Grand Hotel Bristol Resort & Spa 4* - Ligurië - Tot -70% | Voyage Privé

Dagelijkse selectie van uitzonderlijke reizen, exclusief gereserveerd voor onze leden.

Dagelijkse uitzonderlijke reizen, alleen voor onze leden.

Wij hebben getest en zijn fan

  • Verblijf in een prachtig hotel en geniet van luxe en Italiaanse charme
  • Bewonder het panoramische uitzicht op Portofino vanaf het terras
  • Pak uw koffers uit in een van de comfortabele kamers
  • Ga eropuit en bezoek de idyllische regio Cinque Terre

Uw hotel

Het imposante Grand Hotel Bristol Resort & Spa 4*, in Art Nouveau-stijl en daterend uit 1908, biedt een prachtig uitzicht over zee. Het is de ideale plek voor een paar dagen weg: het hotel heeft een panoramisch restaurant waar u geniet van de lokale keuken, een zwembad en spa waar u kunt ontspannen en een terras waar u een drankje drinkt terwijl er een zachte zeebries waait. Hier wilt u niet meer weg!

Gerust op vakantie in Grand Hotel Bristol Resort & Spa

Voor een zorgeloos verblijf geniet u van een onthaal in alle rust.

Het hotel engageert zich de geldende gezondheidsmaatregelen te respecteren om uw veiligheid en welzijn te garanderen.

Uw kamer

Just for you
Speciaal voor u:
  • Deluxe Kamer met zeezicht of Deluxe Kamer met panoramisch zeezicht

Deluxe Kamer met zeezicht (19 M²)

De Deluxe Kamers zijn romantisch ingericht met lichte en neutrale kleuren die een rustgevende sfeer uitstralen. De kamer beschikt over een volledig uitgeruste badkamer en een Frans balkon vanaf waar u uitzicht heeft over zee. 

Maximale kamercapaciteit

Deluxe Kamer met panoramisch zeezicht (19 M²)

Stap naar buiten op uw Franse balkon en geniet van het indrukwekkende panoramische uitzicht over zee. Deze kamers zijn elegant ingericht en vormen een fijne plek om 's avonds terug te komen na een dag aan de Italiaanse kust te hebben doorgebracht.

Maximale kamercapaciteit

Uw pension

Just for you
Speciaal voor u:
  • Ontbijt

Geniet elke dag van een heerlijk ontbijt om de dag goed te beginnen.

Restaurant Le Cupole

Dit restaurant bevindt zich op het dakterras van het hotel, met een prachtig uitzicht over de kust. Hier geniet u van lokale Italiaanse en mediterrane gerechten onder de sterren!

 

Terrazza Chamberlain

Deze al fresco bistro beschikt over een terras met panoramisch uitzicht en serveert eenvoudige, lichte gerechten in een informele en vriendelijke sfeer.

 

Le Vie Della Seta Bar

Deze stijlvolle bar is de ideale plek om een drankje te drinken aan het einde van de dag. 

 

Houd er rekening mee dat, naar aanleiding van de huidige gezondheidssituatie, bepaalde restaurants gesloten kunnen zijn, het aantal plaatsen beperkt kan zijn en van de buffetvorm kan worden afgeweken. We raden u sterk aan om twee dagen voor uw aankomst contact op te nemen met het hotel voor meer informatie.

Activiteiten

Ga voor een moment van ontspanning en geniet met volle teugen van de spa in het hotel. U kunt terecht in de Finse sauna, de hamam, het bubbelbad en een ontspanningsruimte. Gaat u liever voor iets actiefs? Dan kunt u naar de fitness voor een workout of (in de zomermaanden) een duik nemen in het buitenzwembad.

 

Houd er rekening mee dat, naar aanleiding van de huidige gezondheidssituatie, bepaalde infrastructuren voor activiteiten in het teken van cultuur, vrije tijd en welzijn en buitenzwembaden gesloten kunnen zijn of de toegang kan worden beperkt. We raden aan om twee dagen voor uw aankomst contact op te nemen met het hotel of het bureau voor toerisme.

Uw reis

Uw vluchten

Indien u een aanbieding met vlucht kiest, zijn de vluchten met een reguliere of chartermaatschappij en heeft u de keuze tussen economy class (inbegrepen) of business class (optioneel en met bijbetaling). U kunt uw gewenste vertrektijden zelf kiezen tijdens uw reservering. Wees voorzichtig wanneer u de vluchten kiest; vertrek- en aankomstluchthavens kunnen verschillen.

