Hotel Apollon Club 4* - Ischia - Tot -70% | Voyage Privé

Dagelijkse selectie van uitzonderlijke reizen, exclusief gereserveerd voor onze leden.

Dagelijkse uitzonderlijke reizen, alleen voor onze leden.

Wij hebben getest en zijn fan

  • Verblijf in een Superior Tweepersoonskamer in Hotel Apollo Club, dat exclusief toegankelijk is voor volwassenen en dat behoort tot het Marimare Sea Resort
  • Maak gebruik van de vele faciliteiten van het hotel, zoals de tennisbaan, het strand en de thermale zwembaden
  • Bezoek Ischia, beroemd om haar thermale bronnen en smetteloze stranden. Dit is de perfecte plek om te ontsnappen aan het hectische alledaagse leven
  • En ook... Geniet van uw gratis toegang tot de Apollon spa met 8 zwembaden, een ontspanningsruimte, een natuurlijke grotsauna en een zoutwaterzwembad

Welkom in... Ischia

Bezoek Ischia, het grootste eiland in de Golf van Napels met een rijkdom aan natuurlijke bronnen - Het eiland is bekend omwille van haar vele thermale bronnen, prachtige zandstranden, groene omgeving en kristalhelder water. Waarschijnlijk is het eiland wel het populairst om haar warmwaterbronnen, waarvan beweerd wordt dat ze helende eigenschappen bezitten, voor zowel schoonheid als gezondheid.

Hotel Apollon club maakt deel uit van het Miramare Sea Resort complex, en ligt in een rustige, autovrije omgeving op 10 minuten van Ischia Sant'Angelo en op een steenworp afstand van het strand Maronti. U kunt hier genieten van een ontspannen sfeer in weelderige tropische tuinen met uitzicht op de baai van Maronti.

Uw hotel

U verblijft in Hotel Apollon Club dat uitsluitend toegankelijk is voor volwassenen en deel uitmaakt van het Miramare Sea Resort. Dit is een elegant hotel met een smaakvolle en moderne inrichting, afgewerkt met natuursteen en een verzorgde tuin die uitkijkt over de zee.

U krijgt dagelijks gratis toegang tot de Apollon Thermale Spa, uitgerust met 8 zwembaden met verschillende temperaturen, een natuurlijke grotsauna en een whirlpool. U profiteert ook van gratis toegang tot het strand en de tennisbaan van het Miramare Sea Resort.

U kunt voor lekkere mediterrane gerechten, bestaand uit typische visgerechten en verse lokale groenten, terecht bij Acqua Marina, het hotelrestaurant met een strakke witte inrichting, die perfect de intensiteit van de omringende blauwe zee weerspiegelt.

Uw kamer

Bij deze aanbieding verblijft u in een Superior Tweepersoonskamer

Speciaal voor u: welkomstdrankje bij aankomst in het hotel

U verblijft in een comfortabele en elegante Kamer met een mediterrane inrichting. Alle Kamers zijn volledig gerenoveerd en genieten van een prachtig zicht op zee.

Maximale kamercapaciteit:

Volwassenen Volwassenen
2 Volwassenen

Uw pension en restaurants

Deze aanbieding geeft u de keuze uit een verblijf met ontbijt of halfpension.
 
Proef de authentieke lokale gerechten, klaargemaakt door de deskundige koks, met een vleugje moderniteit en creativiteit, op het mooie terras met zeezicht. U kunt genieten van verse vis, lokale groenten en fruit uit de tuin van het resort, kruiden en kwalitief vlees.

Activiteiten

Speciaal voor u: Gratis toegang tot de Apollon Spa met 8 thermale zwembaden, een ontspanningsruimte, een natuurlijke grotsauna, een zoutwaterzwembad, toegang tot het privé-strand, ligbedden en parasols, badlakens, de mogelijkheid om panoramische wandelingen te maken en gratis wifi.
 
Verblijf op een steenworp van het strand en geniet van de toegang tot de thermale spa. U wordt verwend met een grote keuze aan vrijetijdsmogelijkheden. Geniet van een behandeling in het wellnesscentrum, neem deel aan een partijtje tennis en verwen uzelf door gebruik te maken van de natuurlijke grot in het kuurpark, geniet van de jacuzzi en neem nadien een duik in het zoutwaterzwembad.

Om u te helpen

30%
Boekt u meer dan 35 dagen van te voren en is het totaal bedrag meer dan €1000 ? Dan hoeft u niet alles in één keer te betalen! Klik de optie aan van een voorschot van 30% op het moment van boeken.

Lees hier onze algemene verkoopsvoorwaarden.

