Thistle Trafalgar Square 4* - Londen - Tot -70% | Voyage Privé

Dagelijkse selectie van uitzonderlijke reizen, exclusief gereserveerd voor onze leden.

Dagelijkse uitzonderlijke reizen, alleen voor onze leden.

Wij hebben getest en zijn fan

  • Hotel op fantastische locatie ligt verstopt in een rustige zijstraat, vlakbij Trafalgar Square in het hart van het Londense West End
  • Tal van iconische bezienswaardigheden op loopafstand, waaronder Leicester Square, Westminster Abbey en Buckingham Palace
  • En ook... Geniet van een heerlijk ontbijt dat bij deze aanbieding is inbegrepen

Nieuw Voyage Privé

Zorgvuldig door onze reisexperts gekozen

Certificaat van uitmuntendheid

Trip advisor
Het certificaat van uitmuntendheid wordt uitgereikt aan hotels die regelmatig hoge cijfers toebedeeld krijgen van de reizigers. Het certificaat is een jaar geldig en wordt uitgereikt door TripAdvisor.

Welkom in Londen

De bruisende Britse hoofdstad biedt ieder seizoen voor elk wat wils. Of u nu op zoek bent naar designer winkels, theater en musical, gratis kunstgalerieën en musea of sommige van de beste restaurants ter wereld; Londen heeft het allemaal!

Te voet kunt u eenvoudig deze prachtige stad gaan verkennen, u verblijft namelijk op loopafstand van vele bekende bezienswaardigheden zoals: het Piccadilly Circus, National Portrait Gallery en Oxford Street. Of neem net zoals de echte Londenaars de 'Tube' (metro), die het mogelijk maakt deze enorme stad snel en gemakkelijk te doorkruisen.

Uw hotel

Dit moderne 4* hotel is elegant en stijlvol ingericht. Op de begane grond vindt u het restaurant en de gezellige, stijlvolle loungebar. Het Thistle Trafalgar Square Hotel 4* ligt in een rustige zijstraat in het hart van het Londense West End. Dankzij deze centrale ligging is dit een geweldige plek om het bruisende stadsleven maximaal te ervaren.

Roomservice is 24 uur per dag beschikbaar en u kunt gebruik maken van snelle en gratis WiFi zodat ook uw dierbaren uw Londense avonturen op de voet kunnen volgen.


Uw kamer

Deze aanbieding is gebaseerd op een Standaard Kamer (13m²) of een Executive Kamer (17m²).

De Standaard kamers
zijn ingericht met eigentijdse kleuren en materialen  en beschikken over alle faciliteiten die u nodig heeft voor een comfortabel verblijf.

Voorzien van alle gemakken die de Standaard kamers ook bieden, zijn de Executive kamers ruimer qua omvang en kunt u zich heerlijk uitrekken in een enorm kingsize bed!

Indien u met 3 personen verblijft, of u nu 3 volwassenen of 2 volwassenen vergezeld door een kind, dan kunt u genieten van de ruime Junior Suite. Het biedt u alle benodigde apparatuur om een mooie vakantie met familie of vrienden door te brengen.

Maximale kamercapaciteit:

Volwassenen Volwassenen
2 Volwassenen
+
1 Kind
of
Volwassenen Volwassenen Volwassenen
3 Volwassenen

Uw pension en restaurants

Om uw dag in Londen goed van start te gaan geniet u van een ontbijt dat is inbegrepen bij deze aanbieding.

Het chique restaurant van het hotel serveert moderne Europese gerechten in een elegante setting. Er is ook een gezellige lounge bar voor drankjes en snacks.

Activiteiten

Profiteer van uw centrale ligging en verken de stad te voet. Ook heeft u gemakkelijk toegang tot het openbaar vervoer, waardoor u in slechts enkele minuten andere prachtige delen van Londen kunt ontdekken.

Bezoek het legendarische warenhuis Harrods, een waar paradijs voor elke shopliefhebber maar ook zeker een bezoekje waard om de weelderige inrichting of de prachtige lichtjes aan de buitenkant in de periode rondom de feestdagen te bewonderen!

Details over het hotel:

Alle praktische informatie over het hotel:
Het hotel is toegankelijk voor personen met beperkte mobiliteit
Aantal kamers in het hotel : 108
Check-in: 14u
Check-out: 12u
Huisdieren zijn niet toegestaan

Sommige vluchten vinden 's nachts plaats, een vroege aankomst in het hotel is dus mogelijk. U kunt te allen tijde vragen aan de receptie bij aankomst of uw kamer al beschikbaar is.

De toeristenbelasting moet ter plaatse betaald worden en is niet inbegrepen in deze aanbieding. Tarieven en tijden zijn indicatief en zijn onder voorbehoud van wijzigingen. Voor sommige voorzieningen/diensten wordt er een toeslag gerekend, ter plekke te betalen.

