breng een dagje door op het strand
  • Ontdek la dolce vita op Sardinië

De beoordeling van onze klanten

Uw hotel

Ontdek een villa met een rijk verleden die in een van de historische wijken van Cagliari staat. Met maar 19 kamers is het boetiekhotel Villa Fanny 4* de ideale plek om een unieke en intieme vakantie te beleven in het hart van de stad. De traditionele stijl van het exterieur wordt op elegante wijze gecombineerd met het klassieke interieur dat opgefrist is met eigentijdse accenten.

 

Fanny was de moeder van de oprichters van het hotel. Het is een eerbetoon aan gastvrijheid en traditie. Dit is een plek waar u zich thuis voelt en kunt genieten van la dolce vita.

 

Gerust op vakantie in Villa Fanny 4*
Voor een zorgeloos verblijf geniet u van een onthaal in alle rust.
Het hotel respecteert de geldende gezondheidsmaatregelen om uw veiligheid en welzijn te garanderen.

Hieronder vindt u een overzicht van de getroffen maatregelen in het hotel. Deze kunnen echter te allen tijde wijzigen. Voor gedetailleerde en de meest actuele informatie raadpleegt u de website van het hotel: https://www.hotelvillafanny.it/file/pdf/Anticovid_Policy_VF.pdf

 

Uw kamer

Just for you
Onderhandeld voor jou:
  • Comfort Kamer of Luxury Kamer

COMFORT KAMER (22 M²)

Vanaf het moment dat u hier binnenkort, voelt u zich op uw gemak. De Comfort Kamer is een, zoals de naam al verklapt, comfortabele plek met alle faciliteiten voor een ontspannen verblijf. Deze kamer is warm en stijlvol, met zowel moderne als klassieke invloeden.

Maximale kamercapaciteit

LUXURY KAMER (30 M²)

Mag het tijdens uw vakantie net dat ietsje meer zijn? Kies dan voor de Luxury Kamer en kom tot rust in een ruime, luchtige en elegante kamer. De hypermoderne badkamer vormt een uniek contrast met de slaapkamer, die klassieke en oude invloeden heeft.

Maximale kamercapaciteit

Volwassenen Volwassenen Volwassenen
3 Volwassenen
of
Volwassenen Volwassenen
2 Volwassenen
+
1 Kind

Uw pension

Just for you
Onderhandeld voor jou:
  • Ontbijt

Profiteer elke ochtend van een lekker, inbegrepen ontbijt.

 

Profiteer van uw verblijf om de Sardijnse specialiteiten te proeven. De lokale keuken bestaat uit gerechten met een vertrouwde en verfijnde smaken. Laat u onderdompelen in de mediterrane culinaire traditie.

 

Het gloednieuwe Fanny Restaurant is telkens geopend tijdens de zomermaanden. Chef Gabriele Serra combineert hier internationale gerechten en lokale Sardijnse smaken. Een echte aanrader voor fijnproevers!

 

 

Houd er rekening mee dat, naar aanleiding van de huidige gezondheidssituatie, bepaalde restaurants gesloten kunnen zijn, het aantal plaatsen beperkt kan zijn en van de buffetvorm kan worden afgeweken. We raden u sterk aan om twee dagen voor uw aankomst contact op te nemen met het hotel voor meer informatie.

 

Uw reis

Uw vluchten

Indien u een aanbieding met vlucht kiest, zijn de vluchten met een reguliere of chartermaatschappij en heeft u de keuze tussen economy class (inbegrepen) of business class (optioneel en met bijbetaling). U kunt uw gewenste vertrektijden zelf kiezen tijdens uw reservering. Wees voorzichtig wanneer u de vluchten kiest; vertrek- en aankomstluchthavens kunnen verschillen.

Sommige vluchten vinden 's nachts plaats, een vroege aankomst in het hotel is dus mogelijk. U kunt te allen tijde vragen aan de receptie bij aankomst of uw kamer al beschikbaar is. 

