Grand Hotel Casselbergh 4* - Brugge - Tot -70% | Voyage Privé

Dagelijkse selectie van uitzonderlijke reizen, exclusief gereserveerd voor onze leden.

Dagelijkse uitzonderlijke reizen, alleen voor onze leden.

Wij hebben getest en zijn fan

  • Verblijf midden in het hart van Brugge, vlak bij de Grote Markt
  • Geniet van de combinatie van moderne luxe en authentieke 18e-eeuwse charme in de hotelkamers
  • Laat u heerlijk in de watten leggen in de prachtige wellness, gelegen in de 13e-eeuwse wijnkelders
  • En ... maak een boottocht langs de grachten en ontdek het 'Venetië van het Noorden'

De Permanente Collectie

Heeft u uw droomvakantie nog niet gevonden tussen onze aanbiedingen? Ontdek onze permanente selectie van kwaliteitshotels tegen een vaste hotelprijs.

De Permanente Collectie is een selectie van kwaliteitshotels: luxe hotels, chique boetiekhotels en elegante villa's... Indien u een hotel reserveert uit onze Permanente Collectie, ontvangt u een waardebon ter waarde van 5% van het totale bedrag, die u kunt gebruiken voor uw volgende reservering bij Voyage Privé. En om uw verblijf nog aangenamer te maken, hebben we een aantal exclusieve voordelen voor u onderhandeld bij het hotel.

Welkom in Brugge

Welkom in België! Naast de enorme rijkdom aan culturele en historische schatten die de stad, als onderdeel van de Werelderfgoedlijst, te bieden heeft, staat Brugge ook bekend om zijn energie en gastvrijheid. Val voor deze romantische stad, waar voor ieder wat wils te vinden is.

Uw hotel

Het Grand Hotel Casselbergh heeft een ideale ligging in het centrum van de oude stad, op wandelafstand van de historische bezienswaardigheden van Brugge. U verblijft op slechts een steenworp afstand van de Grote Markt, midden in het hart van de levendige winkelstraten. Door het historische decor en de traditionele stijl, neemt dit hotel u mee terug in de tijd, voor een onvergetelijke vakantie.

Uw kamers

Het hotel beschikt over chique kamers, waarin moderne luxe samengaat met de authentieke charme van het 18e-eeuwse Brugge ... De kamers hebben subtiele verlichting en een smaakvolle inrichting, zodat gasten optimaal kunnen genieten van een comfortabel verblijf.

- Quality Room (26 m² / max. 2 personen)
: Ervaar alle comfort die u nodig heeft in de Quality Room. Kies voor een uitzicht op de gracht om ten volle te genieten van de geweldige locatie van dit hotel!

- Executive Room (34 m² / max 2 personen)
: De Executive room ligt in het historische gebouw en biedt veel leefruimte in een traditioneel interieur.

- Deluxe Room (40 m² / max 2 personen): Deze unieke kamer, gelegen in het historische deel van het gebouw, heeft met de hoge plafonds, de prachtige houten balken en de adembenemende kroonluchters, een authentieke charme.

- Junior Suite (50 m² / max 3 personen): De ruime Junior Suite heeft een aparte loungeruimte, waar gasten optimaal kunnen genieten van het uitzicht op de Burgplaats en het Belfort van Brugge.

- Duplex Room (60 m² / max 4 personen: Deze knusse en chique kamer is traditioneel, maar toch modern ingericht en is verdeeld over twee verdiepingen. Dit maakt deze kamer perfect voor gezinnen.

Uw pension en restaurants

Het uitgebreide ontbijt wordt geserveerd in een prachtige omgeving, voor een perfecte start van de dag. De bar van het hotel is de ideale ontmoetingsplaats voor gasten en inwoners van Brugge, heeft een rijke historie en een uniek design met hoge plafonds, luxe wandkleden, schitterende kroonluchters en een chique sfeer. Om uw verblijf in stijl te beginnen, wordt u getrakteerd op een gratis welkomstdrankje (per persoon en per verblijf) en een doosje pralines (per persoon en per verblijf).

Activiteiten

Verken de stad en ontdek de vele schatten die Brugge te bieden heeft, slenterend door de sfeervolle, kleine straatjes. Daarna kunt u een bezoek brengen aan Spa L'Occitane, de wellness van het hotel, gelegen in de gewelven van een voormalige wijnkelder uit de 13e eeuw, om er te genieten van een moment van weldadige ontspanning.

Om u te helpen

30%
Boekt u meer dan 35 dagen van te voren en is het totaal bedrag meer dan €1000 ? Dan hoeft u niet alles in één keer te betalen! Klik de optie aan van een voorschot van 30% op het moment van boeken.

Lees hier onze algemene verkoopsvoorwaarden.