Praktische informatie over de kamer:
Mits beschikbaar op het moment van reserveren. Verblijf in een eenpersoonskamer mogelijk met supplement.
Enkele kamers zijn beschikbaar voor mindervaliden (al gelang beschikbaarheid). Neemt u alstublieft contact met ons op mocht u hiervan gebruik willen maken.
 

Het hotel is uitgerust met:

  • 24-uursreceptie
  • Restaurant
  • Bagageruimte
  • Lounge bar
  • Terras (seizoensgebonden)
  • Gratis WiFi

De kamers zijn uitgerust met:

  • WiFi
  • Koffie en thee faciliteiten
  • Haardroger
  • Airconditioning
  • Toiletartikelen

Activiteiten bij het hotel:

  • Restaurant
  • Lounge bar

Uw reis

Vluchten: Indien u een aanbieding met vlucht kiest, zijn deze met een reguliere of chartermaatschappij. U kunt uw gewenste vertrektijden zelf kiezen tijdens uw reservering. Wees voorzichtig wanneer u de vluchten kiest; vertrek- en aankomstluchthavens kunnen verschillen.

Gezien wij de vluchttijden niet beheren, kan Voyage Privé niet verantwoordelijk worden gehouden voor een late vlucht op de 1e dag en een vroege vlucht op uw laatste dag.

Opgelet: Onze vluchten vertrekken uit Brussel-Zaventem (Code: BRU), Brussel-Charleroi (Code: CRL), Amsterdam (Code: AMS), Rotterdam (Code: RTM) of Eindhoven (Code: EIN). Informeer goed naar uw luchthaven van vertrek.

Transfers: Optioneel bij te boeken in de tweede stap van de reservering, indien u met vluchten wilt boeken. De afstand tussen de luchthaven London City (LCY) en uw hotel bedraagt: 15 km.  De afstand tussen de luchthaven Heathrow (LHR) en uw hotel bedraagt: 30 km. De afstand tussen de luchthaven Gatwick (LGW) en uw hotel bedraagt: 45 km. De afstand tussen de luchthaven Stansted (STN) en uw hotel bedraagt: 63 km.

Belangrijke informatie wanneer u zonder vlucht boekt en de optie 'transfer' bijboekt of als deze standaard inbegrepen is:
Gelieve zo spoedig mogelijk uw vluchtgegevens door te geven middels het daarvoor bestemde formulier in uw account. Zonder deze informatie is het voor ons helaas niet mogelijk om uw transfers te organiseren.

Bagage: Voor bagage, maaltijden en andere services dient bij sommige luchtvaartmaatschappijen extra te worden betaald.

Tour, excursie of autoverhuur: U ontvangt hiervoor de benodigde documenten met uitgebreide beschrijving van uw verblijf of verhuur van de auto uiterlijk 3 weken voor vertrek.

Trein
In deze aanbieding heeft u de mogelijkheid te reizen met de Eurostar trein. De transfers tussen het station en het hotel zijn niet inbegrepen in de aanbieding. Het station van Eurostar, Saint Pancras, ligt op ongeveer 3 kilometer (ca. 15 minuten met het OV) van het hotel

Praktische informatie:
- U reist in standaard klasse
- Vertrekstation: Brussel Midi
- Aankomststation: Londen Saint Pancras
- Vertrektijd Brussel naar Londen: op zijn laatst om 11.30u
- Vertrektijd Londen naar Brussel: niet voor 15.00u
- Let op: de tickets voor de Eurostar zijn niet te wijzigen en kunnen na aankoop ook niet terugbetaald worden.

Indien u kiest voor de treinreis, zult u de reisdocumenten met de definitieve vertrek- en aankomsttijden ongeveer 5 dagen na de reservering elektronisch ontvangen. U kunt uw tickets bij het station afhalen, via een automaat en met behulp van uw dossiernummer die op uw reisdocumenten staat.

Tickets voor de Eurostar trein kunnen daarnaast een extra voordeel met zich mee brengen: een 2 voor de prijs van 1-korting op vele musea in Londen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar de website van Eurostar.

Belangrijke informatie

Heeft u een paspoort en visum nodig? Bekijk het op de website van de overheid.

Voor België, klik hier.
Voor Nederland, klik hier.

Graag wijzen wij u erop dat voor sommige bestemmingen uw paspoort op de dag van vertrek nog 6 maanden geldig dient te zijn. Reisadviezen, algemene informatie over het land en de administratieve formaliteiten die nodig zijn voor het verblijf en die gevraagd worden aan burgers, kunnen geraadpleegd worden op de webpagina van de overheid.