De beschikbaarheid van vluchtschema's getoond tijdens het reserveren in real time, kunnen variëren zowel in uren als in tarieven. Een convocatie wordt via de e-mail verstuurd, een paar dagen na de reservering. Aangekochte vliegtickets worden niet terugbetaald, zo ook geen wijzigingen of annuleringen van de luchtvaartmaatschappij. 

De selectie van de vluchtschema's wordt gemaakt door de opdrachtgever (luchtvaartmaatschappij). Voyage Privé is niet verantwoordelijk voor late aankomst door wijzigingen in het vluchtschema. In het geval dat u kiest voor vluchten met een tussenstop en genoodzaakt bent een overnachting te boeken, dan is dit uw eigen verantwoordelijkheid. Voyage Privé kan in geen geval deze kosten dragen. Controleer het aantal nachten van uw reservering en het check-in tijden van het hotel. Voyage Privé is niet verantwoordelijk indien vluchtschema's niet samenvallen met het moment van inchecken in het hotel. Aangezien wij de vluchttijden niet beheren, kan Voyage Privé tevens niet verantwoordelijk worden gehouden voor een late vlucht op de eerste dag en een vroege vlucht op uw laatste dag. Heeft u vragen met betrekking tot het boeken van een vlucht, dan kunt u deze rechtstreeks aan de luchtvaartmaatschappij stellen.

De gegevens van de vluchten kunt u terugvinden op uw e-ticket. Indien het type reservering dit toelaat, kunt u (of bent u in veel gevallen zelfs verplicht) online in te checken op de website van de luchtvaartmaatschappij, en dient u het ticket zelf uit te printen en mee te nemen naar de luchthaven.

Sommige vliegtickets bevatten een treinreis als onderdeel van het traject. Wanneer een treinreis voorafgaat aan uw vlucht, bent u verplicht om de treinreis te gebruiken. Indien u dit niet doet wordt dit als no-show aangemerkt en worden vervolgtickets mogelijk geannuleerd. Als gevolg hiervan zult u verplicht zijn om hoge wijzigingskosten te betalen op de luchthaven om alsnog uw vlucht te kunnen nemen. Voyage Privé kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor deze kosten.

... verder lezen

Gerust op reis
We hebben voor u de beste maatschappijen geselecteerd, zodat u gerust op reis gaat in deze bijzondere tijden.

 

Uw bagage

Voor bagage, maaltijden en andere services dient bij sommige luchtvaartmaatschappijen extra te worden betaald. Om te weten of bij uw vliegtickets een stuk ruimbagage is inbegrepen, klikt u op 'details' bij het kiezen van uw vluchten op het moment van uw reservering. Indien u geen bagage heeft toegevoegd aan uw reservering, kunt u vóór uw vertrek op de site van de luchtvaartmaatschappij met behulp van uw bookingsreferentie tegen extra tarief een extra ruimbagage toevoegen. De tarieven zijn onderhevig aan wijzigingen.

Uw transfers

Transfers tussen de luchthaven en het hotel zijn niet inbegrepen. Optioneel en tegen bijbetaling kunt u in de tweede stap van uw boeking een transfer bijboeken voor aanbiedingen met vlucht.

Huurauto

Om de mooiste plekken van uw bestemming in alle vrijheid te kunnen ontdekken, bieden wij u in de volgende stap van het boekingsproces een optionele huurauto aan. Dankzij Voyage Privé profiteert u van gunstige voorwaarden bij Sixt, zodat u de hele wereld kunt ontdekken achter het stuur van uw favoriete auto!
Deze optie is alleen beschikbaar voor aanbiedingen met vlucht en wordt enkel getoond indien het Sixt-kantoor geopend is op uw aankomsttijd.