Details over het hotel:

Alle praktische informatie over het hotel:
Aantal kamers in het hotel : 118
Check-in:  15:00
Check-out: 11:00
Huisdieren zijn niet toegestaan 

De toeristenbelasting van € 2,30 / dag / persoon moet ter plaatse betaald worden en is niet inbegrepen in deze aanbieding. Tarieven en tijden zijn indicatief en zijn onder voorbehoud van wijzigingen. Voor sommige voorzieningen/diensten wordt er een toeslag gerekend, ter plekke te betalen.

Opgelet: sommige kamers zijn toegankelijk voor personen met beperkte mobiliteit, naargelang de beschikbaarheid. Gelieve contact op te nemen met onze klantenservice indien u hiervan gebruik zou willen maken.

Praktische informatie over de kamer:
Mits beschikbaar op het moment van reserveren. Verblijf in een eenpersoonskamer is vaak mogelijk met supplement. 

Het hotel beschikt over:

  • 24-uurs receptie met conciërgeservice
  • Schoonmaakservice
  • Schoenenpoetsservice
  • Bagageservice
  • Bibliotheek
  • Wifi
  • Autoverhuur
  • Fietsverhuur
  • Privé-parkeerplaats (€25/dag)
  • Sauna
  • Hammam
  • Fitness
  • Otspanningruimte
  • Wellnesscenter

De kamers zijn uitgerust met:

  • Airconditioning
  • Draadloos internet
  • Föhn
  • Spiegel
  • Luxe cosmeticaproducten van l’Occitane
  • Kluisje
  • Flatscreentelevisie
  • Minibar
  • Thee- en koffiefaciliteiten

Uw reis

Met het vliegtuig:
U vliegt op Brussels Airport, op ongeveer 1 uur 15 min / 110 km afstand met de auto.

Indien u vanaf de luchthaven met het openbaar vervoer naar Brugge wilt reizen, neemt u de 2833, die u in ongeveer 1 uur en 30 minuten (6 haltes) naar Brugge brengt. Tickets kunt u kopen in de zelfbedieningsapparaten in de aankomsthal en op het treinstation. Brugge Centraal ligt op ongeveer 15 min / 4 km afstand van uw hotel.

Vluchten
: Indien u een aanbieding met vlucht kiest, zijn deze met een reguliere of chartermaatschappij. U kunt uw gewenste vertrektijden zelf kiezen tijdens uw reservering. Wees voorzichtig wanneer u de vluchten kiest; vertrek- en aankomstluchthavens kunnen verschillen.

Gezien wij de vluchttijden niet beheren, kan Voyage Privé niet verantwoordelijk worden gehouden voor een late vlucht op de 1e dag en een vroege vlucht op uw laatste dag.

Opgelet: Onze vluchten vertrekken uit Brussel-Zaventem (Code: BRU), Brussel-Charleroi (Code: CRL), Amsterdam (Code: AMS), Rotterdam (Code: RTM) of Eindhoven (Code: EIN). Informeer goed naar uw luchthaven van vertrek.

Transfers: Exclusief. De afstand tussen de luchthaven en uw hotel bedraagt xx km.

Belangrijke informatie wanneer u zonder vlucht boekt en de optie 'transfer' bijboekt of als deze standaard inbegrepen is:
Gelieve zo spoedig mogelijk uw vluchtgegevens door te geven middels het daarvoor bestemde formulier in uw account. Zonder deze informatie is het voor ons helaas niet mogelijk om uw transfers te organiseren.

Bagage: Voor bagage, maaltijden en andere services dient bij sommige luchtvaartmaatschappijen extra te worden betaald.

Tour, excursie of autoverhuur: U ontvangt hiervoor de benodigde documenten met uitgebreide beschrijving van uw verblijf of verhuur van de auto uiterlijk 3 weken voor vertrek.

Belangrijke informatie

Heeft u een paspoort en visum nodig? Bekijk het op de website van de overheid.

België: http://diplomatie.belgium.be/nl/Diensten/Op_reis_in_het_buitenland/reisdocumenten
Nederland: https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/reisadviezen/inhoud

Graag wijzen wij u erop dat voor sommige bestemmingen uw paspoort op de dag van vertrek nog 6 maanden geldig dient te zijn. Reisadviezen, algemene informatie over het land en de administratieve formaliteiten die nodig zijn voor het verblijf en die gevraagd worden aan Belgische burgers of inwoners van de Europese Unie, kunnen geraadpleegd worden op de webpagina van de overheid.

Sinds 26 juni 2012 mogen de kinderen niet meer ingeschreven staan op de paspoort van hun ouders. Zij moeten dus in het bezit zijn van een eigen reisdocument.

