Hotel Terceira Mar 4* - Angra do Heroísmo - Tot -70% | Voyage Privé

Dagelijkse selectie van uitzonderlijke reizen, exclusief gereserveerd voor onze leden.

Dagelijkse uitzonderlijke reizen, alleen voor onze leden.

Wij hebben getest en zijn fan

  • Bewonder een prachtig uitzicht op de oceaan
  • Ontspan in de spa van het hotel
  • Geniet van heerlijke lokale specialiteiten in het restaurant
  • En ook... Ontdek de unieke flora en fauna van de Azoren

Certificaat van uitmuntendheid

Trip advisor
Het certificaat van uitmuntendheid wordt uitgereikt aan hotels die regelmatig hoge cijfers toebedeeld krijgen van de reizigers. Het certificaat is een jaar geldig en wordt uitgereikt door TripAdvisor.

Welkom op... de Azoren

De Azoren is een archipel van negen groene en weelderige eilanden gelegen in de Atlantische Oceaan, behorende tot Portugal. De Portugese eilandengroep staat niet zozeer bekend om zijn palmbomen en gouden stranden, maar om de spectaculaire landschappen gevormd door de natuurkracht van vulkanen. 

Tijdens een vakantie op de Azoren voeren adembenemende natuur en rust de boventoon. Ponta Delgada, de hoofdstad van de Azoren, is een gracieuze bestemming, met mozaïek geplaveide straatjes die leiden naar een jachthaven met uitstekende visrestaurants. Wanneer de mist over Mirador do Rei optrekt, is het zicht op Sete Cidades eenvoudigweg adembenemend. Klaar voor vertrek?

Om u te helpen

30%
Boekt u meer dan 35 dagen van te voren en is het totaal bedrag meer dan €1000 ? Dan hoeft u niet alles in één keer te betalen! Klik de optie aan van een voorschot van 30% op het moment van boeken.

Lees hier onze algemene verkoopsvoorwaarden.

Uw 4* hotel

Het Terceira Mar Hotel 4* ligt in de stad Angra do Heroismo, de historische hoofdstad van de Azoren, die op de werelderfgoedlijst van Unesco staat.

Eén van de redenen die hotel Terceira Mar zo populair maakt is het fenomenale uitzicht. Dit uitstekende viersterrenhotel biedt uitzicht op de oceaan en staat garant voor een onvergetelijke vakantie. Heerlijk ontspannen, culturele ontdekkingen en een culinaire reis staan op het programma!

Bovendien geniet u van een hartelijk ontvangst in het Terceira Mar Hotel 4* met een welkomstdrankje.

Uw kamer

Tijdens uw verblijf in het hotel Terceira Mar 4* heeft u de keuze tussen een Classic Ocean View Kamer (24m²) of een Superior Ocean View Kamer (25m²). Afhankelijk van beschikbaarheid, kunt u vroeg inchecken om 14 uur en laat uitchecken om 17 uur.

De Classic Ocean View Kamer beschikt over een balkon zodat u uw dag op de best mogelijke manier kunt beginnen. Achter de deuren van uw kamer heerst een aangename vakantiesfeer. De Superior Kamer beschikt over dezelfde kenmerken maar niet net iets meer ruimte en comfort.

Maximale kamercapaciteit:

Volwassenen Volwassenen
2 Volwassenen

Uw pension en restaurants

In Hotel Terceira Mar 4* verblijft u op basis van halfpension (exclusief drankjes). Als u minimaal 3 nachten in het hotel verblijft, zijn de drankjes bij de eerste lunch of het eerste diner inbegrepen. Bovendien geniet u van 15% korting in de bar van het hotel.

Het restaurant van het hotel, Monte Do Brasil, biedt een menu met lokale en internationale gerechten zodat u kennis kunt maken met de gastronomie van de Azoren. Hoewel ze zich in het midden van de oceaan bevinden, hebben de Azoren een gastronomie die bestaat uit zowel vlees als vis.

Voor vleesgerechten kunt u cozido da Furnas of sopa de Espirito proberen. Als u de voorkeur geeft aan vis, kunt u schelpdieren of zeepokken bestellen in restaurants.

Activiteiten

In Hotel Terceira Mar 4* staan ontspanning en rust centraal. Neem een verfrissende duik in het het zwembad of ga heerlijk zonnen op de stranden van Angra do Heroismo. Uw verblijf staat volledig in het teken van ontspanning. Het hotel is ook ideaal gelegen om mooi wandelingen te maken of om de straten van het centrum van Angra do Heroismo te verkennen.

