Le Grey Hotel 4* - Parijs - Tot -70% | Voyage Privé

Dagelijkse selectie van uitzonderlijke reizen, exclusief gereserveerd voor onze leden.

Dagelijkse uitzonderlijke reizen, alleen voor onze leden.

Wij hebben getest en zijn fan

  • Beleef een onvergetelijke reis in Parijs met een aantal van 's werelds beste kunstgalerijen, fascinerende historische monumenten en een uitgebreid menu aan culturele activiteiten
  • Logeer in dit hotel, halverwege tussen de Opéra Garnier en Montmartre, ideaal voor iedereen die een fascinerende stedentrip wil maken in de hoofdstad van Frankrijk
  • En ... bewonder het interieur van dit luxe hotel dat is ontworpen door de Franse architect Vincent Bastie, een subtiele mengeling van moderne lijnen en een chique monochroom palet levendige kleurtinten, tegen een achtergrond van geraffineerde eenvoud!

De Permanente Collectie

Heeft u uw droomvakantie nog niet gevonden tussen onze aanbiedingen? Ontdek onze permanente selectie van kwaliteitshotels tegen een vaste hotelprijs.

De Permanente Collectie is een selectie van kwaliteitshotels: luxe hotels, chique boetiekhotels en elegante villa's... Indien u een hotel reserveert uit onze Permanente Collectie, ontvangt u een waardebon ter waarde van 5% van het totale bedrag, die u kunt gebruiken voor uw volgende reservering bij Voyage Privé. En om uw verblijf nog aangenamer te maken, hebben we een aantal exclusieve voordelen voor u onderhandeld bij het hotel.

Welkom in....Parijs, Garnier Opera

Reis af naar de betoverende 'Stad van de liefde' en laat u overweldigen door zijn legendarische, romantische charme. Beklim de prachtige Eiffeltoren en kijk uit over de schitterende stad beneden, of geniet van een verfijnd glas Bourgondische wijn in een van de Montmartre-bars, in vervlogen tijden ook al bezocht door Van Gogh, Derain en Picasso.

Le Grey Hotel is ideaal gelegen in het hart van Parijs in het negende arrondissement, tussen Montmartre en de Opéra Garnier, dicht bij de grote winkelcentra (Galeries Lafayette, Printemps) en de Moulin Rouge.

Hoogtepunten aan de rechteroever zoals de Sacre Coeur en het Louvre, zijn gemakkelijk te voet bereikbaar. Aan de linkeroever van de Seine bevinden zich de Eiffeltoren, Musée d'Orsay en de Notre Dame allen op ongeveer 20 minuten afstand met het openbaar vervoer.

Uw hotel

Met zijn elegante entree en charmante ramen straalt Le Grey Hotel verfijning en boutique allure uit in het hart van een levendige wijk.

De originele architectuur hebben we te danken aan Vincent Bastie, het brein achter meer dan 30 Parijse boutique hotels, elk met een uniek karakter. Het hele hotel baadt in een moderne stijl met een aangename mix van delicate grijstinten en felle kleuren.

Uw kamers

Le Grey Hotel verwelkomt zijn gasten in een verfijnde en intieme sfeer, die is geïnspireerd door grijstinten en verfraaid met zwarte kleuraccenten. In elke kamer is grijs verwerkt in verschillende tinten en subtiel doorspekt met vleugjes  kleur.

- Superior Kamer (16 m² / max. 2 personen): Deze elegante kamer zal u betoveren, met de subtiele grijstinten en de vleugjes felle kleuren, die iedereen mooi zal vinden.

- Executive room (19 m² / max. 2 personen): Gasten die de luxe van een Superior Kamer willen uitbreiden met de extra ruimte van een zithoek kiezen voor een Grey Executive room.

- Deluxe Kamer (22 m² / max. 3 personen waarvan 2 volwassenen): Kunstzinnig honinggeel, verfijnd paars of rustgevend blauw, elke kamer heeft zijn eigen unieke stijl.

- Suite (30 m² / max. 4 personen waarvan 2 volwassenen): Op de bovenste verdieping ligt onze zoldersuite, ingericht met een kunstzinnige fresco, "Les Toits de Paris" van Hervé, en achteraanzicht op de Eiffeltoren vanuit de woonkamer.

Uw pension en restaurants

Reserveer het trendy ontbijt van het hotel voor een selectie van gebak, brood, ontbijtgranen, toast, fruitsap, warme dranken (Nespresso, Kusmi-thee, warme chocolademelk, melk), kaas, delicatessen, verse fruitsalade, gedroogd fruit, yoghurt, roerei, spek en worst. U geniet van dit alles achter de glazen ramen of in de warmere maanden vanop het zomerterras.

Om u te helpen

30%
Boekt u meer dan 35 dagen van te voren en is het totaal bedrag meer dan €1000 ? Dan hoeft u niet alles in één keer te betalen! Klik de optie aan van een voorschot van 30% op het moment van boeken.