Het weer

Jan
min : 4°C max : 12°C
Feb
min : 5°C max : 12°C
Mrt
min : 6°C max : 15°C
Apr
min : 8°C max : 17°C
Mei
min : 12°C max : 22°C
Jun
min : 16°C max : 27°C
Jul
min : 18°C max : 29°C
Aug
min : 18°C max : 29°C
Sep
min : 16°C max : 26°C
Okt
min : 12°C max : 21°C
Nov
min : 8°C max : 16°C
Dec
min : 5°C max : 13°C

Details over het hotel:

Alle praktische informatie over het hotel:
Het hotel is niet toegankelijk voor personen met beperkte mobiliteit
Aantal kamers in het hotel : 40
Check-in:  14u
Check-out: 11u
Huisdieren zijn toegestaan

Sommige vluchten vinden 's nachts plaats, een vroege aankomst in het hotel is dus mogelijk. U kunt te allen tijde vragen aan de receptie bij aankomst of uw kamer al beschikbaar is.

Praktische informatie over de kamer:
Mits beschikbaar op het moment van reserveren. Verblijf in een eenpersoonskamer mogelijk met supplement.

De toeristenbelasting (€4,50 per persoon per dag) moet ter plaatse betaald worden en is niet inbegrepen in deze aanbieding. Tarieven en tijden zijn indicatief en zijn onder voorbehoud van wijzigingen. Voor sommige voorzieningen/diensten wordt er een toeslag gerekend, ter plekke te betalen.

Het hotel is uitgerust met:

  • Restaurant
  • Bar
  • 24-uurs receptie
  • gratis wifi

De kamers zijn uitgerust met:

  • Balkon met zeezicht
  • Flatscreen-tv
  • Airconditioning
  • Eigen badkamer
  • Haardroger
  • Toiletartikelen
  • Kluisje
  • Bureau
  • Minibar

Activiteiten bij het hotel:

  • Zwembaden (seizoensgebonden)
  • Jacuzzi
  • Welnesscentrum
  • Solarium
  • Fitnessruimte
  • Sauna
  • Snorkelen
  • Fietsen
  • Hiking (met toeslag)
  • Kanovaren
  • Fietsverhuur (met toeslag)
  • Tennisbaan

Uw reis

Vluchten: Indien u een aanbieding met vlucht kiest, zijn deze met een reguliere of chartermaatschappij. U kunt uw gewenste vertrektijden zelf kiezen tijdens uw reservering. Wees voorzichtig wanneer u de vluchten kiest; vertrek- en aankomstluchthavens kunnen verschillen.

Gezien wij de vluchttijden niet beheren, kan Voyage Privé niet verantwoordelijk worden gehouden voor een late vlucht op de 1e dag en een vroege vlucht op uw laatste dag.

Opgelet: Onze vluchten vertrekken uit Brussel-Zaventem (Code: BRU), Brussel-Charleroi (Code: CRL), Amsterdam (Code: AMS), Rotterdam (Code: RTM) of Eindhoven (Code: EIN). Informeer goed naar uw luchthaven van vertrek.

Transfers: Optioneel bij te boeken. De transfers bestaan uit een luchthaventransfer naar de haven van Napels, de veerboot naar Ischia, en de transfer van Ischia naar het hotel. We raden u aan deze te boeken en verwijzen u naar de veerboottijden indien u op eigen gelegenheid komt.

Het hotel ligt in een gebied dat alleen toegankelijk is vor voetgangers. Indien u op eigen gelegenheid komt, raden we u aan een service te boeken om uw bagage naar het hotel te brengen. Deze service is inbegrepen indien u de transfer boekt.

Belangrijke informatie wanneer u zonder vlucht boekt en de optie 'transfer' bijboekt of als deze standaard inbegrepen is:
Gelieve zo spoedig mogelijk uw vluchtgegevens door te geven middels het daarvoor bestemde formulier in uw account. Zonder deze informatie is het voor ons helaas niet mogelijk om uw transfers te organiseren.

Bagage: Voor bagage, maaltijden en andere services dient bij sommige luchtvaartmaatschappijen extra te worden betaald.

Tour, excursie of autoverhuur: U ontvangt hiervoor de benodigde documenten met uitgebreide beschrijving van uw verblijf of verhuur van de auto uiterlijk 3 weken voor vertrek.

Belangrijke informatie

Heeft u een paspoort en visum nodig? Bekijk het op de website van de overheid.

België: http://diplomatie.belgium.be/nl/Diensten/Op_reis_in_het_buitenland/reisdocumenten
Nederland: https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/reisadviezen/inhoud

Graag wijzen wij u erop dat voor sommige bestemmingen uw paspoort op de dag van vertrek nog 6 maanden geldig dient te zijn. Reisadviezen, algemene informatie over het land en de administratieve formaliteiten die nodig zijn voor het verblijf en die gevraagd worden aan Belgische burgers of inwoners van de Europese Unie, kunnen geraadpleegd worden op de webpagina van de overheid.