Details over het hotel:

Alle praktische informatie over het hotel:
Het hotel is niet toegankelijk voor personen met beperkte mobiliteit
Aantal kamers in het hotel : 130
Check-in: 15u (vroege check-in om 14:00 uur, afhankelijk van beschikbaarheid)
Check-out: 12u (late check-out om 17.00 uur, afhankelijk van beschikbaarheid)
Huisdieren zijn niet toegestaan

De toeristenbelasting (€1,30 per persoon per dag) moet ter plaatse betaald worden en is niet inbegrepen in deze aanbieding. Tarieven en tijden zijn indicatief en zijn onder voorbehoud van wijzigingen. Voor sommige voorzieningen/diensten wordt er een toeslag gerekend, ter plekke te betalen.

Praktische informatie over de kamer:
Mits beschikbaar op het moment van reserveren. Verblijf in een eenpersoonskamer mogelijk met supplement. 

Het hotel beschikt over:

  • Bagageopslag
  • Excursiebalie
  • 24-uursreceptie

De kamers zijn uitgerust met:

  • Minibar
  • Douche
  • Bad
  • Kluis
  • TV
  • Telefoon
  • Airconditioning
  • Haardroger
  • Balkon
  • Bureau
  • Strijkvoorzieningen
  • Toiletartikelen

Activiteiten bij het hotel:

  • Zwembad
  • Spa

Uw reis

Vluchten: Indien u een aanbieding met vlucht kiest, zijn deze met een reguliere of chartermaatschappij. U kunt uw gewenste vertrektijden zelf kiezen tijdens uw reservering. Wees voorzichtig wanneer u de vluchten kiest; vertrek- en aankomstluchthavens kunnen verschillen.

Gezien wij de vluchttijden niet beheren, kan Voyage Privé niet verantwoordelijk worden gehouden voor een late vlucht op de 1e dag en een vroege vlucht op uw laatste dag.

Opgelet: Onze vluchten vertrekken uit Brussel-Zaventem (Code: BRU), Brussel-Charleroi (Code: CRL), Amsterdam (Code: AMS), Rotterdam (Code: RTM) of Eindhoven (Code: EIN). Informeer goed naar uw luchthaven van vertrek.

Transfers: Exclusief. De afstand tussen de luchthaven en uw hotel bedraagt ongeveer 21 km.

Belangrijke informatie wanneer u zonder vlucht boekt en de optie 'transfer' bijboekt of als deze standaard inbegrepen is:
Gelieve zo spoedig mogelijk uw vluchtgegevens door te geven middels het daarvoor bestemde formulier in uw account. Zonder deze informatie is het voor ons helaas niet mogelijk om uw transfers te organiseren.

Bagage: Voor bagage, maaltijden en andere services dient bij sommige luchtvaartmaatschappijen extra te worden betaald.

Tour, excursie of autoverhuur: U ontvangt hiervoor de benodigde documenten met uitgebreide beschrijving van uw verblijf of verhuur van de auto uiterlijk 3 weken voor vertrek.

Tussenstop Verenigde Staten of Canada: Indien u een tussenstop maakt in de Verenigde Staten of in Canada, heeft u hiervoor een visum nodig.

Belangrijke informatie

Heeft u een paspoort en visum nodig? Bekijk het op de website van de overheid.

Voor België, klik hier.
Voor Nederland, klik hier.

Graag wijzen wij u erop dat voor sommige bestemmingen uw paspoort op de dag van vertrek nog 6 maanden geldig dient te zijn. Reisadviezen, algemene informatie over het land en de administratieve formaliteiten die nodig zijn voor het verblijf en die gevraagd worden aan burgers, kunnen geraadpleegd worden op de webpagina van de overheid.

Sinds 26 juni 2012 mogen de kinderen niet meer ingeschreven staan op de paspoort van hun ouders. Zij moeten dus in het bezit zijn van een eigen reisdocument.

Wanneer u de namen invoert tijdens het boekingsproces vragen wij u te verifiëren dat de voor- en achternamen die u invult dezelfde namen zijn als de namen op uw paspoort dat gebruikt zal worden voor de reis. Enige fouten zullen leiden tot wijzigingskosten om uw ticket aan te passen met de juiste gegevens.