Lees hier onze algemene verkoopsvoorwaarden.

Details over het hotel:

Alle praktische informatie over het hotel
Aantal kamers in het hotel : 33
Check-in:  15:00
Check-out: 12:00
Huisdieren zijn niet toegestaan 

De toeristenbelasting moet ter plaatse betaald worden en is niet inbegrepen in deze aanbieding. Tarieven en tijden zijn indicatief en zijn onder voorbehoud van wijzigingen. Voor sommige voorzieningen/diensten wordt er een toeslag gerekend, ter plekke te betalen.

Opgelet: sommige kamers zijn toegankelijk voor personen met beperkte mobiliteit, naargelang de beschikbaarheid. Gelieve contact op te nemen met onze klantenservice indien u hiervan gebruik zou willen maken.

Praktische informatie over de kamer:
Mits beschikbaar op het moment van reserveren. Verblijf in een eenpersoonskamer is vaak mogelijk met supplement. 

Het hotel beschikt over:

  • Gratis Wifi
  • Conciërge
  • Ontbijtruimte
  • Bar
  • Roomservice
  • Bagageruimte
  • Wasserette

De kamers zijn uitgerust met:

  • Kluisje
  • Minibar
  • Haardroger
  • Slippers
  • Gratis verzorgingsartikelen van Fragonard
  • Waterkoker met thee en koffie
  • Doosje pralines & mineraalwater
  • Wifi
  • Grote flatscreentelevisie van LOEWE
  • Franse en internationale zenders en Canal+
  • Bluetooth speaker met USB-poort
  • Inloopregendouche of ligbad
  • Geluidsdichte kamer

Uw reis

Met het vliegtuig:
Vliegveld Charles de Gaulle en luchthaven Orly liggen op ongeveer 55 autominuten / 30 km van het hotel.

Vluchten
: Indien u een aanbieding met vlucht kiest, zijn deze met een reguliere of chartermaatschappij. U kunt uw gewenste vertrektijden zelf kiezen tijdens uw reservering. Wees voorzichtig wanneer u de vluchten kiest; vertrek- en aankomstluchthavens kunnen verschillen.

Gezien wij de vluchttijden niet beheren, kan Voyage Privé niet verantwoordelijk worden gehouden voor een late vlucht op de 1e dag en een vroege vlucht op uw laatste dag.

Opgelet: Onze vluchten vertrekken uit Brussel-Zaventem (Code: BRU), Brussel-Charleroi (Code: CRL), Amsterdam (Code: AMS), Rotterdam (Code: RTM) of Eindhoven (Code: EIN). Informeer goed naar uw luchthaven van vertrek.

Transfers: Exclusief. De afstand tussen de luchthaven en uw hotel bedraagt xx km.

Belangrijke informatie wanneer u zonder vlucht boekt en de optie 'transfer' bijboekt of als deze standaard inbegrepen is:
Gelieve zo spoedig mogelijk uw vluchtgegevens door te geven middels het daarvoor bestemde formulier in uw account. Zonder deze informatie is het voor ons helaas niet mogelijk om uw transfers te organiseren.

Bagage: Voor bagage, maaltijden en andere services dient bij sommige luchtvaartmaatschappijen extra te worden betaald.

Tour, excursie of autoverhuur: U ontvangt hiervoor de benodigde documenten met uitgebreide beschrijving van uw verblijf of verhuur van de auto uiterlijk 3 weken voor vertrek.

Met het openbaar vervoer:
Uw hotel ligt ongeveer 3 min / 260 m van metrostation Place de Clichy, dat u bereikt met de lijnen 2 & 13 en direct toegang biedt tot de Invalides.

Met de Eurostar:
Stap in op London St Pancras International en arriveer binnen slechts 2 uur op Paris Gare Du Nord  met de hogesnelheidstrein. Kies voor reizen met Standard Class, of doe een upgrade naar Standard Premier voor een beetje meer luxe: speciale wagons met ruime, comfortabele stoelen, stopcontacten en een lichte maaltijd die u wordt geserveerd bij uw zitplaats.

Uw hotel ligt ongeveer 16 min / 2,5 km van het Gare du Nord.

Belangrijke informatie

Heeft u een paspoort en visum nodig? Bekijk het op de website van de overheid.

België: http://diplomatie.belgium.be/nl/Diensten/Op_reis_in_het_buitenland/reisdocumenten
Nederland: https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/reisadviezen/inhoud

Graag wijzen wij u erop dat voor sommige bestemmingen uw paspoort op de dag van vertrek nog 6 maanden geldig dient te zijn. Reisadviezen, algemene informatie over het land en de administratieve formaliteiten die nodig zijn voor het verblijf en die gevraagd worden aan Belgische burgers of inwoners van de Europese Unie, kunnen geraadpleegd worden op de webpagina van de overheid.