Sinds 26 juni 2012 mogen de kinderen niet meer ingeschreven staan op de paspoort van hun ouders. Zij moeten dus in het bezit zijn van een eigen reisdocument.

Wanneer u de namen invoert tijdens het boekingsproces vragen wij u te verifiëren dat de voor- en achternamen die u invult dezelfde namen zijn als de namen op uw paspoort dat gebruikt zal worden voor de reis. Enige fouten zullen leiden tot wijzigingskosten om uw ticket aan te passen met de juiste gegevens.

Hoewel wij ernaar streven om u te voorzien van de meest actuele informatie, kunnen wij niet garanderen dat alle faciliteiten en diensten beschikbaar zullen zijn tijdens uw verblijf, vooral wanneer u reist buiten de belangrijkste vakantieperiodes.

Belangrijke informatie over vluchten

De beschikbaarheid van vluchtschema's getoond tijdens het reserveren in real time, kunnen variëren zowel in uren als in tarieven. Een convocatie wordt via de e-mail verstuurd, een paar dagen na de reservering.

Aangekochte vliegtickets worden niet terugbetaald, zo ook geen wijzigingen of annuleringen van de luchtvaartmaatschappij. De selectie van de vluchtschema's wordt gemaakt door de opdrachtgever (luchtvaartmaatschappij). Voyage Privé is niet verantwoordelijk voor late aankomst door wijzigingen in het vluchtschema.

In het geval dat de klant vluchten kiest met een tussenstop en genoodzaakt is een overnachting te nemen, dan dient de klant accommodatie voor de nacht te vinden op zijn eigen verantwoordelijkheid. Voyage Privé kan in geen geval deze kosten dragen. Controleer het aantal nachten van uw bestelling en het tijdstip van de toegang tot het hotel. Voyage Privé is niet verantwoordelijk indien vluchtschema's niet samenvallen met het moment van inchecken in het hotel.

Heeft u vragen met betrekking tot het boeken van een vlucht, dan kunt u deze rechtstreeks aan de luchtvaartmaatschappij vragen. De gegevens van de vluchten kunt u terugvinden op het e-ticket. Indien het type reservatie dit toelaat, kunt u (of bent u in enkele gevallen zelfs verplicht) online in te checken op de website van de luchtvaartmaatschappij, en dient u het ticket zelf uit te printen en mee te nemen naar de luchthaven.

Reisdocumenten

Nadat u de ontvangstbevestiging heeft ontvangen van uw aankoop en wanneer deze betaald is, sturen wij u per e-mail :

- Een document voor het transport in de vorm van een elektronisch ticket (wanneer u een aanbieding met transport heeft gekocht). In dit document vindt u alle informatie betreffende uw transport (tijd en plaats / informatie voor de check-in / bagage informatie).

- Een of meerdere boekingsbewijzen die bij aankomst gepresenteerd moet worden aan de receptie en aan de dienstverlener voor eventuele bijgeboekte opties.
U kunt hier ook alle adres- en contactgegevens van uw hotel of dienstverlener vinden.

Onze beloften

  • Aanbiedingen van zorgvuldig geselecteerde kwaliteitsreizen
  • Exclusieve prijzen en kortingen tot 70%
  • Raadpleeg onze hulprubriek 24 uur per dag, 7 dagen per week
Meer wetenMinder weten

Onze aanbiedingen zijn zorgvuldig gekozen vanwege hun hoge kwaliteit

- Curated aanbiedingen zorgvuldig geselecteerd door onze reisexperts.

- We zijn wereldwijd erkend in de toeristische sector.

- We ontwikkelen ons voortdurend en blijven ons verbeteren dankzij de feedback van onze leden.


Exclusieve prijzen en kortingen tot -70%

Onze flash-verkoop garandeert onze leden de beste tarieven op de markt.

- De flashverkoop van 7 dagen kan uitzonderlijk worden verlengd of aangevuld afhankelijk van beschikbare data.

- Dankzij onze hoog aangeschreven reputatie en groeiend ledenaantal onderhandelen wij de beste prijzen voor u.

- Een exclusieve korting op basis van de referentieprijs aangeboden door onze partners en leveranciers (maximale prijs geadverteerd voor een kamer en op basis van een pension, op een specifieke periode), gegarandeerd door middel van een contract voor elke verkoop.


We bieden betrouwbare, verantwoordelijke en hoogwaardige service.

Ons doel: onze leden een unieke en onvergetelijke reiservaring bieden.

- Een eenvoudige, inspirerende en innovatieve service, zowel op pc als mobiel.

- Lokale ondersteuning van professionals voor al uw vragen.

- Klantenservice die 6 dagen per week voor u beschikbaar is voor, tijdens en na uw reis.

  1. Voyage Privé
  2. Luxe vakantiehuis
  3. Thistle Trafalgar Square 4*