Sommige vluchten vinden 's nachts plaats, een vroege aankomst in het hotel is dus mogelijk. U kunt te allen tijde vragen aan de receptie bij aankomst of uw kamer al beschikbaar is. 

De beschikbaarheid van vluchtschema's getoond tijdens het reserveren in real time, kunnen variëren zowel in uren als in tarieven. Een convocatie wordt via de e-mail verstuurd, een paar dagen na de reservering. Aangekochte vliegtickets worden niet terugbetaald, zo ook geen wijzigingen of annuleringen van de luchtvaartmaatschappij. 

De selectie van de vluchtschema's wordt gemaakt door de opdrachtgever (luchtvaartmaatschappij). Voyage Privé is niet verantwoordelijk voor late aankomst door wijzigingen in het vluchtschema. In het geval dat u kiest voor vluchten met een tussenstop en genoodzaakt bent een overnachting te boeken, dan is dit uw eigen verantwoordelijkheid. Voyage Privé kan in geen geval deze kosten dragen. Controleer het aantal nachten van uw reservering en het check-in tijden van het hotel. Voyage Privé is niet verantwoordelijk indien vluchtschema's niet samenvallen met het moment van inchecken in het hotel. Aangezien wij de vluchttijden niet beheren, kan Voyage Privé tevens niet verantwoordelijk worden gehouden voor een late vlucht op de eerste dag en een vroege vlucht op uw laatste dag. Heeft u vragen met betrekking tot het boeken van een vlucht, dan kunt u deze rechtstreeks aan de luchtvaartmaatschappij stellen.

De gegevens van de vluchten kunt u terugvinden op uw e-ticket. Indien het type reservering dit toelaat, kunt u (of bent u in veel gevallen zelfs verplicht) online in te checken op de website van de luchtvaartmaatschappij, en dient u het ticket zelf uit te printen en mee te nemen naar de luchthaven.

Sommige vliegtickets bevatten een treinreis als onderdeel van het traject. Wanneer een treinreis voorafgaat aan uw vlucht, bent u verplicht om de treinreis te gebruiken. Indien u dit niet doet wordt dit als no-show aangemerkt en worden vervolgtickets mogelijk geannuleerd. Als gevolg hiervan zult u verplicht zijn om hoge wijzigingskosten te betalen op de luchthaven om alsnog uw vlucht te kunnen nemen. Voyage Privé kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor deze kosten.

... verder lezen

Gerust op reis
We hebben voor u de beste maatschappijen geselecteerd, zodat u gerust op reis gaat in deze bijzondere tijden.

Uw bagage

Voor bagage, maaltijden en andere services dient bij sommige luchtvaartmaatschappijen extra te worden betaald. Om te weten of bij uw vliegtickets een stuk ruimbagage is inbegrepen, klikt u op 'details' bij het kiezen van uw vluchten op het moment van uw reservering. Indien u geen bagage heeft toegevoegd aan uw reservering, kunt u vóór uw vertrek op de site van de luchtvaartmaatschappij met behulp van uw bookingsreferentie tegen extra tarief een extra ruimbagage toevoegen. De tarieven zijn onderhevig aan wijzigingen.

Uw transfers

Transfers tussen de luchthaven en het hotel zijn niet inbegrepen. Optioneel en tegen bijbetaling kunt u in de tweede stap van uw boeking een transfer bijboeken voor aanbiedingen met vlucht.

Huurauto

Om de mooiste plekken van uw bestemming in alle vrijheid te kunnen ontdekken, bieden wij u in de volgende stap van het boekingsproces een optionele huurauto aan. Dankzij Voyage Privé profiteert u van gunstige voorwaarden bij Sixt, zodat u de hele wereld kunt ontdekken achter het stuur van uw favoriete auto!
Deze optie is alleen beschikbaar voor aanbiedingen met vlucht en wordt enkel getoond indien het Sixt-kantoor geopend is op uw aankomsttijd.