Het originele rijbewijs, leesbaar en geldig gedurende minstens 1 jaar moet worden voorgelegd wanneer u het voertuig ophaalt (afhankelijk van de voorwaarden van de verhuurder). Voor het verzekeren van uw voertuig moet een kredietkaart op naam van de bestuurder worden getoond (houd er rekening mee dat Visa Electron- of Maestro-kaarten niet door de verhuurders worden geaccepteerd).
Een aanbetaling in de vorm van een bankrekening of een abonnement op een SCDW- of CDW-verzekering is vereist wanneer u het voertuig ophaalt. In geval van weigering van uw kant, heeft de huurder het recht om uw huurauto te annuleren. Huur per 24 uur. Voor eventuele bijkomende uren kan een toeslag gelden. Tarieven zijn indicatief onder voorbehoud van wijzigingen.

... verder lezen

Welkom op ... Sardinië!

Wie droomt er niet van een vakantie tussen kristalhelder water en fijne zandstranden?

 

Sardinië heeft alles wat u zoekt! Dit eiland, dat drie keer groter is dan het naburige Corsica, barst van de paradijselijke en ongerepte plekjes. Elke regio neemt u mee in een andere omgeving met een nieuwe verrassing. De Costa Smeralda in het noorden typeert zich door het smaragdgroene water en in het zuidwesten van het eiland is de kust ruw en omringd met wilde bloemen en planten. Kom met ons mee voor een verblijf tussen de zee en de bergen!

 

Ligging

Via Don Bosco, 8 Cagliari, Italië

De afstand tussen de luchthaven van Cagliari en uw hotel bedraagt ongeveer 8 km.

Meer details ...

Alle praktische informatie over het hotel:

Het hotel is toegankelijk voor personen met beperkte mobiliteit. Om een kamer te boeken die aan uw behoeften is aangepast, kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice. Zij kunnen de actuele beschikbaarheid voor u controleren.


Aantal kamers in het hotel: 19

Check-in: 14:00
Check-out: 10:00

Huisdieren zijn niet toegestaan
De toeristenbelasting moet ter plaatse betaald worden en is niet inbegrepen in deze aanbieding.

 

Tarieven en tijden zijn indicatief en zijn onder voorbehoud van wijzigingen. Voor sommige voorzieningen/diensten wordt er een toeslag gerekend, deze dient ter plekke betaald te worden.

 

Algemene verkoopvoorwaarden van toepassing.

Faciliteiten in het hotel:

  • Lift
  • Airconditioning
  • Conciërgedienst
  • Wasservice
  • Meertalig personeel
  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Wifi

Faciliteiten in de kamer:

  • Kluisje
  • Airconditioning
  • Minibar
  • Haardroger
  • Douche
  • Tv
  • Koffie- en theefaciliteiten
  • Badjassen

Restaurants en bars in het hotel:

  • Fanny Restaurant

Indien u een eenpersoonskamer boekt, kan de kamerbezetting niet worden gegarandeerd. Volgens beschikbaarheid wordt u ondergebracht in een éénpersoonskamer, tweepersoonskamer met twee enkele bedden of een tweepersoonskamer met een dubbel bed.

De ligging op onze kaart dient alleen als richtlijn en kan afwijken van de werkelijke locatie van het hotel.

Uw contactgegevens kunnen worden doorgegeven aan het hotel, zodat ze contact met u kunnen opnemen om uw reservering te bespreken voordat u aankomt.

Bij aankomst kan u worden gevraagd om een creditcard voor te leggen om eventuele aankopen in het hotel te waarborgen. Hoewel we ons inspannen om actuele informatie te verstrekken, kunnen we niet garanderen dat alle hotelfaciliteiten en -services beschikbaar zullen zijn tijdens uw verblijf, vooral wanneer u buiten de belangrijkste vakantieperioden reist.

De waardering van het hotel wordt gequoteerd met een aantal sterren. Deze voorwaarden kunnen verschillen afhankelijk van het land van reizen.

 

U dient er rekening mee te houden dat alle vermelde informatie kan wijzigen omwille van de huidige gezondheidssituatie. Wij vragen u daarom om twee dagen voor uw vertrek contact op te nemen met het hotel zodat u op de hoogte blijft van de nieuwste ontwikkelingen. U kunt tevens de FAQ raadplegen voor de meestgestelde vragen over deze situatie. We raden u aan om regelmatig de huidige richtlijnen, regels en het reisadvies na te kijken via onderstaande links:

https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/actueel

https://www.nederlandwereldwijd.nl/reizen/reisadviezen

https://reopen.europa.eu/nl/

Formaliteiten

Heeft u een paspoort en visum nodig? Bekijk het op de website van de overheid.