Sinds 26 juni 2012 mogen de kinderen niet meer ingeschreven staan op de paspoort van hun ouders. Zij moeten dus in het bezit zijn van een eigen reisdocument.

Wanneer u de namen invoert tijdens het boekingsproces vragen wij u te verifiëren dat de voor- en achternamen die u invult dezelfde namen zijn als de namen op uw paspoort dat gebruikt zal worden voor de reis. Enige fouten zullen leiden tot wijzigingskosten om uw ticket aan te passen met de juiste gegevens.

Hoewel wij ernaar streven om u te voorzien van de meest actuele informatie, kunnen wij niet garanderen dat alle faciliteiten en diensten beschikbaar zullen zijn tijdens uw verblijf, vooral wanneer u reist buiten de belangrijkste vakantieperiodes.

Belangrijke informatie over vluchten

De beschikbaarheid van vluchtschema's getoond tijdens het reserveren in real time, kunnen variëren zowel in uren als in tarieven. Een convocatie wordt via de e-mail verstuurd, een paar dagen na de reservering.

Aangekochte vliegtickets worden niet terugbetaald, zo ook geen wijzigingen of annuleringen van de luchtvaartmaatschappij. De selectie van de vluchtschema's wordt gemaakt door de opdrachtgever (luchtvaartmaatschappij). Voyage Privé is niet verantwoordelijk voor late aankomst door wijzigingen in het vluchtschema.

In het geval dat de klant vluchten kiest met een tussenstop en genoodzaakt is een overnachting te nemen, dan dient de klant accommodatie voor de nacht te vinden op zijn eigen verantwoordelijkheid. Voyage Privé kan in geen geval deze kosten dragen. Controleer het aantal nachten van uw bestelling en het tijdstip van de toegang tot het hotel. Voyage Privé is niet verantwoordelijk indien vluchtschema's niet samenvallen met het moment van inchecken in het hotel.

Heeft u vragen met betrekking tot het boeken van een vlucht, dan kunt u deze rechtstreeks aan de luchtvaartmaatschappij vragen. De gegevens van de vluchten kunt u terugvinden op het e-ticket. Indien het type reservatie dit toelaat, kunt u (of bent u in enkele gevallen zelfs verplicht) online in te checken op de website van de luchtvaartmaatschappij, en dient u het ticket zelf uit te printen en mee te nemen naar de luchthaven.

Reisdocumenten

Nadat u de ontvangstbevestiging heeft ontvangen van uw aankoop en wanneer deze betaald is, sturen wij u per e-mail :

- Een document voor het transport in de vorm van een elektronisch ticket (wanneer u een aanbieding met transport heeft gekocht). In dit document vindt u alle informatie betreffende uw transport (tijd en plaats / informatie voor de check-in / bagage informatie).

- Een of meerdere boekingsbewijzen die bij aankomst gepresenteerd moet worden aan de receptie en aan de dienstverlener voor eventuele bijgeboekte opties.
U kunt hier ook alle adres- en contactgegevens van uw hotel of dienstverlener vinden.

Onze beloften

  • Aanbiedingen van zorgvuldig geselecteerde kwaliteitsreizen
  • Exclusieve prijzen en kortingen tot 70%
  • Raadpleeg onze hulprubriek 24 uur per dag, 7 dagen per week
Meer wetenMinder weten

Onze aanbiedingen zijn zorgvuldig gekozen vanwege hun hoge kwaliteit

- Curated aanbiedingen zorgvuldig geselecteerd door onze reisexperts.

- We zijn wereldwijd erkend in de toeristische sector.

- We ontwikkelen ons voortdurend en blijven ons verbeteren dankzij de feedback van onze leden.


Exclusieve prijzen en kortingen tot -70%

Onze flash-verkoop garandeert onze leden de beste tarieven op de markt.

- De flashverkoop van 7 dagen kan uitzonderlijk worden verlengd of aangevuld afhankelijk van beschikbare data.

- Dankzij onze hoog aangeschreven reputatie en groeiend ledenaantal onderhandelen wij de beste prijzen voor u.

- Een exclusieve korting op basis van de referentieprijs aangeboden door onze partners en leveranciers (maximale prijs geadverteerd voor een kamer en op basis van een pension, op een specifieke periode), gegarandeerd door middel van een contract voor elke verkoop.


We bieden betrouwbare, verantwoordelijke en hoogwaardige service.

Ons doel: onze leden een unieke en onvergetelijke reiservaring bieden.

- Een eenvoudige, inspirerende en innovatieve service, zowel op pc als mobiel.

- Lokale ondersteuning van professionals voor al uw vragen.

- Klantenservice die 6 dagen per week voor u beschikbaar is voor, tijdens en na uw reis.

  1. Voyage Privé
  2. Luxe vakantiehuis
  3. Le Grey Hotel 4*