Het originele rijbewijs, leesbaar en geldig gedurende minstens 1 jaar moet worden voorgelegd wanneer u het voertuig ophaalt (afhankelijk van de voorwaarden van de verhuurder). Voor het verzekeren van uw voertuig moet een kredietkaart op naam van de bestuurder worden getoond (houd er rekening mee dat Visa Electron- of Maestro-kaarten niet door de verhuurders worden geaccepteerd).
Een aanbetaling in de vorm van een bankrekening of een abonnement op een SCDW- of CDW-verzekering is vereist wanneer u het voertuig ophaalt. In geval van weigering van uw kant, heeft de huurder het recht om uw huurauto te annuleren. Huur per 24 uur. Voor eventuele bijkomende uren kan een toeslag gelden. Tarieven zijn indicatief onder voorbehoud van wijzigingen.

... verder lezen

Welkom in ... Ligurgië!

In het noordwesten van Italië, vlak bij de Franse grens, ligt een bijzondere streek … Ligurië! De talrijke vissersdorpjes aan de Middellandse Zee zullen u charmeren met hun authentieke sfeer en kleurrijke huisjes. En heeft u als eens van de regio Cinque Terre gehoord? Dat is een verzameling van vijf pittoreske dorpjes vlak aan zee die een bezoekje meer dan waard zijn!

 

Neem plaats op een terrasje van een plaatselijke trattoria om te proeven van verse zeevruchten recht uit het water, verken de ongerepte kust van meer dan 300 km lang en geniet van de Italiaanse zon. Een rijke vakantie in het teken van la dolce vita kondigt zich aan!

Ligging

Via Aurelia Orientale, 369, Rapallo, Italië

De afstand tussen de luchthaven van Pisa en uw hotel bedraagt ongeveer 143 km.

Meer details ...

Alle praktische informatie over het hotel:
Het hotel is niet toegankelijk voor personen met beperkte mobiliteit.
Aantal kamers in het hotel: 83

Check-in: 15:00
Check-out: 12:00

Huisdieren zijn toegestaan. Mogelijk zijn hier extra kosten aan verbonden. Neem contact op met het hotel indien u uw huisdier wenst mee te nemen.
Er hoeven ter plaatse geen belastingen betaald te worden.

Tarieven en tijden zijn indicatief en zijn onder voorbehoud van wijzigingen. Voor sommige voorzieningen/diensten wordt er een toeslag gerekend, deze dient ter plekke betaald te worden.

 

Algemene verkoopvoorwaarden van toepassing.

Faciliteiten in het hotel:

  • Conciërgedienst
  • Wifi
  • Bagageopslag
  • Parkeren (buiten)
  • Meertalig personeel

Faciliteiten in de kamer:

  • Balkon
  • Haardroger
  • Minibar
  • Kluisje
  • Tv
  • Airconditioning
  • Koffie- en theefaciliteiten

Restaurants en bars in het hotel:

  • Le Cupole Restaurant
  • Terrazza Chamberlain
  • Le Vie Della Seta Bar
  • Zwembadbar

Activiteiten bij het hotel:

  • Buitenzwembad
  • Binnenzwembad
  • Spa

Entreekosten voor toegang tot de spa bedraagt € 24 per persoon per keer.

Parkeerplaats kost € 15 - ter plekke te betalen.

Indien u een eenpersoonskamer boekt, kan de kamerbezetting niet worden gegarandeerd. Volgens beschikbaarheid wordt u ondergebracht in een éénpersoonskamer, tweepersoonskamer met twee enkele bedden of een tweepersoonskamer met een dubbel bed.

De ligging op onze kaart dient alleen als richtlijn en kan afwijken van de werkelijke locatie van het hotel.

Uw contactgegevens kunnen worden doorgegeven aan het hotel, zodat ze contact met u kunnen opnemen om uw reservering te bespreken voordat u aankomt.

Bij aankomst kan u worden gevraagd om een creditcard voor te leggen om eventuele aankopen in het hotel te waarborgen. Hoewel we ons inspannen om actuele informatie te verstrekken, kunnen we niet garanderen dat alle hotelfaciliteiten en -services beschikbaar zullen zijn tijdens uw verblijf, vooral wanneer u buiten de belangrijkste vakantieperioden reist.

De waardering van het hotel wordt gequoteerd met een aantal sterren. Deze voorwaarden kunnen verschillen afhankelijk van het land van reizen.