Voor België, klik hier.
Voor Nederland, klik hier.

Graag wijzen wij u erop dat voor sommige bestemmingen uw paspoort op de dag van vertrek nog 6 maanden geldig dient te zijn. Reisadviezen, algemene informatie over het land en de administratieve formaliteiten die nodig zijn voor het verblijf en die gevraagd worden aan burgers, kunnen geraadpleegd worden op de webpagina van de overheid.

Sinds 26 juni 2012 mogen de kinderen niet meer ingeschreven staan op de paspoort van hun ouders. Zij moeten dus in het bezit zijn van een eigen reisdocument.

Wanneer u de namen invoert tijdens het boekingsproces vragen wij u te verifiëren dat de voor- en achternamen die u invult dezelfde namen zijn als de namen op uw paspoort dat gebruikt zal worden voor de reis. Enige fouten zullen leiden tot wijzigingskosten om uw ticket aan te passen met de juiste gegevens.

Hoewel wij ernaar streven om u te voorzien van de meest actuele informatie, kunnen wij niet garanderen dat alle faciliteiten en diensten beschikbaar zullen zijn tijdens uw verblijf, vooral wanneer u reist buiten de belangrijkste vakantieperiodes.


COVID-19
Om ervoor te zorgen dat u veilig op reis kunt, heeft de Italiaanse overheid haar maatregelen met betrekking tot de gezondheidscontrole bij aankomst in het land aangescherpt. Alle reizigers moeten een negatieve PCR-test laten zien bij aankomst (niet ouder dan 48 uur). Daarnaast dient u een geprinte versie van het volgende formulier te allen tijde bij u te hebben tijdens uw verblijf: https://www.esteri.it/mae/resource/doc/2020/10/modulo_rientro_da_estero_08_10_20_eng.pdf

Raadpleeg de website van de overheid voor meer informatie en de actuele situatie:
https://www.nederlandwereldwijd.nl/landen/italie/reizen/reisadvies

Onze beloften

  • Aanbiedingen van zorgvuldig geselecteerde kwaliteitsreizen
  • Exclusieve prijzen en kortingen tot 70%
  • Raadpleeg onze hulprubriek 24 uur per dag, 7 dagen per week
Meer wetenMinder weten

Onze aanbiedingen zijn zorgvuldig gekozen vanwege hun hoge kwaliteit

- Curated aanbiedingen zorgvuldig geselecteerd door onze reisexperts.

- We zijn wereldwijd erkend in de toeristische sector.

- We ontwikkelen ons voortdurend en blijven ons verbeteren dankzij de feedback van onze leden.


Exclusieve prijzen en kortingen tot -70%

Onze flash-verkoop garandeert onze leden de beste tarieven op de markt.

- De flashverkoop van 7 dagen kan uitzonderlijk worden verlengd of aangevuld afhankelijk van beschikbare data.

- Dankzij onze hoog aangeschreven reputatie en groeiend ledenaantal onderhandelen wij de beste prijzen voor u.

- Een exclusieve korting op basis van de referentieprijs aangeboden door onze partners en leveranciers (maximale prijs geadverteerd voor een kamer en op basis van een pension, op een specifieke periode), gegarandeerd door middel van een contract voor elke verkoop.


We bieden betrouwbare, verantwoordelijke en hoogwaardige service.

Ons doel: onze leden een unieke en onvergetelijke reiservaring bieden.

- Een eenvoudige, inspirerende en innovatieve service, zowel op pc als mobiel.

- Lokale ondersteuning van professionals voor al uw vragen.

- Klantenservice die 6 dagen per week voor u beschikbaar is voor, tijdens en na uw reis.

  1. Voyage Privé
  2. Luxe vakantiehuis
  3. Hotel Villa Fanny 4*