Sinds 26 juni 2012 mogen de kinderen niet meer ingeschreven staan op de paspoort van hun ouders. Zij moeten dus in het bezit zijn van een eigen reisdocument.

Wanneer u de namen invoert tijdens het boekingsproces vragen wij u te verifiëren dat de voor- en achternamen die u invult dezelfde namen zijn als de namen op uw paspoort dat gebruikt zal worden voor de reis. Enige fouten zullen leiden tot wijzigingskosten om uw ticket aan te passen met de juiste gegevens.

Hoewel wij ernaar streven om u te voorzien van de meest actuele informatie, kunnen wij niet garanderen dat alle faciliteiten en diensten beschikbaar zullen zijn tijdens uw verblijf, vooral wanneer u reist buiten de belangrijkste vakantieperiodes.

Belangrijke informatie over vluchten

De beschikbaarheid van vluchtschema's getoond tijdens het reserveren in real time, kunnen variëren zowel in uren als in tarieven. Een convocatie wordt via de e-mail verstuurd, een paar dagen na de reservering.

Aangekochte vliegtickets worden niet terugbetaald, zo ook geen wijzigingen of annuleringen van de luchtvaartmaatschappij. De selectie van de vluchtschema's wordt gemaakt door de opdrachtgever (luchtvaartmaatschappij). Voyage Privé is niet verantwoordelijk voor late aankomst door wijzigingen in het vluchtschema.

In het geval dat de klant vluchten kiest met een tussenstop en genoodzaakt is een overnachting te nemen, dan dient de klant accommodatie voor de nacht te vinden op zijn eigen verantwoordelijkheid. Voyage Privé kan in geen geval deze kosten dragen. Controleer het aantal nachten van uw bestelling en het tijdstip van de toegang tot het hotel. Voyage Privé is niet verantwoordelijk indien vluchtschema's niet samenvallen met het moment van inchecken in het hotel.

Heeft u vragen met betrekking tot het boeken van een vlucht, dan kunt u deze rechtstreeks aan de luchtvaartmaatschappij vragen. De gegevens van de vluchten kunt u terugvinden op het e-ticket. Indien het type reservatie dit toelaat, kunt u (of bent u in enkele gevallen zelfs verplicht) online in te checken op de website van de luchtvaartmaatschappij, en dient u het ticket zelf uit te printen en mee te nemen naar de luchthaven.

Reisdocumenten

Nadat u de ontvangstbevestiging heeft ontvangen van uw aankoop en wanneer deze betaald is, sturen wij u per e-mail :

- Een document voor het transport in de vorm van een elektronisch ticket (wanneer u een aanbieding met transport heeft gekocht). In dit document vindt u alle informatie betreffende uw transport (tijd en plaats / informatie voor de check-in / bagage informatie).

- Een of meerdere boekingsbewijzen die bij aankomst gepresenteerd moet worden aan de receptie en aan de dienstverlener voor eventuele bijgeboekte opties.
U kunt hier ook alle adres- en contactgegevens van uw hotel of dienstverlener vinden.

Onze beloften

  • Aanbiedingen van zorgvuldig geselecteerde kwaliteitsreizen
  • Exclusieve prijzen en kortingen tot 70%
  • Raadpleeg onze hulprubriek 24 uur per dag, 7 dagen per week
Meer wetenMinder weten

Onze aanbiedingen zijn zorgvuldig gekozen vanwege hun hoge kwaliteit

- Curated aanbiedingen zorgvuldig geselecteerd door onze reisexperts.

- We zijn wereldwijd erkend in de toeristische sector.

- We ontwikkelen ons voortdurend en blijven ons verbeteren dankzij de feedback van onze leden.


Exclusieve prijzen en kortingen tot -70%

Onze flash-verkoop garandeert onze leden de beste tarieven op de markt.

- De flashverkoop van 7 dagen kan uitzonderlijk worden verlengd of aangevuld afhankelijk van beschikbare data.

- Dankzij onze hoog aangeschreven reputatie en groeiend ledenaantal onderhandelen wij de beste prijzen voor u.

- Een exclusieve korting op basis van de referentieprijs aangeboden door onze partners en leveranciers (maximale prijs geadverteerd voor een kamer en op basis van een pension, op een specifieke periode), gegarandeerd door middel van een contract voor elke verkoop.


We bieden betrouwbare, verantwoordelijke en hoogwaardige service.

Ons doel: onze leden een unieke en onvergetelijke reiservaring bieden.

- Een eenvoudige, inspirerende en innovatieve service, zowel op pc als mobiel.

- Lokale ondersteuning van professionals voor al uw vragen.

- Klantenservice die 6 dagen per week voor u beschikbaar is voor, tijdens en na uw reis.

  1. Voyage Privé
  2. Luxe vakantiehuis
  3. Hotel Apollon Club 4*