 

U dient er rekening mee te houden dat alle vermelde informatie kan wijzigen omwille van de huidige gezondheidssituatie. Wij vragen u daarom om twee dagen voor uw vertrek contact op te nemen met het hotel zodat u op de hoogte blijft van de nieuwste ontwikkelingen. U kunt tevens de FAQ raadplegen voor de meestgestelde vragen over deze situatie. We raden u aan om regelmatig de huidige richtlijnen, regels en het reisadvies na te kijken via onderstaande links:

https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/actueel

https://www.nederlandwereldwijd.nl/reizen/reisadviezen

https://reopen.europa.eu/nl/

Formaliteiten

Heeft u een paspoort en visum nodig? Bekijk het op de website van de overheid.


Voor België, klik hier.
Voor Nederland, klik hier.

Graag wijzen wij u erop dat voor sommige bestemmingen uw paspoort op de dag van vertrek nog 6 maanden geldig dient te zijn. Reisadviezen, algemene informatie over het land en de administratieve formaliteiten die nodig zijn voor het verblijf en die gevraagd worden aan burgers, kunnen geraadpleegd worden op de webpagina van de overheid.

Sinds 26 juni 2012 mogen de kinderen niet meer ingeschreven staan op de paspoort van hun ouders. Zij moeten dus in het bezit zijn van een eigen reisdocument.

Wanneer u de namen invoert tijdens het boekingsproces vragen wij u te verifiëren dat de voor- en achternamen die u invult dezelfde namen zijn als de namen op uw paspoort dat gebruikt zal worden voor de reis. Enige fouten zullen leiden tot wijzigingskosten om uw ticket aan te passen met de juiste gegevens.

Hoewel wij ernaar streven om u te voorzien van de meest actuele informatie, kunnen wij niet garanderen dat alle faciliteiten en diensten beschikbaar zullen zijn tijdens uw verblijf, vooral wanneer u reist buiten de belangrijkste vakantieperiodes.


COVID-19
Om ervoor te zorgen dat u veilig op reis kunt, heeft de Italiaanse overheid haar maatregelen met betrekking tot de gezondheidscontrole bij aankomst in het land aangescherpt. Alle reizigers die in de 14 dagen voor aankomst in Italië in Kroatië, Griekenland, Malta of Spanje zijn geweest, moeten een negatieve PCR-test laten zien bij aankomst (niet ouder dan 72 uur) of een test doen bij aankomst en in het hotel in quarantaine blijven in afwachting van de testuitslag.

Voor alle reizigers naar Sardinië is het verplicht om binnen de 48 uur voor aankomst een Covid-PCR-test af te nemen en deze negatieve PCR-test voor te leggen bij aankomst.

Raadpleeg de website van de overheid voor meer informatie en de actuele situatie:
https://www.nederlandwereldwijd.nl/landen/italie/reizen/reisadvies

Onze beloften

  • Aanbiedingen van zorgvuldig geselecteerde kwaliteitsreizen
  • Exclusieve prijzen en kortingen tot 70%
  • Onze diensten zijn kwalitatief, betrouwbaar en reactief
Meer wetenMinder weten

Onze aanbiedingen zijn zorgvuldig gekozen vanwege hun hoge kwaliteit

- Curated aanbiedingen zorgvuldig geselecteerd door onze reisexperts.

- We zijn wereldwijd erkend in de toeristische sector.

- We ontwikkelen ons voortdurend en blijven ons verbeteren dankzij de feedback van onze leden.


Exclusieve prijzen en kortingen tot -70%

Onze flash-verkoop garandeert onze leden de beste tarieven op de markt.

- De flashverkoop van 7 dagen kan uitzonderlijk worden verlengd of aangevuld afhankelijk van beschikbare data.

- Dankzij onze hoog aangeschreven reputatie en groeiend ledenaantal onderhandelen wij de beste prijzen voor u.

- Een exclusieve korting op basis van de referentieprijs aangeboden door onze partners en leveranciers (maximale prijs geadverteerd voor een kamer en op basis van een pension, op een specifieke periode), gegarandeerd door middel van een contract voor elke verkoop.


We bieden betrouwbare, verantwoordelijke en hoogwaardige service.

Ons doel: onze leden een unieke en onvergetelijke reiservaring bieden.

- Een eenvoudige, inspirerende en innovatieve service, zowel op pc als mobiel.

- Lokale ondersteuning van professionals voor al uw vragen.

- Klantenservice die 6 dagen per week voor u beschikbaar is voor, tijdens en na uw reis.

  1. Voyage Privé
  2. Luxe vakantiehuis
  3. Grand Hotel Bristol Resort & Spa 4*