Wanneer u de namen invoert tijdens het boekingsproces vragen wij u te verifiëren dat de voor- en achternamen die u invult dezelfde namen zijn als de namen op uw paspoort dat gebruikt zal worden voor de reis. Enige fouten zullen leiden tot wijzigingskosten om uw ticket aan te passen met de juiste gegevens.

Hoewel wij ernaar streven om u te voorzien van de meest actuele informatie, kunnen wij niet garanderen dat alle faciliteiten en diensten beschikbaar zullen zijn tijdens uw verblijf, vooral wanneer u reist buiten de belangrijkste vakantieperiodes.


Regenseizoen
Hou er rekening mee dat u te maken heeft met regenseizoenen. Voordat u uw periode boekt raden wij u aan om op internet te informeren naar deze periodes.


Belangrijke informatie over vluchten

De beschikbaarheid van vluchtschema's getoond tijdens het reserveren in real time, kunnen variëren zowel in uren als in tarieven. Een convocatie wordt via de e-mail verstuurd, een paar dagen na de reservering.

Aangekochte vliegtickets worden niet terugbetaald, zo ook geen wijzigingen of annuleringen van de luchtvaartmaatschappij. De selectie van de vluchtschema's wordt gemaakt door de opdrachtgever (luchtvaartmaatschappij). Voyage Privé is niet verantwoordelijk voor late aankomst door wijzigingen in het vluchtschema.

In het geval dat de klant vluchten kiest met een tussenstop en genoodzaakt is een overnachting te nemen, dan dient de klant accommodatie voor de nacht te vinden op zijn eigen verantwoordelijkheid. Voyage Privé kan in geen geval deze kosten dragen. Controleer het aantal nachten van uw bestelling en het tijdstip van de toegang tot het hotel. Voyage Privé is niet verantwoordelijk indien vluchtschema's niet samenvallen met het moment van inchecken in het hotel.

Heeft u vragen met betrekking tot het boeken van een vlucht, dan kunt u deze rechtstreeks aan de luchtvaartmaatschappij vragen. De gegevens van de vluchten kunt u terugvinden op het e-ticket. Indien het type reservatie dit toelaat, kunt u (of bent u in enkele gevallen zelfs verplicht) online in te checken op de website van de luchtvaartmaatschappij, en dient u het ticket zelf uit te printen en mee te nemen naar de luchthaven.

Reisdocumenten

Nadat u de ontvangstbevestiging heeft ontvangen van uw aankoop en wanneer deze betaald is, sturen wij u per e-mail :

- Een document voor het transport in de vorm van een elektronisch ticket (wanneer u een aanbieding met transport heeft gekocht). In dit document vindt u alle informatie betreffende uw transport (tijd en plaats / informatie voor de check-in / bagage informatie).

- Een of meerdere boekingsbewijzen die bij aankomst gepresenteerd moet worden aan de receptie en aan de dienstverlener voor eventuele bijgeboekte opties.
U kunt hier ook alle adres- en contactgegevens van uw hotel of dienstverlener vinden.

Onze beloften

  • Aanbiedingen van zorgvuldig geselecteerde kwaliteitsreizen
  • Exclusieve prijzen en kortingen tot 70%
  • Raadpleeg onze hulprubriek 24 uur per dag, 7 dagen per week
Meer wetenMinder weten

Onze aanbiedingen zijn zorgvuldig gekozen vanwege hun hoge kwaliteit

- Curated aanbiedingen zorgvuldig geselecteerd door onze reisexperts.

- We zijn wereldwijd erkend in de toeristische sector.

- We ontwikkelen ons voortdurend en blijven ons verbeteren dankzij de feedback van onze leden.


Exclusieve prijzen en kortingen tot -70%

Onze flash-verkoop garandeert onze leden de beste tarieven op de markt.

- De flashverkoop van 7 dagen kan uitzonderlijk worden verlengd of aangevuld afhankelijk van beschikbare data.

- Dankzij onze hoog aangeschreven reputatie en groeiend ledenaantal onderhandelen wij de beste prijzen voor u.

- Een exclusieve korting op basis van de referentieprijs aangeboden door onze partners en leveranciers (maximale prijs geadverteerd voor een kamer en op basis van een pension, op een specifieke periode), gegarandeerd door middel van een contract voor elke verkoop.


We bieden betrouwbare, verantwoordelijke en hoogwaardige service.

Ons doel: onze leden een unieke en onvergetelijke reiservaring bieden.

- Een eenvoudige, inspirerende en innovatieve service, zowel op pc als mobiel.

- Lokale ondersteuning van professionals voor al uw vragen.

- Klantenservice die 6 dagen per week voor u beschikbaar is voor, tijdens en na uw reis.

  1. Voyage Privé
  2. Luxe vakantiehuis
  3. Grand Hotel Casselbergh 4*