Hoewel wij ernaar streven om u te voorzien van de meest actuele informatie, kunnen wij niet garanderen dat alle faciliteiten en diensten beschikbaar zullen zijn tijdens uw verblijf, vooral wanneer u reist buiten de belangrijkste vakantieperiodes.

Belangrijke informatie over vluchten

Sommige vluchten vinden 's nachts plaats, een vroege aankomst in het hotel is dus mogelijk. U kunt te allen tijde vragen aan de receptie bij aankomst of uw kamer al beschikbaar is.

De beschikbaarheid van vluchtschema's getoond tijdens het reserveren in real time, kunnen variëren zowel in uren als in tarieven. Een convocatie wordt via de e-mail verstuurd, een paar dagen na de reservering.

Aangekochte vliegtickets worden niet terugbetaald, zo ook geen wijzigingen of annuleringen van de luchtvaartmaatschappij. De selectie van de vluchtschema's wordt gemaakt door de opdrachtgever (luchtvaartmaatschappij). Voyage Privé is niet verantwoordelijk voor late aankomst door wijzigingen in het vluchtschema.

In het geval dat de klant vluchten kiest met een tussenstop en genoodzaakt is een overnachting te nemen, dan dient de klant accommodatie voor de nacht te vinden op zijn eigen verantwoordelijkheid. Voyage Privé kan in geen geval deze kosten dragen. Controleer het aantal nachten van uw bestelling en het tijdstip van de toegang tot het hotel. Voyage Privé is niet verantwoordelijk indien vluchtschema's niet samenvallen met het moment van inchecken in het hotel.

Heeft u vragen met betrekking tot het boeken van een vlucht, dan kunt u deze rechtstreeks aan de luchtvaartmaatschappij vragen. De gegevens van de vluchten kunt u terugvinden op het e-ticket. Indien het type reservatie dit toelaat, kunt u (of bent u in enkele gevallen zelfs verplicht) online in te checken op de website van de luchtvaartmaatschappij, en dient u het ticket zelf uit te printen en mee te nemen naar de luchthaven.

Reisdocumenten

Nadat u de ontvangstbevestiging heeft ontvangen van uw aankoop en wanneer deze betaald is, sturen wij u per e-mail :

- Een document voor het transport in de vorm van een elektronisch ticket (wanneer u een aanbieding met transport heeft gekocht). In dit document vindt u alle informatie betreffende uw transport (tijd en plaats / informatie voor de check-in / bagage informatie).

- Een of meerdere boekingsbewijzen die bij aankomst gepresenteerd moet worden aan de receptie en aan de dienstverlener voor eventuele bijgeboekte opties.
U kunt hier ook alle adres- en contactgegevens van uw hotel of dienstverlener vinden.

Onze beloften

  • Aanbiedingen van zorgvuldig geselecteerde kwaliteitsreizen
  • Exclusieve prijzen en kortingen tot 70%
  • Raadpleeg onze hulprubriek 24 uur per dag, 7 dagen per week
Meer wetenMinder weten

Onze aanbiedingen zijn zorgvuldig gekozen vanwege hun hoge kwaliteit

- Curated aanbiedingen zorgvuldig geselecteerd door onze reisexperts.

- We zijn wereldwijd erkend in de toeristische sector.

- We ontwikkelen ons voortdurend en blijven ons verbeteren dankzij de feedback van onze leden.


Exclusieve prijzen en kortingen tot -70%

Onze flash-verkoop garandeert onze leden de beste tarieven op de markt.

- De flashverkoop van 7 dagen kan uitzonderlijk worden verlengd of aangevuld afhankelijk van beschikbare data.

- Dankzij onze hoog aangeschreven reputatie en groeiend ledenaantal onderhandelen wij de beste prijzen voor u.

- Een exclusieve korting op basis van de referentieprijs aangeboden door onze partners en leveranciers (maximale prijs geadverteerd voor een kamer en op basis van een pension, op een specifieke periode), gegarandeerd door middel van een contract voor elke verkoop.


We bieden betrouwbare, verantwoordelijke en hoogwaardige service.

Ons doel: onze leden een unieke en onvergetelijke reiservaring bieden.

- Een eenvoudige, inspirerende en innovatieve service, zowel op pc als mobiel.

- Lokale ondersteuning van professionals voor al uw vragen.

- Klantenservice die 6 dagen per week voor u beschikbaar is voor, tijdens en na uw reis.

  1. Voyage Privé
  2. Luxe vakantiehuis
  3. Hotel Terceira Mar 4*